Mamut menestyvät koulussa!

Tutkimus ja TV4

Nelosen Uutiset: Mamut menestyvätkin koulussa osittain jopa kantaväestöä paremmin! Heitä myös kiinnostaa koulunkäynti Suomalaisia enemmän. Mahtaa harmittaa pienen pilin omaavia vihanlietsojia, joiden koko elämä täyttyy muukalaisvihasta:

http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=1&d=46956

13

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täynnä provoja.

      Perussuomalaisena en tunnista omaa puoluettani noista kirjoituksista.
      Vaalivoitto teettää kaikenlaista.

      • persufantasia

        elää sentään vielä virtuaalitasolla monenkin kentän ihmisen mielessä. Todellisuus on kuitenkin Halla-aholaisuutta ja Sisulaisuutta, jossa maailmassa vanhoilla arvoilla ja etenkään vennamolaisuudella ei ole osaa eikä arpaa.
        Soini on natsittanut puolueen. Se on karvas totuus. Inhimillisyys kuopattiin perussuomalaisita jo lähes kaksi vuotta sitten. Nyt ovat arvossaan armottomuus, häikäilemättömyys, uhkakuvien luonti, vihalla hekumointi jne. -Näiden kannalle ovat julkisesti ilmoittautuneet niin Soini kuin Vistbackakin. -Siinä ei itkunhyrinä auta, kun sisususi vie persulammasta minne lystää.


    • Faktat esiin!

      Opetushallituksen tutkimuksen mukaan maahanmuuttajien opintomenestys vaihtelee huomattavasti kulttuuritaustan, Suomessa olon ajan ja suomen kielen taidon mukaan.

      Heikoimmat keskiarvot olivat EU:n ulkopuolelta tulleilla maahanmuuttajilla. Heistä yli 15 prosenttia jätti hakematta toisen asteen koulutukseen, jäi sen ulkopuolelle tai keskeytti sen.

      Keskimäärin maahanmuuttajien osaaminen eri oppiaineissa on heikompaa kuin suomenkielisten.

    • Heille on aivot väärässä paikassa, ja tulevat EU:n ulkopuolelta.



      Opetushallituksen tutkimuksen mukaan maahanmuuttajien opintomenestys vaihtelee huomattavasti kulttuuritaustan, Suomessa olon ajan ja suomen kielen taidon mukaan.

      Heikoimmat keskiarvot olivat EU:n ulkopuolelta tulleilla maahanmuuttajilla.

      • vaalivoitto?

        Siinä suhteessa Timppa on ainakin taitava, että hän onnistui jalostamaan pikkupippelisten sisupoikien (mamuihin kohdistuvan) peniskateuden vaalivoiton käyttöhiivaksi. Vastaavaa ei ole ennen tapahtunut Suomessa?


      • masdnlj
        vaalivoitto? kirjoitti:

        Siinä suhteessa Timppa on ainakin taitava, että hän onnistui jalostamaan pikkupippelisten sisupoikien (mamuihin kohdistuvan) peniskateuden vaalivoiton käyttöhiivaksi. Vastaavaa ei ole ennen tapahtunut Suomessa?

        tyytyväinen omaani, entäs sinä?

        Ei tarvitse kadehtia sellaisella, millä ei ole mitään väliä.

        Jaatko ihmiset kenties peniksen koon mukaan eri ryhmiin? Tuijotatko esim. uimahalleissa miesten etumuksia? Kannattaisiko kenties mennä hoitoon, ainiin mutta sielläkin saattaa olla muita miehiä. Hei nythän mä hokasin, ala transuksi tai mene vaikkapa sukupuolenvaihdosleikkaukseen niin pääset ehkä vaivastasi, siis ehkä.

        Kääntyvätkö juttusi aina koskemaan miesten sukupuolielimiä? Onko elämäsi keskittynyt pelkästään eri miesten peniksien koon ympärille? Ovatko kaverisi samanlaisia vai oletko kenties yksinäinen? Mahtaa olla kivoja ne teidän bileet, vertaatteko niitä keskenänne erektiossa vai ei erektiossa.

        Tässä sulle vähän katseltavaa toivottavasti kiihotut, voitte sitten kavereiden kanssa katsella yhdessä:

        http://www.aaronsgayinfo.com/celebphotos/JohnHolmes3.html

        T: Isä


    • Menestystä se on heikkokin menestys.
      Pyydä jotain lukutaitoista, vaikka iskää tai äiskää lukemaan tuo juttu. Tai vääntämään rautalangasta jos ei muuten selviä. Kopsasin tuon jutun ja jätin otsikon pois, ettei tule kiusausta pelkän lööpin perusteella vetää vääriä johtopäätöksiä.

      "Toisen polven maahanmuuttajat pärjäävät koulussa jopa kantaväestöä paremmin. Tämä ryhmä on kuitenkin vielä toistaiseksi varsin pieni.
      Opetushallituksen tutkimuksen mukaan maahanmuuttajien opintomenestys vaihtelee huomattavasti kulttuuritaustan, Suomessa olon ajan ja suomen kielen taidon mukaan.
      Heikoimmat keskiarvot olivat EU:n ulkopuolelta tulleilla maahanmuuttajilla. Heistä yli 15 prosenttia jätti hakematta toisen asteen koulutukseen, jäi sen ulkopuolelle tai keskeytti sen.
      Keskimäärin maahanmuuttajien osaaminen eri oppiaineissa on heikompaa kuin suomenkielisten, mutta heidän suhtautumisensa opiskeluun on myönteisempää kuin kantaväestön.
      Tämä korostui erityisesti siinä, että myös heikosti koulussa menestyvät maahanmuuttajat suhtautuivat koulunkäyntiin myönteisesti. "

      Kumma kun Perussuomalaisten vastustajilla näyttää tuo lukutaito olevan hukassa. Ainakaan mua ei harmita tippaakaan mamujen heikko koulumenestys.
      Jos nuo ison tapin omaavat "kulttuurin rikastajat" ovat niin eteviä niin mistä johtuu heidän maanosansa surkea tila?
      Ettei vaan olisi niin, että "kulttuuri" maanosa on naisten varassa. Siellä kun työnteko ei yleensä kuulu isotappisille.
      Hiljattain tuli ohjelma M. Ahtisaaresta ja siinä todettiin, että Afrikkassa naiset tekevät 80% työstä siellä.
      Perussuomalaiset eivät vihaa ketään, ei muukalaisia eikä varsinkaan oman maan kansalaisia.
      Mistä muuten johtuu tuo mamuttajien omia kohtaan tuntema viha ja totuudessa pysymisen vaikeus?

      • kansallismielisten sivuja

        sieltä löytyy persuja ,mitä muuta kirjoitukset ovat kuin vihaa maahanmuuttajia kohtaan


      • kauhea asia
        kansallismielisten sivuja kirjoitti:

        sieltä löytyy persuja ,mitä muuta kirjoitukset ovat kuin vihaa maahanmuuttajia kohtaan

        Sen vuoksi on ennenkin sotia syttynyt. Ei kai taas ja vielä soinilaisten toimesta...?! Kauheaa!!??


      • voihan se
        kauhea asia kirjoitti:

        Sen vuoksi on ennenkin sotia syttynyt. Ei kai taas ja vielä soinilaisten toimesta...?! Kauheaa!!??

        olla sitäkin, mutta holtitonta maahanmuuttoa puolustavat elävät melkoisissa seksifantasioissa. Tosin joku somali ehti jo kertomaan, ettei heillä ole suurempi kuin kantaväestön edustajilla, mutta ilmeisesti nämä vihervasemmistolaiset eivät kaikki vielä ole ehtineet tutustumaan aiheeseen.


      • kansallismielisten sivuja kirjoitti:

        sieltä löytyy persuja ,mitä muuta kirjoitukset ovat kuin vihaa maahanmuuttajia kohtaan

        En ole noista sivuista ollutkaan tietoinen. Ei kylläkään selvinnyt miksi mun pitäisi lukea noita sivuja. Kävin sun mieliksi vilkaisemassa enkä huomannut, että kirjoittajat olis ilmoittaneet puoluekantansa. Siellä voi olla jopa sunkin puolueesta kirjoittajia, kuten on Suomen Sisussakin.
        Mulle riittää Perussuomalaisten omat sivut, en tarvitse muiden aatteiden sivuja.
        Sullekin tekisi hyvää käydä tutustumassa niihin, olisi helpompaa pysyä totuudessa.


      • koska meitä
        kansallismielisten sivuja kirjoitti:

        sieltä löytyy persuja ,mitä muuta kirjoitukset ovat kuin vihaa maahanmuuttajia kohtaan

        PerusSuomalaisia on monenlaisia ja monet kannattavat maltillista linjaa.

        Eiväthän kaikki RKP:n kannattajatkaan aja samaa linjaa kuin Thors. Sielläkin on monenlaista mielipidettä.


      • voi väittää,...
        voihan se kirjoitti:

        olla sitäkin, mutta holtitonta maahanmuuttoa puolustavat elävät melkoisissa seksifantasioissa. Tosin joku somali ehti jo kertomaan, ettei heillä ole suurempi kuin kantaväestön edustajilla, mutta ilmeisesti nämä vihervasemmistolaiset eivät kaikki vielä ole ehtineet tutustumaan aiheeseen.

        ...mutta on tuosta tutkimuksia tehdy. Japanilaisilla pienimmät, Afrikkalaisilla suurimmat. Niin se vaan menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe