Anna teki sinunkaupat presidentin kanssa
"Tänä vuonna vaikuttaa olevan itse asiassa hirveän vähän musiikkialan edustajia. Harmittaa, koska minulla on tuttuja tietenkin enemmän musiikkkialalla kuin poliitikoissa. Olenhan itsekin artisti, joten totta kai joukossa saisi mielestäni olla enemmän musiikkialan vaikuttajia, mutta kutsuvieraathan on ihan "Tartsin" päätettävissä.", Abreu sanailee.
http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=article&cid=1341&cat=0
Anna ja Tartsi
5
480
Vastaukset
- ei voi
lisätä enää mitään. Olen sanaton.
- tämä tenava
alkaa arvostelemaan juhliin muita kutsuttuja kun ei löytänyt messistä omaa jengiä. Mitähän hän luuli? Todella epäkorrektia, mutta nyt se tuli kuitenkin ilmi mitä yrittää peittää; oma kypsymättömyys. Se nousi sitten kuitenkin, se keltainen neste siihen pieneen päähän. Hyvä kymmenenpisteen huomio: kutsut ovat presidentin päätettävissä, eikä Annan kanssa kikatellen yhdessä. Eipä anna aihetta enempään kuin syvään huokaukseen.
- Annalla
ole pieni pää, vaan iso!
- olikin
Annalla kirjoitti:
ole pieni pää, vaan iso!
sarkasmia.
- ketä tahansa artistia.
olikin kirjoitti:
sarkasmia.
Seuraavaksi sit kutsutaan Annan ja hänen pari kaveriaan, Koivusen, Matti Nykäsen, Jennit yms...niin johan paikat on paskana seuraavana päivänä D:
Juhliin kutsutaan niitä, jotka ovat vaikuttaneet sinä vuonna. Joten Anna pääsi Emma voiton ansiosta ja varmaan että hän on hyvä esikuva nuorille jne.. Jos Ari olisi voittanut parhaan miessolistin tittelin, niin hänkin olisi päässyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846895- 353691
- 443248
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402462- 2032182
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292079- 402072
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241778Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181654