saako nukkuvan

muijan..

suuhun spruitata lastin, jos muija nukkuu ja itsellä saakelin kova halu purkaa paineet ja roiskauttaa..Mun mielestä muijat saa nukkua vasta sen jälkeen kun ovat imeneet miehen tyhjäksi.

21

6096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naistenmies76

Et taida olla kovassa huudossa naisten keskuudessa, jos joudut tuollaisia kikkoja käyttämään päästäksesi toteuttamaan facialeja!

Toisin se on meikäläisellä, kun muijat melkein anelee spermaani kasvoilleen...Yeah!

• enää löydy

tosimiehiä, jotka pystyy viemään homman ihan loppuun saakka. Jotain on minusta jäänyt pahasti kesken, jos lopussa spermat on toisen kasvoilla.

• kerma..
        enää löydy kirjoitti:

tosimiehiä, jotka pystyy viemään homman ihan loppuun saakka. Jotain on minusta jäänyt pahasti kesken, jos lopussa spermat on toisen kasvoilla.

sitten pitäisi olla. Naiset usein kertoo, että pilluun ruiskutus ei tunnu missään. Naamalla sen sentään näkee, ja aika tavallahan naiset siihen reagoi.

• ....
        kerma.. kirjoitti:

sitten pitäisi olla. Naiset usein kertoo, että pilluun ruiskutus ei tunnu missään. Naamalla sen sentään näkee, ja aika tavallahan naiset siihen reagoi.

itse ainakin tunnen, kun mies laukeaa sisääni... se on itseasiassa aika kiihottavaa.

• tietenkinj

voi. Ja tuskin pahakseen panee, vaikka herätät kesken unien leikkimään.

• näin päin..

..et saako nukkuvan äijän naamalle iskeä perseensä, jos sattuu tekeen mieli?

• loppupeleissä

Kaikkihan on kuitenkin sopimisesta kiinni. Ei kenenkään varmaan kannata lähteä tekemään kellekään mitään sellaista, jonka edes epäilee olevan toiselle epämiellyttävää.

• toki...

jokainen mies näkee unta juuri sellaisesta.

• Oolofi

Naamalle istuminen häiritsee nukkumista ja varmana herättää, mutta sperman ruiskutus avoimeen suuhun tai kasvoille ei pitäisi herättää.

• luvalla

muijasi hukkua. Meillä on toisenlainen tapa ja minulla lupa toimia nukkuvan vaimon kanssa. Jos herään yöllä ja jos tekee niin sanotusti mieli, niin minulla on lupa tehdä temppu. Siihen hän ole koskaan herännyt, hän nukkuu todella sikeästi. Yöpöydän laatikossa on liukuvoide ja tyynyn alle olen varannut paperia jolla kuivailen hänet siemensyöksyni jälkeen ja laitan paperia vielä vakoon tulpaksi. Aamulla hän tietenkin huomaa mitä olen yöllä touhunnut ja kysyy usein miten sen viime yönä tein.
      Tätä ei kannata tulkita niin etteikö meillä harrastettaisi seksiä molempien hereillä ollessakin, harrastetaan ja usein ja suurella antaumuksella ja molempien tyydytykseksi.

• muijia

on vaan niin tosi harvassa, Sulla käynyt mieletön säkä. Mä olen muutaman kerran yrittänyt sormea työntää, niin johan alkaa heti unissaan kääntyilemään. Kerran oli sopivasti kyljellään, yöpaita kainalossa makasi jalat koukussa, pillu hienosti esillä takaapäin katsottuna, mutta kun yritin sisään työntää, niin heti heräsi, kääntyi selälleen ja taasen jäin ilman. Että kyllähänse olisi kokemus, jos saisi nukkavaa naista naida.

• *hih*

Ei sulla sitte kauheen kauaa tossa kestä jos väität et muijas ei herää. No ehkä tollasen kanssa minäki ennemmin nukkuisin ku panisin. Ja jos joku tunkin paperii mun vakoihin yöllä ku nukun ni aamulla tulis turpaan ekana ja sit vasta kysyisin. Tosin en usko että kukaan nukkuu niin sikeesti ettei herää jos häntä pannaan, paitsi jos on sammunu ja se sitte taas onkin jo rikos mennä sellasta paneksii. Että sellasta.

• Luvalla *hih*
        *hih* kirjoitti:

Ei sulla sitte kauheen kauaa tossa kestä jos väität et muijas ei herää. No ehkä tollasen kanssa minäki ennemmin nukkuisin ku panisin. Ja jos joku tunkin paperii mun vakoihin yöllä ku nukun ni aamulla tulis turpaan ekana ja sit vasta kysyisin. Tosin en usko että kukaan nukkuu niin sikeesti ettei herää jos häntä pannaan, paitsi jos on sammunu ja se sitte taas onkin jo rikos mennä sellasta paneksii. Että sellasta.

itsestäsi, mutta älä väitä toisista sellaista jota et varmaksi tiedä. Varmaan heräisit itse niin kuin sanot ja valtaosa muistakin naisista herää jos heitä nukkuessa yrittää.
        Koskaan ei ole humala saati sammuminen ollut ollenkaan kuvioissa. Vaimoni ei ole ollut omien sanojensa mukaan koskaan humalassa, jos käymme ravintolassakin niin hänen annoksensa on yksi lasi viiniä. En minä yrittäisikään jos tiedossa olisi aamulla turpiin veto tiedossa.
        Minulla ei ole sellaisesta pelkoa, minullahan on lupa, kuten olen kertonut.
        Että sellaista.

• juujuu

miehen vois ripustaa munistaan kattokruunuun ja
      laskee alas ku alkaa tekee mieli käyttää sitä !!

• Juupajuupajuu

Saako nukkuvan miehen suuhun oksentaa? Jos mies nukkuu ja itsellä saakelin kovas oksennustauti, ni voiko vain roiskauttaa.. Mun mielestä miehet saa nukkua vasta sen jälkeen ku ovat huolehtineet ettei naisella on paha olo :D :D :D

• eri juttu

puklaako suun vai kikkelin kautta. Ja se suun kautta tuleva haisee ja roiskuu, mutta kikkelistä tulee siististi pelkkää elämän eliksiiriä. Mutta toki niin on, että ennen naimista kumpikaan ei saa nukkua. Minä olen joskus takaapäin nainut, silleen kylkiasennossa, ja sitten jättänyt molon sisälle pilluun. Spruitin jälkeen on ollut niin julmetun raukea ja hyvä olo, että ei muuta, kuin kunnon tiukka ole naisen tisseistä, ja sitten antanut unimatin tulla. Eihän se molo siellä kauaa pysy, kun jo pois luiskahtaa, mutta onpahan siinä ihan lähellä...

• oikein olet??

Voiko sinun nukkuessa kusaista naamallesi -
      sinä Tahvo???

• siis saa...

..siitä juuri näen unta joka ikinen yö. Lämmin suihku, ja vielä kultainen, ahh, mikä herätys,,,

• kuin se, että
        siis saa... kirjoitti:

..siitä juuri näen unta joka ikinen yö. Lämmin suihku, ja vielä kultainen, ahh, mikä herätys,,,

nainen iskee perseen naamalle kesken sikeän unen. Kultainen suihkukin saa tulla tarpeen vaatiessa.

• Anonyymi

Olen kyllä pannut nukkuvaa ja humalaista avovaimoani takaapin. Oli valmiiksi märkä joten sisään vain vajaa 20 sm palli. Luulin siinä panon alussa että on jo hereillä mutta ei ollut.
      Aamulla selvisi ettei hän tiennyt panost mitään.
      Pahoitti mielensä kun ei ollut pässyt nauttimaan pitkäaikaisesta ja pitkästä pallista.

• Anonyymi

Mistä se suuhun ruikkiminen johtuu? Sun pitäs mennä lähimpään homoklubiin tai missä ne ruukaa parveilla ja imuttaa kyrpäsi ja ruikata mällisi sen suuhun joka ekana vastaan tulee. Aatteleppa sitä sun nautintoa kun joku karvanen parimetrinen hardcore homo ottaa sulta poskeen se olis sulle paras kumppani eikä joku hentonen tyttö / nainen. Miksi ne homojen puuhat olis muka pakollinen naisten tehtävä kun se kuuluu sun ja muitten miesten intiimeihin harrastuksiin, mihin sinä siinä sitä naista tarvit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      118
      5576
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      451
      1756
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1213
    4. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1199
    5. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1183
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      975
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      856
    Aihe