kerro-leijona

5 erinlaista

Luonteen-piirettä itsestäsi:)

1. sisukas/itsepäinen/vaikea pyytää apua
2. oikeuden mukainen/myöntää omat virheensä
3. kärsimätön/ei tykkää odotella
4. romanttinen /tykkää sytytellä kynttilöitä:)
5. perhekeskeinen/antaa liikaa käskyjä:)

19

2663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionman35

      kynttilöitä? Kyllä kiitos! :)

      • jovna

        -lempeä, ystävällinen luonne
        -herttainen, hymyilevä
        -rauhallinen, levollinen
        -tosi energinen
        -vahva vastuuntunto


    • minä itse

      kaikki täsmää minuun myös, olen naarasleijona. Ehkä lojaalisuus ja omien puolustaminen muita vastaan eli kaiketi perhekeskeinen on sama asia.

    • naisleijona

      1. uskollinen
      2. huumorintajuinen
      3. romanttinen
      4. äkkipikainen
      5. nopeasti lauhtuva

      • kaukana leijonasta

        1. uskollinen isälle (yleensä miespuolisille)
        2.huumorintajuinen ystäville, (hyville?)
        3.romanttinen kumppanille,(liian mustankippee)
        4.äkkipikainen aina, (suorastaan riiviö)
        5.lauhtuva, ja(raivonsa jälkeen, odottaa että kohdekin jolle raivosi, nielee kaikki karvoineen.


    • leijonaaaaaa

      1. MUUTOKSENHALUINEN - haluan koko ajan esim. muuttaa asunnosta toiseen ja vaihtaa sisustusta ja ostella uusia tavaroita, vaatteita yms. Eli toisinsanoen kyllästyn nopeasti.
      2. KÄRSIMÄTÖN - Nyt heti!
      3. HUONO ITSETUNTO - Jatkuvista kehuista huolimatta pidän itseäni melko rumana.
      4. ILOISUUS - Olen lähes aina hyvällä tuulella ja iloinen, hymyilen kuulemma liikaakin.
      5. KYKENEMÄTÖN PÄÄTÖKSIIN - En pysty päättämään edes verhojen väriä, esim. "eilen tykkäsin keltaisesta ja tänään vihreästä".

      • ihan

        kuin minä!! :D


      • minä myös

        *nim. leijonaaaaaa*

        Nää päti muhunkin! Paremmin en ees ite olis osannu asian sanoo:)


      • muut......

        pätee paitsi 3. ja 5. On mulla hyvä itsetunto,mut kaipaan kehuja päivittäin:) ja osaan tehdä päätöksen nopeastikin. Mutta parisuhdeasioissa minun on vaikea päättää....


      • kuu Neitsyessä

        Paljon on samaa tässäkin naarasleijonassa kuin teissä muissakin: - iloinen/huumorintajuinen-> lasken leikkiä ja lähetän eteenpäin kavereille vitsejä - en kestä odottamista -> pitää tapahtua HETI - haluan tehdä itse päätökseni/johtaa itseäni - kaipaan muutoksia ja seikkailua -> tavallinen ari ja rutiinit ovat tylsiä, pitää olla vaihtelua, myös rakkauselämässä! - en ole jättänyt työtäni/uraani, vaikka minulla on lapsia - pidän luxuksesta! ehdottoamasti -> merkkivaatteet etc. pitää olla ja pyrin hankkimaan niitä aina kun mahdollista - en siedä määräilyä-> pyydän apua, kun tarvitsen ja pyydänkin sitä silloin todella. - olen myös herkkä ja tunteet käyvät vuoristorataa-> niin nytkin, koska olen ihastuntu työkaveriini - ollut jo pitkään - HUH - olen nopea tulistumaan/äkkipikainen ja suorapuheinen - olen rohkea, teen muutoksia ja päätöksiä, uskallan yrittää ja kokeilla - pukeudun hyvin (laadukkaisiin vaatteisiin), mutta tyylikkäästi -> ei rimpsuja ja bling blingiä - pidän tavarat ja työpöydän järjestyksessä ja pidän siivoamisesta -> inhoan sotkua ja epäjärjestystä! - pidän musiikista ja kuvamaataiteista -> harrastan itsekin laulua ja maalaamista - jätän tehtävien tekemisen viime tippaan, mutta teen töitä kuin hullu, jotta työ saadaan tehtyä (urakkatyöläinen), sillä laiskotteluun menee myös aikaa


    • kuka musta kirjoitti

    • vaaka.

      oma leijonani:

      1. romanttinen, hellä ja rakastava
      2. uskollinen
      3. äkkipikainen
      4. todella mustasukkainen
      5. sosiaalinen!

      • miusta...

        1. Iloinen (nauran PALJON)
        2. Vaihtelunhaluinen/kokeilunhaluinen
        3. Mustasukkainen
        4. Äkkipikainen
        5. Sosiaalinen

        Nainen siis olen...


    • minä olen leijona

      mutta en mikää johtaja tai kovin ylpeä, sellainen niinku yleensä pitäs olla. mut sanotaan ;
      - huoleton
      - laiska
      - taiteellinen
      - ystävällinen
      - tunne puolella hitaasti lämpenevä
      mut ihan v*tun hyvännäköinen! :P:P:P:P:P

    • leijonana

      -Mukavuudenhaluinen

      -Positiivinen (kai myös posetiivinen eli pälättäjä))

      -Heikko itsetunto mutta vahva runko

      -Tasainen mutta äkkipikainen :/

      -Päälle päin luotettava, tosin jos minkä lupaan sen myös pidän vaikka henki menis!

      Lisäksi tuo että vaikea pyytää apua, vaikea myös pyytää anteeksi.
      Oma perhe menee kaiken edelle. Omiani puolustan aina. Vaikka olen eronnut lasteni isästä yli kymmenen vuotta sitten hän on silti "minun ihmisiä" ja teen hänen vuokseen paljon.

      • Ympyriäinen

        Niinhän leijona aina yrittää vakuuttaa, ei voi pyytää apua kuin vasta on romuna (järjen käyttä on sallittua)anteeksi pyytäminen no jaan oma lukunsa jo sinällään. Vapaaehtoisesti toisen puolen hyväksi on EPÄREALISTISTA !!!


      • Vain yksi puuttui
        Ympyriäinen kirjoitti:

        Niinhän leijona aina yrittää vakuuttaa, ei voi pyytää apua kuin vasta on romuna (järjen käyttä on sallittua)anteeksi pyytäminen no jaan oma lukunsa jo sinällään. Vapaaehtoisesti toisen puolen hyväksi on EPÄREALISTISTA !!!

        Miltei nuo kaikki tuossa mainitut ovat myös minua, leijonanaarasta. Paitsi YKSI puuttui: Nälkäisenä kovin kiukkuinen ja huonotuulinen. Kun nälkä iskee, on ruokaa saatava HETI. Tämän joutui mieheni joskus reilu 20 vuotta sitten oppimaan, ja kyllä tietää, miksi nainen oireilee. Ruokaa / seksiä /huomiota. Tällainen on leijona..


      • että kuu leijona

        - Luotan itseeni ja aika usein myös muihin
        - Iloinen ja nauravainen
        - vahva, olen herkkä ja tarvittaessa kova
        - rakastan luxusta ja vain luxusta!
        - itsepäinen ja meinaan myös jatkossa olla:)


      • horoskooppimerkistä
        Vain yksi puuttui kirjoitti:

        Miltei nuo kaikki tuossa mainitut ovat myös minua, leijonanaarasta. Paitsi YKSI puuttui: Nälkäisenä kovin kiukkuinen ja huonotuulinen. Kun nälkä iskee, on ruokaa saatava HETI. Tämän joutui mieheni joskus reilu 20 vuotta sitten oppimaan, ja kyllä tietää, miksi nainen oireilee. Ruokaa / seksiä /huomiota. Tällainen on leijona..

        ainakaan!! Tuo ruoka puoli on ihan fyysinen juttu. Minulla myös nopea aineenvaihdunta, jos en saa säännöllisesti tankkausta niin sen kyllä huomaa... grrrrrrrrrrrr... Seksi ja huomiointi kuuluvat ihan ihmisen perustarpeisiin. Ei siinä leijona-horoskooppinen ole mikään erikoisluontokappale.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe