Jellonaa mä metsästän

varautunut jousis

Kertokaas,kuinka etenen.Tapailtu Jellona-uroon
kanssa syksyn mittaan.Kovin on vaisua toimintaa.
Pidämme molemmat toisistamme paljon,samat asiat
ja tekemiset sopii todella yhteen ja seksikin
loistavaa.Mutta,menee jopa useita päiviä,ettei
mitään "elonmerkkejä"kuulu,sitten taas hauskaa,
romanttistakin viestittelyä.Tavatessa olemme aina
tiiviisti yhdessä ja nautimme yhdessä olosta.
Olen miettinyt,onko kiinnostus aitoa,onko tosissaan
kanssani,vaiko vaan leikittelee???Päätin katsoa,
mitä juttu poikii,enkä ole ahdistellut liikaa.
Molemmat jo keski-iän ylittäneitä.Vaikeeta on...

15

3440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskilla

      tuntuu olevan aina niin kiire joka asiassa. jonkunhan teidänkin menoa on hillittävä

    • Suffeli*

      Mun mielestä ei ainaka ton perusteella kuulosta et leijona leikittelis. Kokeneemmalle ja elämää nähneelle leijonalle ihan normi meininkiä =)
      Vaikka olen ymmärtäny et te jouskarit haluatte kaiken heti (?), yritä antaa aikaa... mut ei missään nimessä loputtomiin,rajansa kaikella =)
      Mies vaan tod.näk tarkkailee ensin miten lähtee meneen ja millainen olet; tunnustelee maaperää. Mut kyllä pitäis jo hyvästikkin ennen kesää jotaki tapahtua jomman kumman suunnalta?luulis ainaki, mut se on aina niin ihmisistä kiinni.

      Älä suotta ainakaa asiaa murehdi ja kuluta omaa aikaasi odotteluun... elä elämääs tapailujen välissäkin,niin se leijonakin tekee =)

    • kaikkien

      leijonan kanssa tapailevien/seurustelevien kannattais aina muistaa, että todellisen leoluonteen näkee vasta vuoden kahden päästä kun suhde vakiintuu..

      • Lionman35

        vuoden!?! Vakiintunut leijona!?! Hehehehehe.....


      • samaa mieltä..

        vaikka olen leijona itsekin , on syytä ensin tutustua toiseen kunnolla ,kun alku huuma on haihtunut ..alkaa todellinen elämä vasta sitten jossa punnitaan ihmisen "oikea" luonne.


    • ...leijonamiehen toiminttaa

      Hän jahkailee eikä tiedä, mitä haluaa. Mitä enemmän häntä kehut ja liehittelet, sitä varmemmin hän ottaa yhteyttä. Leijona tarvitsee kehuja ja imarteluja eikä hän kestä arvostelua. Odota vain...kyllä hän sieltä tulee, mutta ehkä hitaasti.

      • niitä..

        kehuja on mukava vastaan ottaa jokaisen...tässä nähdään kuinka ajatellaan tarkalleen ,mitä luettankin leijonasta..ei todellisuudessa kuitenkaan noin mene... päinvastoin leijona epäilee sellaista ihmistä joka häntä kehuskelee!


    • Nimetön

      jellona odottaa että sinä teet aloitteen. jellona tahtoo sinun antavan hänelle huomiota, ja jos hän ei sitä saa, sitä haetaa sitte muualta, ellei teillä tosiaa ole mitää sovittua juttua. kyllä muute leijonat on varsin sitoutuvaisia, mutta huomiota kaipailee ehkä liikaaki välillä.

      tierän kyllä, ite oon leijona tyttö.

    • kai sun...

      ois hyvä jos kertosit sun horoskooppis.
      niin ois helpompi pureutua ongelmaas.
      t:lionman

    • sinäkin???

      että metsästät jellonaa.ne on todella ihania ja luotettavia,kuhan muistat kohdella niitä kunnioittavasti.siitä ne pitää.ne kuuntelee ja osaa aika monia asioita.ne osaa kanssa rakastaa mutta kumppanin pitää osata sanoa se lause ainakin kerran kuussa ainakin minä sanon sen kerran viikossa,joten ukko pysyy tyytyväisenä eikä rupee hermoilemaan asian kanssa.
      hyviä metsästyshetkiä sullekkin
      t:jellonan akka

      • varautunut jousis

        Kyllä vaan,ihana on myönnän sen.Annoin ajan kulua,
        Jellonan rauhassa katsella,kuulostella.Verkkoon
        takertui,sekä hän,että minä itse.Menee useitakin
        päiviä,ilman yhteydenpitoa,mutta kun itsekkin olen
        "hiljaa"tulee viestiä,että mihin katosin.Tapailut
        ovat tihentyneet,viihdymme tiiviisti yhdessä,vain
        nauttien toistemme seurasta.Takkatulen loisteessa
        pienellä iltapalalla,kynttilän valaistessa.Kävelyllä
        iltahämärissä ihaillen taivaan kauneutta.Tavatessa
        kerron pitäväni hänestä ja hän minusta.Pienet asiat
        saavat suuria aikaan ja hän tietää sen.


    • loukata

      jos jellonaa etsit kannattaa olla loukkaamatta häntä,se se viha minkä siittä saa niin on jotain,mikä kummiskin kannata muistaa.kunnioituksella saat hänet avautumaan ja sitten hän antaa sinulle sitä parastaan mitä ikinä voi.yleensä se on sitä mihin muut eivät pysty.se vie yleensä aikaa ja vaatii kärsivällisyyttä.
      hyviä onnen odotuksia sinulle.

    • sinkkunaisleijona

      Keski-ikäisenä sinkkunaisleijonana voin kertoa omasta puolestani, että en pysty suhteeseen, jossa ollaan heti tiukasti yhdessä. Ahdistun kovasti ja häädän miehen pois, oli kuka tahansa. Vähitellen ehkä oppisin sitten olemaan tiiviimmin ja tiiviimmin yhdessä. Onneksi monet miehetkään eivät tässä iässä enää osaa alkaa heti leikkimään kotia.

      Se ei ole pahuutta eikä tahallista. Mitä se on, en tiedä.

    • ihmeessä tekee tää

      mne ihmeessä naimisiin sen kanssa ,jo se sinua kosii.rahasta tuskin kannattaa motkottaa se kun on sivuseikka.itse olen naimisissa jellonan kanssa ja se on tosi kivaa.äijä osaa vaikka mitä.luulin ensiks sitä luuseriks,vaan toisin kävi.se on aika ammattilainen.

    • Jellonamies1982

      Herran jestas ja juu...kysy siltä mieheltäs rehellisesti kasvotusten miten asian laita on äläkä täällä itke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe