Millä tavoilla olet saanut pääsi sekasin??
Itse juon olutta/viinaa joka viikonloppu eli alkoholi on perusevästä.Joskus olen myös impannut ja myös ruohoa polttanut. Voin sanoa että ruoholla saa päänsä parhaiten sekasin ja siitä ei seuraa krapulaakaan. ja olen nyt 16v poika
Päihteet
7
918
Vastaukset
- on mielenkiintoista..........
No sekö, että päihteet ovat sinulle jokaviikonloppuista "perusevästä", on niin hieno asia, että siitä piti oikein erikseen tehdä keskustelu.
Melkein voisin jo sääliä... - ;,,DD
oisko vaikka läppää?O.o
- Voit
Itselläni on onllut yleisesti tapana juoda ensin muutama porkkana ja illan myötä sitten sopivasti ihan perus mustapippureita ja voin sanoa että pää menee tällä paremmin sekaisin kun nurmikolla. Ja eikös se Ahtisaaren kuuluisa sanonta menekin: "Kyllähän lehmä mielummin syö porkkanoita kun nurmikköä" Olitko tosissas ton oluen suhteen???
- suosittelen sinullekin
sano kaverillesi että lyö sua täysillä pesäpallomailalla takaraivoon. saletisti menee pää sekaisin niin ettet uskokaan! kokeile ihmeessä
- Päihdeterapeutti
Itse suosittelen ehdottomasti rupikonnaa, aloita nuolemalla rupikonnaa, tämän jälkeen voit laskea rupikonnan veren mukiin, josta se sitten suonensisäisesti nautitaan, että näin.
sokerilla ja tomaateilla ja hyvällä seuralla.
- bailabailabaila
itse aloitin muutama vuosi sitten nuolemalla puunrunkoa, jonka erittämä hedehumus-pöly aiheuttaa saman olotilan kuin 2,2 promillen känni. suosittelen lämpimästi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805