Jyväskylän uusi

Centrum kirppis?

Hep,

Kuulin huhuja että uusi kirpputori avattu Jyväskylään. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa asiasta? Sijainti, pöytävuokrat yms? Googlettamalla ei löytynyt oikein mitään..

Kiitos!

13

5058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpputori.....
    • käyty on jo

Siellähän se on Ilmarisen kadulla ihan Kolmikulman vieressä. Vielä on osa pöydistä tyhjillään. Myyntipaikan vuokra on muistaakseni 12-30 euroa riippuen pöydän koosta.
      Kannattaa käydä kattelemassa, itse vien sinne lauantaina valtavan kasan aikuisten, lasten ja nuorten vaatteita, laukkuja ym. tavaraa jotka aion myydä SIKAHALVALLA :)

• Pikachu2

Centrum kirppis on tossa hemingway's:in ja Hook:in kohalla, siinä kujassa (ilmarisenkatu 2 taitaa olla tarkka osoite). Kuulemma ihan hyvä kirppis, pöytävuokra 12€/vko 5% myynneistä menee kirppikselle. Itse olen juuri viemässä sinne ison kasan vaatteita! :)

• kirppuilija

kävin eilen ensimmäistä kertaa ko.kirppiksellä. Harmikseni huomasin, että suurin osa pöydistä oli tyhjiä ;( Ei ollut paljoa mistä etsiä

• SatuMaria2010

Jyväskylän paras kirppari tällä hetkellä on kirpputori Silinteri, joka sijaitsee Savelan S-marketin vieressä. Siellä on uusi remontoitu halli, puhdas ilma, ystävällinen henkiökunta, ei myyntiproviisiota ja mikä parasta: siellä ei ole niitä Seppälässä pyöriviä kirpparihaukkoja, jotka heti kahmivat kaikki helmet omiin pöytiinsä Seppälään myyntiin. Eivät varmaan vielä ole tästä paikasta tienneet. Hyvä näin. KÄYKÄÄ IHMISET KATSOMASSA !!!

• käydään.

Ai missä se on, perhana jäikö paikka minulta huomaamatta. Täytyykin heti huomenna lähteä ja ostaa paikan kaikki sukset.
        Ne trokaan tietenkin seppälään, siellä kun on ennestään suksia ja monoja niin vähän...

• huomattu
        käydään. kirjoitti:

Ai missä se on, perhana jäikö paikka minulta huomaamatta. Täytyykin heti huomenna lähteä ja ostaa paikan kaikki sukset.
        Ne trokaan tietenkin seppälään, siellä kun on ennestään suksia ja monoja niin vähän...

Muistahan ottaa myös luistimet ja monot. Ja suosittelen hinnoittelemaan ne sen mukaan, mitä kaupassa maksaa uudet vastaavat.

• vinkistä
        huomattu kirjoitti:

Muistahan ottaa myös luistimet ja monot. Ja suosittelen hinnoittelemaan ne sen mukaan, mitä kaupassa maksaa uudet vastaavat.

Tietenkin, vanhoista naarmuista suksista saa paremman hinnan kuin kaupat saavat uusista (tai niin ainakin kuvittelen saavani)

• ryysy kiertelijä

jyväskylään näyttää tulleen uusia kirpputoreja parinvuoden aikana, kuin (kuluneesti sanottuna) sieniä sateella. Näyttäisi jo vähän ylitarjonnalta. Sitten kokeillaan kaikenlaisia asiakashankinta "kikkoja", kuten uudet: centrum, kirri, kortepohja-km, veikko, silinteri ym.. Ensin on avajaistarjouksia (jonka jälkeen pöydänvuokrat nousevat), ja ei provisiota (aluksi), ja "pikkupöytiä" jolla ilmoitetaan: (meillä viikkovuokra VAIN:12e) johon mahtuu pari tavaraa hyvin esille ilman vaatetetankoa tietty. Mutta tämähän on toisaalta hyvä, kun nämä Jyväskylän vanhemmat kirpputorit (seppälä ja vaajapörssi) joutuvat myös reagoimaan tähän ylitarjontaan omaltaosaltaan. seppälä laajentaa uudentavaran myyntiä ja vaajapörssi yrittää elpyä tarjoamalla pöytävuokran maksua jälkikäteen.

• --tt--
        ryysy kiertelijä kirjoitti:

jyväskylään näyttää tulleen uusia kirpputoreja parinvuoden aikana, kuin (kuluneesti sanottuna) sieniä sateella. Näyttäisi jo vähän ylitarjonnalta. Sitten kokeillaan kaikenlaisia asiakashankinta "kikkoja", kuten uudet: centrum, kirri, kortepohja-km, veikko, silinteri ym.. Ensin on avajaistarjouksia (jonka jälkeen pöydänvuokrat nousevat), ja ei provisiota (aluksi), ja "pikkupöytiä" jolla ilmoitetaan: (meillä viikkovuokra VAIN:12e) johon mahtuu pari tavaraa hyvin esille ilman vaatetetankoa tietty. Mutta tämähän on toisaalta hyvä, kun nämä Jyväskylän vanhemmat kirpputorit (seppälä ja vaajapörssi) joutuvat myös reagoimaan tähän ylitarjontaan omaltaosaltaan. seppälä laajentaa uudentavaran myyntiä ja vaajapörssi yrittää elpyä tarjoamalla pöytävuokran maksua jälkikäteen.

Voisitteko suositella ja neuvoa tarkemmin parhaita kirppareita, kun olen loppuviikosta tulossa jyväskylään käymään.. Jotain tarkempia reittejä sijainteja.. Minkä paikan lähettyvillä ym.. :)

• jepp---
        --tt-- kirjoitti:

Voisitteko suositella ja neuvoa tarkemmin parhaita kirppareita, kun olen loppuviikosta tulossa jyväskylään käymään.. Jotain tarkempia reittejä sijainteja.. Minkä paikan lähettyvillä ym.. :)

http://vuolanne.net/kirpputorit/#JYVASKYLA

Tuolta löytyy kaikki Jyväskylän seudun kirpputorit. Seppälänkankaan kirpputori on todella suuri, ja sen kiertämiseen kannattaa varata aikaa. Sitä suosittelisin eniten.

Keskustan Centrum-kirppis on käymisen arvoinen, tosin siellä on ollut nyt todella tyhjää.

Uusi Kirpputori Silinteri on myöskin siisti ja hyvä, se on Savelassa S-Marketin takana.

• Janksuli

Minulla on huonoja kokemuksia Centrum-kirpparilta. Ekalla kerralla tilityksestä puuttui yli 50 euroa ja kassatyttö vain kehotti etsimään omia tavaroita toisten pöydistä tai löytötavarapisteestä (=ihan kaamea vaateläjäys yhdessä nurkassa). Toisella kerralla tilityksestä puutui 30 euroa, siis vaikka joka ainoa tavara oli varustettu hälyttimillä.
      Herää kysymys: ottaako henkilökunta parhaat päältä, jos kerran hälyttimistäkään ei ole apua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5534
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4860
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2794
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2068
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2018
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1492
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1481
    Aihe