Planeetat sekaisin

syntymähetkellä?

Olen neitsytnainen. Taipuvainen hukkaamaan tavaroita, enemmän epäsiisti ja -järjestelmällinen kuin siivoushullu. Aina viime tipassa, ellen peräti myöhässä. Suurpiirteinen ja antelias, tunteellinen ja tunteita helposti osoittava. En seinäkukkanen, en pikkutarkka. Analyyttisyyttä kylläkin löytyy, pisteliäisyyttä ja, vaikka itse sanonkin, myös älyä.
Melkein kaikki planeetat neitsyessä; venus vaa'assa, mars skorpionissa ja jupiter jossain ilmamerkeistä. Nouseva vaaka. Kuu härässä.

En tunnista itsestäni muita 'neitsytpiirteitä' kuin teräväkielisyyden, analyyttisyyden ja älykkyyden.

Onko kohtalotovereita? Ajatuksia?

5

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilaq

      Hei!

      Täällä kohtalotoveri. Tavarat hukassa, koti lievässä epäjärjestyksessä, tosin yritän kuitenkin imuroida etten pas**n huku.

      Raha-asioilla en voi kehua, työpaikka on hyvä , mutta penniäkään en säästöön saa.Rahat valuvat sormieni läpi.

      Minulla on myös vaikeuksia ehtiä ajoissa mihinkään, tosin olen yrittänyt opetella ajanhallintaa tässä tapauksessa, vaan helppoa se ei ole.

      Olen tunteellinen, romantikko ja näytän myös tunteeni.

      Tunnistan itsessäni neitsyen piirteistä sen, että olen kova analysoimaan asioita ja ajattelen asioista järjellä. Tilanne on ristitiitainen ,koska tunteellisuus on hyvin pinnalla minussa, mutta järki yleensä voittaa, vaan siinäkin tapahtuu välillä lipsumisia.

      Neitsyen pitäisi osata nalkuttaa, ja sitä minä en ole koskaan osannut.

      Minä olen nouseva vaaka, kuu on ravussa, venus vaaka,mars ravussa,jupiter kalat.

    • neitsyt.M

      """""...Melkein kaikki planeetat neitsyessä; venus vaa'assa, mars skorpionissa ja jupiter jossain ilmamerkeistä. Nouseva vaaka. Kuu härässä....."""

      Venus leijonassa mutta muuten sama. Melkein sanoisin, että aurinko, kuu ja mars määräävät > 90% luonteestasi. Tuo mars skopessa on kova juttu. Mulla tosin on vielä Jumalan sormen kärkenä merkurius vaa'assa.

      • ----------

        Jumalan sormi ei koske..kuule sua..se on loppu.
        Pala helvetissä..


    • Varmaan sitten

      Oinaksessa.

    • Synnyttänyt

      Eihän se minulle sen enempää kuulu, mutta olisi kiva saada tietää sekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2263
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe