Jos joku on töissä HopLop:issa, niin kerro kaikki tästä työpaikasta. palkat ymymymym.
HopLop työpaikkana
2
5814
Vastaukset
- pop45678
Tämä on jo vanha viesti, mutta aattelin vastata kun itse löysin tämän googlettamalla ja oli ensimmäisiä osumia.
Itse en ikinä menisi työntekijänä kyseiseen paikkaan. Palkat menevät huvipuisto-tessin mukaan (aloituspalkka 0-6kk 6,70€/h, 6-12kk nousi johonkin ~7€/h), eli huonommat kuin Mäkin/Hesen kassoilla! Iltalisät ovat jotain euron luokkaa ja työntekijöiden on tultava lyhyelläkin varotusajalla töihin (hälytyyslisä ~8€). Vuoropäällikkönä homma voi olla sitten aivan toinen ja mennä ihan sopimuksen mukaan..
Myös luottotiedot tarkistetaan, samoin rikosrekisteriote vaaditaan (laki tuli voimaan 2003, kaikilta lapsien kanssa työskenteleville). Olen ehdottomasti tämän lakimuutoksen puolesta.
Ehkä tämä kuitenkin voi olla "ihan kiva" viikonloppujobi esim. opiskelijalle, rikastumaan sillä ei kyllä pääse. :)- Ei ikinä enään
Vastaanpa näinkin vanhaan viestiin, ihan vaan siksi jos joku eksyy tänne. Kauhea paikka työskennellä, palkka surkea, ruokataukoja ei ole ikinä. Vessaan saatat päästä jos tulee rauhallisempi hetki ja olet todella nopea. Omaa elämää ei saisi olla koska aina kun olet vapaalla sinulle soitellaan ja ruinataan töihin, tämä myös sairaslomalla vaikka olisit murtanut toisen
Kätesi tyylillä. "Koska toisella kädellä voit vielä työskennellä, eikä saada ketään muutakaan". Hälytyslisäksi kerrottiin haastattelussa elokuvaliput, mutta niitä tai hälytysrahaa ei ikinä näkynyt. Tästä syytettiin toimitusjohtajaa joka oli muka muuttanut käytäntöä, ja asiaa selvitellään. (Selvitteli 2vuotta,eikä saanut asiaa ilmeisesti selvitettyä) En voisi suositella edes opiskelijoille, hirvein työpaikka ikinä, josta kertoo myös jatkuva henkilökunnan
vaihtuvuus. Seuratkaapa itse kun käytte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006394
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283200Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869