Kaveri tehnyt kunnon paluun mestikseen. 3 ottelua 1 erä pelattuna, tehot 4 5=9p!! Eiköhän joku liigaseura poimi jos noin hurja vire jatkuu!
Tero Forre Forsell
4
243
Vastaukset
- Jepjep**
Vai miten se oli?
- <<<
JOS ITTE PELAIS KIEKKOA NIIN PAKKINA KUIN ELORANTA.
HYÖKKÄÄJÄNÄ TYYLIÄ TERO FORSSELL JA SITTEN AKI UUSIKARTANO JA ITSE AMPUISIN B-PISTEEN KAUTTA USEITA MAALEJA
- skoutti
Vois mahtuu ehkä SaPKoon,jos sais itteensä ees jonkinlaiseen tikkiin.
Noilla tehoilla tää Forrester joutuu kyllä vielä tyytymään pikkusen alempitasoiseen joukkueeseen.- joo..
Pitäs vielä puolikuntoinen olla ja 4 peliä tehot 4 5 ei paha! tässä viissiin nähdään se toteamus että "lahjattomat treenaa" ja toiset pelaa! Ei kyllä tuolla liigassa noita syöttökoneita liiaksi ole...mutta eriasia että päästääkö Tuto miestä vaikka mitä tarjottaisiin...kuitenkin liigapaikka itse kullakin hakusessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440