Eli onko Delibaken chokladbollarit gluteenittomia?
Paketissa sanotaan että "sisältää ainoastaan kauraa jota monet keliaatikot voivat syödä". Siis lähinnä että onko kaura oikeasti puhdasta?
Pikavastausta pyydetään, Delibaken tuotteet, gluteeniton?
4
583
Vastaukset
- ilmaisu..
Aika epämääräisesti ilmaistu, mutta minä ymmärtäisin sen niin että ne keliaakikot jotka voivat syödä kauraa, voivat syödä myös niitä. Itse söisin tuon tekstin jälkeen!
- Ei tullut mieleen
Ei sitten tullut mieleesi kysyä Delibakelta? Mutta tokihan nimetön ja kasvoton keskustelija netin palstalla tietää paremmin kuin valmistaja...
- SeOnKeliaakikko
Itse en syö mitään, jossa puhutaan keliaaTikoista :D
Leikki leikkinä... aika ympäripyöreä tuo kuvaus, niin en ehkä sen takia menisi syömään. Kannattaa kysäistä valmistajalta ja kertoa vastaus myös tällä palstalla. - kt11118
Melko haparoivasti luvataan että tuote sopii keliaakikolle...joka sietää kauraa.
Kaikki ei siedä kauraa. Itsekään en.
Joskus sitä ihan kokeilemalla kokeiltiin...veriarvoissa ei muutoksia, mutta tähystyksessä otetussa koepalassa selvät muutokset. Siihen loppui kaurakokeilu..
Harmittaa vaan kun ehdin ihastua jo kaurapuuroon ja kauralastuihin...Itse 3-kymppinen ja sairastuin 4 vuotiaana, joten ei mitään muistikuvaa kaurapuuron täyteläisestä mausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1384004
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212240Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk961837Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3781450- 371435
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263201306- 2491219
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1521197- 761081
- 2691079