Tarvitsen noin 50 metriä ehkä noin senttistä raudoitusrautaa. Ei perustuksiin, vaan muuhun käyttöön tässä keväämmällä. Kehnonpikin välttää.
Mikähän lienee suunnilleen oikea hinta? Ja olisiko tietoa mistä Oulun seudulla olisi viisainta udella?
On niin turhauttavaa joskus kysellä kauppiailta tällaisia pikkujuttuja, hinnaksi sanovat yleensä mitä sylki suuhun tuo.
Kiitos, jos joku viitsii vastata.
Raudoitusrauta
5
1412
Vastaukset
- kun menet
ostamaan, puhut harjateräksestä, ja paksuus milleinä, 6-8-10-12-16mm jne. niin luulevat että oot ammattilainen, ja saat oikeat hinnat. ps. ne on 6m pitkinä salkoina myynnissä.
- Kyselin
Kyllä mää soittelin rautakauppoihin. Ja nyt kun katson, niin tässä rakentarissa on ne hinnat, jotka olivat yleisimpiä. Kun tein tilauksen S-raudasta sain edullisemmin (tuli muutakin, harkkoja, laastia, teräsverkko...). Ja re rakentari (laitan linkin, vaikka ei ole sielläpäinkään, mutta hinnat ovat hyvin suuntaa-antavia, erityisesti styroxin, josta monet tuntuvat maksaneen kaksikertaisen hinnan...)
http://www.saunalahti.fi/rakenta/hinnasto.html
- Anonyymi
Hei kaikille, tämä on todistus siitä, kuinka sain lainani, olen huijannut niin monta yritystä, joka on väittänyt olevansa todellisia luotonantajia, mutta kaikki ponnisteluni olivat turhia, olen menettänyt yli 4200 euroa väärennetyille lainanantajille, jotka vaativat olla mitä he eivät ole. Kunnes ystäväni esitteli minulle oikean lainanantajan, johon otin yhteyttä ja sain lainani onnistuneesti heiltä vain 48 tunnin kuluessa, neuvon kaikkia lainaa hakevia ottamaan yhteyttä heihin ilman pelkoa sähköpostitse: [email protected] ja saamaan lainasi Asap.
- Anonyymi
Täyttä asiaa joka sana :-D
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738