Minna Nikkilä vs. Johanna Tukiainen

halvalla menöö

12

2911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerreos heti..

Siis kuka helvetti on tää Minna Nikkilä ja miks sitä pitäs verrata Tuksuun ?? Vai ihan projektijohtaja ?? eikös ne kaikki jotain promoottoreita oo.Tais olla tän Minnan iki oma viesti...en mää muuten tajua.

• Johanna T

Oletpas mistään mitään tietämätön. Lienet kaukaa pohjois-Suomesta, lappalainen kenties? Minna on meistä kahdesta se, joka tietää varmuudella mitä tekee. Minä en ihan oikeasti aina tidä.

• aiempi skriivaaja
        Johanna T kirjoitti:

Oletpas mistään mitään tietämätön. Lienet kaukaa pohjois-Suomesta, lappalainen kenties? Minna on meistä kahdesta se, joka tietää varmuudella mitä tekee. Minä en ihan oikeasti aina tidä.

on, mutta mä olen täältä etelä-suomesta, eli suomen maiaamista ja juon olutta, eli Suomen skumppaa, enkä silti ole kuunaan kuullut koko Nikkilästä.

• Leader Himself

Lyö tytön nimi googleen ja katso monenneltako sivulta löytyy ensimmäinen työntekoon viittaava tulos.

Tyttö kolunnut läpi jokaisen b-malliskaban ja käyttää itsestään nimitystä projekijohtaja.

Antakaa mulle happea!

• Painivat niin

eri sarjassa. Tuo nuorempihan on ihan kaunis ja seksikäs.

• Mainostaa

itteäs.

Pikku Pimu. Projektijohtaja! Tukehdun :)

• vetskuri3
        Mainostaa kirjoitti:

itteäs.

Pikku Pimu. Projektijohtaja! Tukehdun :)

lukion käynyt projektinjohtaja, kertokaa mullekin mikä se projekti on? :D eiku oho, ei oo käyny edes lukioo vaan http://www.nelonen.fi/suomenunelmienpoikamies/ehdokas9.html media-assistentti koulun, se vasta on hauska koulu ne luulee pääsevänsä telkkariin töihin ja saakin viritellä sähköjä koko kouluajan ja töitä ei löydy millään koulun jälkeen. miksi verrataan tukiaiseen? ihan ok nätti tyttö, mutta kuluttanut naamaansa ihan liikaa kaikissa pikkumissikisoissa! saanen tosiaan epäille, että minna n itse itseään mainostelee ;) tai sit joku on tehnyt hänelle pienen pilan ja nolailee täällä hänen mainettansa.

• koos34
        vetskuri3 kirjoitti:

lukion käynyt projektinjohtaja, kertokaa mullekin mikä se projekti on? :D eiku oho, ei oo käyny edes lukioo vaan http://www.nelonen.fi/suomenunelmienpoikamies/ehdokas9.html media-assistentti koulun, se vasta on hauska koulu ne luulee pääsevänsä telkkariin töihin ja saakin viritellä sähköjä koko kouluajan ja töitä ei löydy millään koulun jälkeen. miksi verrataan tukiaiseen? ihan ok nätti tyttö, mutta kuluttanut naamaansa ihan liikaa kaikissa pikkumissikisoissa! saanen tosiaan epäille, että minna n itse itseään mainostelee ;) tai sit joku on tehnyt hänelle pienen pilan ja nolailee täällä hänen mainettansa.

EI saa töitäv vai. Alaisia 24 kpl ja itse toimii päällikkönä!

• -kö
        vetskuri3 kirjoitti:

Ihan tääkö?
        http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1029025

• antitukis

kuka on Minna Nikkilä,mutta varmasti kaikilta osiltaan parempi kuin mitäänsanomaton Tukiainen!!!

• MANNA21-vee

on VALEHDELLUT IKÄNSÄ jos väittää olevansa 21-vee !! OIKEESTI se KOHTA 24-VEE; ko. kohta-24-vee PISSIS oli isosysterini kaa samalla luokalla ylä-asteella !!!!!

• hoopoko

Jos katsoo milloin näitä viestejä on alettu kirjottamaan niin Nikkilä on tosiaan ollut 21v.....kirjoittelu on alkanut pari vuotta sitten.....vuodet kuluu nettikirjoittelussakin, nyt siis 23v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe