Uuen vuoden lupaukset vuodelle 2009?

Arles

Aiotteko tehdä? Ja miten pidätte huolen että toteutuu?

41

6099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuuusivuosi

      Tein yhden lupauksen mutta kerkesinkin toteuttaa sen jo tämän vuoden puolella :D Työkaverin kanssa lupauduttiin varaamaan hammaslääkäriajat tammikuun aikana, itse varasin jo nyt kun ei noita pelkoja ole ;D Muuta en sitten taida luvatakaan, ehkä lupaan että paino pysyy samana :)

    • pillua...

      koko vuoteen. on onnistunu tähänki asti.

      • olla antamatta

        pillua. oon onnistunut siinä tänäkin vuonna.


      • samaan tapaan
        olla antamatta kirjoitti:

        pillua. oon onnistunut siinä tänäkin vuonna.

        lupaan antaa pillua,jos joku huomaa kysyä.


      • nui voi
        samaan tapaan kirjoitti:

        lupaan antaa pillua,jos joku huomaa kysyä.

        aikaa viettää,naiminen on paras tapa tappaa aikaa.


    • Saam

      Perkuta kai se pitää nostaa keski-arvoo, et pääsis lukioo ja niin mä teen.

    • Eldex

      Laihduttaa röökin lopettamisen jälkeen tulleet kilot kiinteyttää bodyy. Rööki loppu pari kk sitten samaten ku kundikaveri. Tästä on nousu pinnalle vielä. 22 vuotis kisuaikoo kumminkin vielä näytää kaikille! Ketkä lähtee mukaan?

      • Nimetön

        tupakointi loppu kesän lopussa ja kilot pitäis hoitaa veke


    • sama lupaus

      joka vuosi.
      Lupaan olla lupaamatta mitään.
      Pitää ja asiat tulee ja tapahtuu jos on tapahtuakseen.

      Hyvää tulevaa vuotta kaikille!

    • kannatusjäsen

      Lupaan olla vetämättä ketään nyrkillä kulmaan. ei onnistunu tänä vuonna..

    • floorukka

      Lupaan, että Jumalan lupaukset toteutuvat ja ovat aina voimassa. IHmisenä en uskalla luvat mitään, mutta Jumala pitää lupauksensa ja Hänen lupaukset meitä kohtaan ovat hyvät!

      • NZero

        aika paskat ovat jumalan lupaukset, Pupu Tupunaankin luottaisin enemmän :D
        satukirjoja molemmat, se ja raamattu.
        Oma lupaukseni on että Lopetan tupakanpolton.


      • Puippi_

        Mä lupaan ainakin ulkoilla enemmän ja olla ystävien kanssa, enemmän kuin koneella.


      • floorukka
        NZero kirjoitti:

        aika paskat ovat jumalan lupaukset, Pupu Tupunaankin luottaisin enemmän :D
        satukirjoja molemmat, se ja raamattu.
        Oma lupaukseni on että Lopetan tupakanpolton.

        Saisiko perusteluja mielipiteellesi?

        Mä voin perustella,että Jumala on mua auttanut aivan yli-inhimillisillä tavoilla elämässä, että on vaikea olla uskomatta. Hän tekee kaikki rakkaudesta, vaikka välillä ei siltä tuntuisi. Joka tapauksessa kaikesta on seurannut vain Hänen ihmeellinen rakkautensa ja hyvä johdatuksensa.


      • mimi11

        häh!siis mitäh!mikä toi oli ? mä en tajunnu jos voisit kertoa jotain vähän kiinnostavanpaa vaik liittyen (en enää syö karkkeja)ns.mut jos haluat että pidät sen tollasena niin ihan ok mulle!:)hyvää uutta vuotta kaikille!


      • mimi11
        NZero kirjoitti:

        aika paskat ovat jumalan lupaukset, Pupu Tupunaankin luottaisin enemmän :D
        satukirjoja molemmat, se ja raamattu.
        Oma lupaukseni on että Lopetan tupakanpolton.

        ihan kiva , kun lopetat tupakanpolton! oon ehkä vähän nuori sanoon tän mut musta ei saa kiroilla tai haukkua toisten mielipiteitä , koska ihmisiäv on erillaisia . toiset uskovat jumalaan toiset eivät ja se on ihmisten erillaisuutta.yksi hyvä lupaus sulle:en kiroile enää!:)hyvää alkanutta uutta vuotta!!!!!!!!!!!!


    • Paheiden määrä on vakio

      Mä lupaan etten lopeta tupakanpolttoa ensi vuonnakaan, ettei tule niitä kiloja mitä sitten pitäis seuraavana vuonna taas luvata pudottaa. Ja lupaan myös etten aloita vakituista parisuhdetta 2009. Vakipanot pitää mielen virkeänä; )

      • etten

        lupaa mitään koskaan milloinkaan!


    • Piippu-mies

      ajattelin luvata tupakkalakon, mutta kun en ole luovuttaja tyyppiä niin...
      voisin luvata olla vähemmän ärsyttävä perheelle

    • lisää

      Mä lisään ekologisen harkinnan kaikkeen mitä teen.
      Ei mitään tiukkapipoista muutosta, vaan hiljattaista siirtymistä.
      Yksi selkeä päätös on, etten osta mitään purnukkaa (rasvat, meikit, pesuaineet, elintarvikkeet jne.) ennen kuin entiset on kulutettu loppuu.

    • blondeistablondein72hki

      toteutunut eli en välitä entisteni viesteistä joista tietty tulen iloiseksi mutta muuten,olkoot eli en heitä tapaa jos eivät kavereina osaa nähä ja muut kerron vasta jos oon pystynyt ne pitämään kaksi kk lupauksen antamisesta...

    • Antartik

      Lupaan olla ottamatta alkoholia. Elämä menee sotkuun sen aineen kanssa.

      • vorro

        Emmää lupaa mittää, mut vähempi voisin rähistä ja olla kaikille kiltti, vaikken joulupukkia odotakkaan!


      • Lopettaa....
        vorro kirjoitti:

        Emmää lupaa mittää, mut vähempi voisin rähistä ja olla kaikille kiltti, vaikken joulupukkia odotakkaan!

        röökin vedon kokonaan,olen tehnyt sen aiemminkin monta vuotta ennen nykyistä viiden vuoden pössyttelyä.Aivan turhaa touhua!!
        Lisäksi vähennän alkoholin käyttöä huomattavasti koska terveys alkaa jo näin 40v iässä kärsimään mokomasta joka viikonloppuisesta typerästä harrastuksesta ihan liikaa ja muutkin asiat kärsii juomisesta kokoajan,esim.raha-asiat ja perhe/ystäväsuhteet!!Myös töissä on tullut rokulipäiviä rapulan takia...EI HYVÄ!!


    • en aio

      lupailla mitään...eipähän tuu mitää mielee josta vois luopua...ehk koneenkäyttöö vois hillitä ensvuonna :D

    • toteuttaa lupaukseni

      En aio ensivuonnakaan ostaa raketteja.

    • minä lupaan

      Lupaan laihduttaa reilut 30kg ensi vuoden aikana.

      • sulle

        yritän samaa, tosin puolet kyseistä määrästä.


    • tuutikki*

      Lupaan olla lupaamatta mitään. :-))

      • Jäbä

        Ennen vuotta 2008 en ollut tehnyt mitään ns.uudenvuodenlupauksia koskaan. Viime vuonna lupasin, että hankkiudun niin hyvään kuntoon kuin on mahdollista omalla kohdallani ja sen jälkeen ylläpitää saavutettua kunto/painotasoa. Nyt vuosi on mennyt, niinkuin myös 20 kiloa läskiä (rasvaprosentti 13), lisäksi tupakka ja alkoholi jäi pois. Tänä vuonna lupaan saada rasvaprosenttini alle 10:een! Sen verran tohon kuntoiluun tuli jäätyä koukkuun, suosittelen kaikille:)


    • yhteiskunta

      Lupaan, kuten viime uutena vuotenakin, että en tilaa ensimmäistäkään lehteä.Sen kun lehtimyyjille sanoo, niin eivät ole minua häirinneet, vaan kunnioittaneet päätöstäni.Päätös on pysynyt ja en ole kaivannut yhtäkään lehteä, joka ennen minulle on tullut.En ole edes irtonumeroita ostanut.Rahaa säästyy sievoiset summat.

      • tuleva ex-nisti

        LUPAAN LOPETTAA HUUMEIDEN KÄYTÖN LOPULLISESTI!


      • itku iikka
        tuleva ex-nisti kirjoitti:

        LUPAAN LOPETTAA HUUMEIDEN KÄYTÖN LOPULLISESTI!

        olla itkemättä kun ukolle tulee taas ryyppy putki, lupaan olla parempi työntekijä vaikka nykin teen kaiken paremmin kuin kukaan muu, lupaan olla parempi äiti tyttärelleni vaikka hän ei mistään koskaan valitakkaan, lupaan kunnioittaa vanhempiani vaikka kunnioitan heitä nytkin tajuttomasti, lupaan pitää paremmin yhteyttä sukulaisiin ja ystäviin vaikka soittelenkin heille viikottain, LUPAAN PITÄÄ PAREMPAAN HUOLTA ITSESTÄNI JA MIELENTERVEYDESTÄNI, sitä en olekkaan vielä tehnyt...


      • Että,

        Rikon kaikki lupaukset.


    • ETTÄ,

      INHOAN POMMEJA YHTÄ PALJON KUIN ENNENKIN.

    • nalle-pöö

      Lupaan olla kaikinpuolin reippampi ensi vuonna.
      Aijon hankkia harrastuksia ja nähdä kavereita enemmän.Aijon olla vähemmän itsekäs ja pelokas..Aijon nauttia elämästä ja unohtaa pienet vastoinkäymiset :-)

    • stena

      ainakin tutkii asiat rehellisesti ja on tarkka vaalimaan oikeita ja rehellisiä tutkimustapoja.

    • Ksendra----

      Lupaus oli, että joka päivä pinnistäisi edes pienen lenkin :-) !

      Urheilua siis.. Ja siihen päälle koitetaan sitä iänikuista kliseetä: tipatonta tammikuuta ;-)

    • koerotta

      Minä en valanut tinaa, koska se on huonoksi luonnolle, ensi vuonna kokeillaan valaa kynttilää jos onnistuisi. :)

    • Ilkka Luoma

      Tahto voittaa vaikeudet lähtee positiivisuudesta!

      Tänään alleviivattuina uutisina ovat alkanut lama ja uhka työttömyydestä

      http://www.adressit.com/yhteenkuuluvuus

      "Aika aikaansa kutakin" -sanoi pässi, kun päätä leikattiin. Vanhan sanonnan mukaisesti tähän päivään eletty kulutus- ja näyttötalous kasvuhokemista huolimatta, on tiensä päässä - elämänsä ehtoossa. Tavalliset ihmiset näkevät paremmin ulos ja ympäristöön. On herännyt huoli huomisesta.

      Suomalainen on tiukan paikan kohdalla yrittäjä ja ystävääleen uskollinen ja taistelee olemassa olostaan täysillä. Sytymme hitaasti, jopa alussa luovuttajiksi, mutta voimien herätessä suomalainen taistelutahto on vailla vertaa - tavallinen kansa on tämän konkreettisesti lähihistoriassa näyttänyt.

      Nyt tilanne on se mikä on - ennustuksia ei ole enää annettu. Kansa olisi odottanut mm. hallitukselta "tiukan paikan varasuunnitelmaa", jota ei tullut.

      Suomalaisessa yhteiskunnassa tavallinen kansa maksaa kaikki kulut. Peruskansalaiset voivat ryhtyä omatoimisiksi ja aloittaa omat toimenpiteet olonsa tasapainoittamiseksi. Oli lopputulema mikä tahansa, kansan oma yhteishenki ratkaisee ja taistelutahto syntyy rajalla. Ennen rajan ylitystä, voimme koota voimat ja puhaltaa yhteen hiileen ja suorittaa omat "varasuunnitelmamme" itse - suoraan kansalaisina.

      Aloitetaan positiivisesta hengestä ja tahdosta nujertaa ne hankaluudet, jotka uhkaavat. Voisi sanoa, että "kyllä kansa tietää" :)

      Tsemppihenkeä - oletko mukana?

      Ilkka Luoma
      http://ilkkaluoma.vuodatus.net

    • lopultakin

      ryhtyä kasvissyöjäksi.

      Pitkään oli mitä pitäisi tehdä-listalla, mutta nyt löysin tarpeeksi hyviä syitäkin tähän tekoon.

      Hyvin ainakin on alkanut. :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe