sisulaiset ja muhamedin pilakuva

pitäisikö järjestö kieltää

Tälläinen touhu on jo niin edesvastuutonta että sisut pitäisi lopettaa yleisen edunnimissä

11

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittoi aikoinaan

      (Teemu Lahtinen) nuo em. pilakuvat nettiin.
      Konfliktihakuisuus tuntuu olevan eräs Sisun päätavoitteista? Saavatkohan riittävästi sekasortoa aikaan, että soinistien kannatus nousee vielä nykyisestään? Myös IKL on tullut hovikelpoiseksi Soinin ansiosta.

      • Tietävä Mies

        Sinulla on huonot eväät kun joudut koko ajan valehtelemaan. Se tosin kertoo meille, että perusaate on kunnossa, jos sitä vastaan voi hyökätä vain valehtelemalla.

        Lahtinen ei ole Soinin varakansanedustaja. Konflikteja hakevat sanavapautta vastaan hyökkäävät äärimuslimit. Olet vapaa puolustamaan heitä jatkossakin, mutta yritä pysyä totuudessa.


      • oululainen
        Tietävä Mies kirjoitti:

        Sinulla on huonot eväät kun joudut koko ajan valehtelemaan. Se tosin kertoo meille, että perusaate on kunnossa, jos sitä vastaan voi hyökätä vain valehtelemalla.

        Lahtinen ei ole Soinin varakansanedustaja. Konflikteja hakevat sanavapautta vastaan hyökkäävät äärimuslimit. Olet vapaa puolustamaan heitä jatkossakin, mutta yritä pysyä totuudessa.

        nuo kuvat julkaisseet lahtinen, nieminen ja sandell?

        lahtinen on 2. varakansanedustaja uudellamaalla. jotta pääsisi eduskuntaan, ni sekä soinin et ruohonen-lernerin pitäisi jäädä pois.

        muslimit ne ite riehuu, kun eivät sulata länsimaisuutta. täällä lännessä pitää saada arvostella mitä tahansa. jos se ei käy, ni ollaa askeleen lähempänä totalitarismia


      • mitään tanskalaisten
        oululainen kirjoitti:

        nuo kuvat julkaisseet lahtinen, nieminen ja sandell?

        lahtinen on 2. varakansanedustaja uudellamaalla. jotta pääsisi eduskuntaan, ni sekä soinin et ruohonen-lernerin pitäisi jäädä pois.

        muslimit ne ite riehuu, kun eivät sulata länsimaisuutta. täällä lännessä pitää saada arvostella mitä tahansa. jos se ei käy, ni ollaa askeleen lähempänä totalitarismia

        töppäyksestä mieti kuinka kalliiksi tämä tuli ja tulee edelleen,tehkää tälläiset älyttömyydet reilusti omissa nimissänne ettei koko suomi joudu niistä vastuuta kantamaan


      • mitään tanskalaisten kirjoitti:

        töppäyksestä mieti kuinka kalliiksi tämä tuli ja tulee edelleen,tehkää tälläiset älyttömyydet reilusti omissa nimissänne ettei koko suomi joudu niistä vastuuta kantamaan

        Ei siitä kärsinyt kun itse muslimit, kun Arla pisti meijerit kiinni arabimaissa muslimien tuoteboikotin takia.
        Siellä mietitään toisen kerran ennen kuin lietsovat väkijoukot tuoteboikottiin.


    • Suomessa on edes joku, joka puolustelee sanavapautta, ja julkaisi ne taideteokset.
      Häpeällisesti oli Vanhasen anteeksipyyntö.

      • Ihmiskauppaa

        Suurin osa ankkurilapsista on tuotu Somaliasta, Irakista hitusen, mutta on ihan selvää että hyysärit hyysää ja vaativat suvunkokoamista joka lisää veronmaksajien taakkaa, kyllä nyt ovet kiinni moiselle kusetukselle STOP.
        Kaikki Somalit palautettava takaisin, lähtömaahan.


      • Ihmiskauppaa kirjoitti:

        Suurin osa ankkurilapsista on tuotu Somaliasta, Irakista hitusen, mutta on ihan selvää että hyysärit hyysää ja vaativat suvunkokoamista joka lisää veronmaksajien taakkaa, kyllä nyt ovet kiinni moiselle kusetukselle STOP.
        Kaikki Somalit palautettava takaisin, lähtömaahan.

        Suomen valtion tukema ihmiskauppa, joilla saadaan varakkaiden Somalialaisten lapsille,
        ja sen kautta koko suvulle rauhallinen ajanviettopaikka Joulupukin maassa.


      • ankkurilapsia Suomeen!
        Ihmiskauppaa kirjoitti:

        Suurin osa ankkurilapsista on tuotu Somaliasta, Irakista hitusen, mutta on ihan selvää että hyysärit hyysää ja vaativat suvunkokoamista joka lisää veronmaksajien taakkaa, kyllä nyt ovet kiinni moiselle kusetukselle STOP.
        Kaikki Somalit palautettava takaisin, lähtömaahan.

        http://www.adressit.com/ulkomaalaislaki


      • pommit paukkuisi

        myös suomessa mitä ihmeen isänmaalisuutta tälläinenkin on,jos niin kävisi eikö kohteiden silloin pitäisi muita kuin satunnaisia kadun tallajia


      • pommit paukkuisi kirjoitti:

        myös suomessa mitä ihmeen isänmaalisuutta tälläinenkin on,jos niin kävisi eikö kohteiden silloin pitäisi muita kuin satunnaisia kadun tallajia

        Jos mitään ei voi julkaista, sen takia että ei vain astuisi jonkun varpailla, joka saattaa olla suku jollekin ase tai pommihullulle, meille ei olisi uutisia lainkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe