Jaa, Kihniö

onkin jossain

joku paikkakunta.
Ensin nimestä päättelin että se on pahanlaatuista
ihottumaa.

20

2531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DD

      :DDD

    • heh

      KIRJOTA IHMEES VITSIKIRJA...

    • kyttääjät

      kihniö on sellainen paikkakunta jossa jokainen tietää ja haluaa tietää toistensa tekemiset,keinolla millä hyvänsä.

    • parempaa

      ehdottaa?

      • ole...

        kun ihottumaa kumminkin tarkotit.


    • tällaisten mielipiteiden

      esittäjät on yleensä viety saunantaakse ja, arvaa mitä?

      • saunantakana

        on tilaa...


      • tilaa on
        saunantakana kirjoitti:

        on tilaa...

        laskea köllin housut alas ja rapsuttaa vähän nokkosilla.


      • uhkailijoitahan

        te olettekin.


      • orrella

        ovat vääntäneet kunnon tortut pusikossa.


      • Pukit
        orrella kirjoitti:

        ovat vääntäneet kunnon tortut pusikossa.

        Kiipee kuuseen katsomaan kun Jalasjärveltä tuodaan heinää ;DDDDD


    • ihmetteleväinen

      Joo mutta sinä et kyllä tiedä lääketieteestä mitään ku luulit että kihniö on jotakin ihottumaa,ei kihniö ihottumaa ole vaan pitkäaikainen krooninen kuume,itsekkin kihniöläisenä sairastan sitä,tauti ilmenee siten että on jatkuvasti melkein 37 astetta kuumetta.

    • ex kihnöläine

      Se ny oo mikää ihme jos joku ei tiä mikä kihniö on... vähä sama ku E-Pn alueella soini ja lehtimäki... :) ja mihin saunantaa? syntyperäsenä oo tuollasta tietoo... hoh!

      • saunantakaa on

        jo moni saanut uutta oppia elämäntaipalelleen.


      • jai..
        saunantakaa on kirjoitti:

        jo moni saanut uutta oppia elämäntaipalelleen.

        saunan takana sitä naapurin Maijan kanssa leikittiin
        monet lääkärileikit!!!.


      • eikä nekään
        jai.. kirjoitti:

        saunan takana sitä naapurin Maijan kanssa leikittiin
        monet lääkärileikit!!!.

        leikit menneet hukkaan.


      • menneet.
        eikä nekään kirjoitti:

        leikit menneet hukkaan.

        Maija oli meistä kahdesta se ns.johtava lääkäri,
        kun sillä oli alalta enemmän kokemusta.


      • naapurin Mirjan kanssa
        menneet. kirjoitti:

        Maija oli meistä kahdesta se ns.johtava lääkäri,
        kun sillä oli alalta enemmän kokemusta.

        Paikka aitan vintti. Mirja myös oli se joka vei, kipeää paikkaa voideltiin amerikan hammastahnalla.


      • kivat
        naapurin Mirjan kanssa kirjoitti:

        Paikka aitan vintti. Mirja myös oli se joka vei, kipeää paikkaa voideltiin amerikan hammastahnalla.

        Likat vieläkin samalla tuulella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe