meidän parta-agama on alkanut menemään jo talvilevolle. Se ei ole syönyt enään kuukauteen, mutta se ei ole vieläkään ulostanut. Tiedän että partisten maha pitäisi olla kutakuinkin tyhjä talvilevon aikana. Tämän mahassa on 8 sirkkaa salaattia. Lattialla se ei aikasiemmin suostunut liikkumaan, eikä enää edes voi päästää, sillä lattiallamme vetää ja on kovin viileää. Kylvyssä olemme käyttäneet muutaman kerran viikossa ja parafiiniöljyäkin on saanut.
Mitään ei kuitenkaan kuulu. Lisko ei edes yritä ulostaa vaan hakeutuu suoraa päätä nukkumaan kun pääsee takaisin terraarioonsa.
Mitä pitäisi tehdä??
ongelma partiksen kanssa
kääpiöagama
0
397
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132