Eilinen lööppi oli huuhaata!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1624017
Pieni arviointivirhe "muotiasiantuntijalla". Puku maksoikin vain 2800 euroa; ei 150 000 euroa...
Kirsti Paakkasella oli halpa puku
25
6412
Vastaukset
- kakes50
miten hitossa se kehtaski mennä halpahallin kamppeissa sinne pitäs sitä vähän ajatella
- liituraitapuku
Joo ihan pikkuinen arviointivirhe.
Todellinen "asiantuntija"!
Mahtaa ämmää hävettää oma "ammattitaito" - kansanjako
Kyllä minun talouteni olisi kuralla,
jos joutuisin maksamaan puvustani kymmenesosan,
siitä köyhyyden edustajan iltapuvusta.
280 € on kova hinta vaatteeseen.
Meidän valitsemilla, ja meidän asioista tietävillä,
on nollat pahasti hukassa.
Jos saisinkin eläkettä muutaman nollan lisää.
Pitäisin puhtaampia vaatteita. - rahaton paska
Minäkin nimittäin elätän jo pelkästään tuollakin rahalla itseni tyttäreni ja velkani peräti kaksi kuukautta, asuntoon rahasta menee 60 prosenttia.
- työtön ja kade
siis tollanen riepu, maksaa mun vuoden sossurahat, siis melkeen vuoden.
niin täytyy nyt vaan todeta että tässä maassa toisilla on ja toisilla ei todellakaan ole mitään.- ................
Ja ne keillä on ovat luultavasti tehneet jotain saadakseen rahansa.
Meitä on kolme nuorta kaverusta, joilla ei vielä ole ammattia. Kavereilleni ei kelpaa kesä/vkl-töiksi "paskaduuni" (=kaupan kassa, siivous) elävät mieluummin toimeentulotuella ja itse sitten siivoan ja tienaan hieman enemmän kuin he niin he sitten katsoessaan uusia ostoksiani toistavat juuri tuota "joillakin sitä on ja joillakin ei". Ok. menee pahasti off-topiciksi.
On mustakin turhaa tuollaista summaa käyttää vaatteisiin, ja suurin osa sossun tuilla eläjistä (itsekin aikoinani) saavat sitä tukea ihan syystä. Ärsyttää vaan välillä tuo "joillakin sitä vaan on ja itse istun tekemättä mitään, miksköhän IHMEESSÄ mulla ei ole" -asenne. - kohta ei sullakaan
................ kirjoitti:
Ja ne keillä on ovat luultavasti tehneet jotain saadakseen rahansa.
Meitä on kolme nuorta kaverusta, joilla ei vielä ole ammattia. Kavereilleni ei kelpaa kesä/vkl-töiksi "paskaduuni" (=kaupan kassa, siivous) elävät mieluummin toimeentulotuella ja itse sitten siivoan ja tienaan hieman enemmän kuin he niin he sitten katsoessaan uusia ostoksiani toistavat juuri tuota "joillakin sitä on ja joillakin ei". Ok. menee pahasti off-topiciksi.
On mustakin turhaa tuollaista summaa käyttää vaatteisiin, ja suurin osa sossun tuilla eläjistä (itsekin aikoinani) saavat sitä tukea ihan syystä. Ärsyttää vaan välillä tuo "joillakin sitä vaan on ja itse istun tekemättä mitään, miksköhän IHMEESSÄ mulla ei ole" -asenne.onneksi tulee lama ja sitten ei ole sullakan töitä ja se on sulle ihan oikein.
muista sitten olla ottamatta mitään tukia kun ne on susta niin turhia.
- Pohjan-Akka
...kulkea sellaisissa vetimissä kuin huvittaa.
Sitäpaitsi, ei hän "niin hölmö olis", että laittais vanhan miljoonan yhden illan pukuun. Ei varmaan miljoonia olis, jos hölmö olis.- välisä nyt
sillä paljonkoa laittaa pukuunsa? Yksinäinen perheetön ihminen joka voi mällätä rahoillaan kuin haluaa. Itse huomioin ja kumppani myös, että Paakkasen kasvot ovat silinneet huomattavasti.
Jotain tehty ulkonäön ja ryppyjen eteen...mut sekin tietty oma asia. - Pohjan-Akka
välisä nyt kirjoitti:
sillä paljonkoa laittaa pukuunsa? Yksinäinen perheetön ihminen joka voi mällätä rahoillaan kuin haluaa. Itse huomioin ja kumppani myös, että Paakkasen kasvot ovat silinneet huomattavasti.
Jotain tehty ulkonäön ja ryppyjen eteen...mut sekin tietty oma asia.Kirsti Paakkanen on järki-naisia...mutta ei tylsä.
Kirsti Paakkanenkin on puolustanut meitä tuulipukunaisia, joten mieki tykkään kauheasti Kirsti Paakkasesta. Hän on sanonut, että suomalaiset naiset pukeutuvat olosuhteiden mukaan. Nytkin on täällä olosuhteet sellaiset, että lunta on tullut ja pimeää on. - kai sokea..
Pohjan-Akka kirjoitti:
Kirsti Paakkanen on järki-naisia...mutta ei tylsä.
Kirsti Paakkanenkin on puolustanut meitä tuulipukunaisia, joten mieki tykkään kauheasti Kirsti Paakkasesta. Hän on sanonut, että suomalaiset naiset pukeutuvat olosuhteiden mukaan. Nytkin on täällä olosuhteet sellaiset, että lunta on tullut ja pimeää on.tai vähintään huonomuistinen mitä tulee aiempaan Paakkasen ulkonäköön? Katso kuva parin vuoden takaa. Muuten Paakkasen uudet kasvot olivat nähtävillä siinä Mark Levengoodin ohjelmassa...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1450550 - sitten ne
kai sokea.. kirjoitti:
tai vähintään huonomuistinen mitä tulee aiempaan Paakkasen ulkonäköön? Katso kuva parin vuoden takaa. Muuten Paakkasen uudet kasvot olivat nähtävillä siinä Mark Levengoodin ohjelmassa...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1450550kohotetut tai jollain keinolla uudistetut kasvot..:
Täytyy ja on pakko todeta, että joko veistä tai botoxia tai molempia on ollut käytössä...
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/761051?linnan_juhlat
- Huuhaata!
...............
- minusta olisi halpa
500 mk puku.
- niin no
SINULLE 500mk on halpa.
nyt puhutaan Kirsti Paakkasesta.
Voi tuota muotitoimittajaa joka oli moisen arvion laukonut ;D - 500 mk on halpa
niin no kirjoitti:
SINULLE 500mk on halpa.
nyt puhutaan Kirsti Paakkasesta.
Voi tuota muotitoimittajaa joka oli moisen arvion laukonut ;Dei vain minulle, 16000 on kallis mekko. Kenelle tahansa. Myös Paakkaselle.
- tiedän
500 mk on halpa kirjoitti:
ei vain minulle, 16000 on kallis mekko. Kenelle tahansa. Myös Paakkaselle.
Ei ole liian kallis niille joilla on rahaa ja korkotuloja sekä omaisuutta.
sama se minkälaisen kultalameepuvun raadon päälle vetää.Raato on raato
- I wanna live forever!
Hyi mikä kielenkäyttö, mutta se voi käsittää, kun katsoi herran omaa kuvaa. Tyypillinen tylsä suomalainen tavishan se siellä oli. Joku kunnioitus sentään ansioitunutta vanhempaa Ladya kohtaan! Uskon 100% varmasti, että itse olet eronnut tai muuten jätetty katkera, kenties viikonloppu isä. Koko olemus näytti juuri sellaiselta ja ikinä tuolla käytökselläsi ja ulokomuotosi siihen lisäksi, et saa kiinni naista ja sievää naista et IKINÄ!!! :)
- puhetta
Kyllä näkee millä tasolla herra liikkuu. Onko tullut mieleen pikku pääppyyn, että jokaiselle vuosia karttuu ja joku päivä jokainen on vanha, jos elonpäiviä riittää.
Mutta se onkin sitten eri asia miten kukin sen pitkän elämänsä viettää. Onko hyödyksi yhteiskunnalle, työllistääko ihmisiä, pyörittääkö menestyksellisesti yritystä ja jopa hiukan rikastuu elämäntyöllään vai viettääkö vain aikaansa "pulkkamäessä" ja laukoo jotain noin alkeellista ja tyhmää kuin yllä mainittu nimikerkki.
- domestic
mitähän noitten asiantutioiden päässä oikein liikkuu,ei varmaan mitään.
- I wanna live forever!
Minusta Kirsti näytti tuon ikäisenä, tuollaisessa koltussa jos nyt saa sanoa, ihan bordellin-pitäjältä. Ehkä Rouva on liian iäkäs tuohon tyyliin enää, vaikka musta onkin aina tyylikäs väri, mutta jos alkaa henkilö olemaan tuolla 80 paikeilla, niin ei vartalonmyötäinen musta hamonen ole oikea ratkaisu. Vaikka, oishan se mahtavaa jos itse saisi elellä tuohon ikään ja paljon vanhemmaksi ja olla noin reipas ja vauhdikas muuten (plastiikkakirgugi asialla myös) mitä Paakkanen on!!!
- 138:n
päivän nettoraha minimi toimeentuloturvalla elävälle! Puolet koko vuoden tuloista!
Tasan ei käy onnenlahjat!- juma.....
tekisette töitä, niin saisitte enemmän rahaa käyttöönne. Ei kai siitä lusmuilusta pidäkkään maksaa enempää!!!!!!
- The reaper
samantekevää vaikka joku olisi saapunut linnanjuhliin alasti....ei kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905459Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.493625Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress451395Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353