Virve Kraft

Baabe

Soitin Virve Kraftille. Olipa miellyttävä ihminen.
Kertoisitteko onko Virve nähnyt teille hyvin ?

23

7748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittaa

      tuntemattomalle ihmiselle?

    • ok ihminen

      Hei
      Olen soitellut Virvelle muutamia kertoja on tiennyt monia asioita nappiin, tosin ajat heittävät hänellä kuten muillakin. Hyvä luonnekuvaaja.

      • Baabe

        Vastauksestasi. Tuntui se aika "hassulta" kun tuntematon ihminen alkoi kertoa elämästäni asioita joita hänen ei luulisi mitenkään tietävän.
        Nähtäväksi jää tiesikö myös tulevaisuudesta. Heittikö ajat paljonkin sinun kohdallasi.


      • kokemusta on
        Baabe kirjoitti:

        Vastauksestasi. Tuntui se aika "hassulta" kun tuntematon ihminen alkoi kertoa elämästäni asioita joita hänen ei luulisi mitenkään tietävän.
        Nähtäväksi jää tiesikö myös tulevaisuudesta. Heittikö ajat paljonkin sinun kohdallasi.

        Hei
        Minun kohdallani muutaman asian kohdalla 8 kk ja työasioiden 3 kk. Muutamia asioita odotan vielä tapahtuvaksi. En tiedä, miksi Virveä haukutaan, olen soittanut puolentoista vuoden aikana ainakin viisi kertaa, aina ystävällinen, eikä koskaan humalassa, Positiivinen tsemppari minulle. Tiesi uskomattomia asioita, mitä muut eivät ole nähneet ja mitkä myöhemmin ovat osoittautuneet oikeiksi.
        Esim. erään ihastuksen taustoista kertoi asioita, joita ko. hetkellä en tiennyt vaikkapa lapsein lukumäärän ja sukupuolen, työstä, vanhemmista ja harrastuksista. Kaikki nämä pitivät paikkaansa, sain myöhemmin tietää hlöltä itseltään.


      • mandalat
        kokemusta on kirjoitti:

        Hei
        Minun kohdallani muutaman asian kohdalla 8 kk ja työasioiden 3 kk. Muutamia asioita odotan vielä tapahtuvaksi. En tiedä, miksi Virveä haukutaan, olen soittanut puolentoista vuoden aikana ainakin viisi kertaa, aina ystävällinen, eikä koskaan humalassa, Positiivinen tsemppari minulle. Tiesi uskomattomia asioita, mitä muut eivät ole nähneet ja mitkä myöhemmin ovat osoittautuneet oikeiksi.
        Esim. erään ihastuksen taustoista kertoi asioita, joita ko. hetkellä en tiennyt vaikkapa lapsein lukumäärän ja sukupuolen, työstä, vanhemmista ja harrastuksista. Kaikki nämä pitivät paikkaansa, sain myöhemmin tietää hlöltä itseltään.

        Kun noin hyvin ja paljon,arvokasta hän näkee,niin pakko olla todella kallista


    • Baabe

      No ei nyt varsinaisesti jännittänyt, oli vaan mielenkiintoista kuulla mitä Virve näkee... ja kyllähän Virve näki. Olisihan se kiva jos asiat menisivät niinkuin hän kertoi. No, aika näyttää
      miten käy.

    • tuttuakin

      oliko virve selvin päin ?

      • suolihuuhtelu

        ei saa yleistää... Vaikka joku "särjen suomusta näkijä" joskus olisikin..


    • kaikki.-

      joitain hulluja,ettekö oikeasti ymmärrä logiikkaa mikä ennustuksiin liittyy?? Ja miksi kukaan haluaisi tietää tulevaisuudestaan mitään,en minä ainakaan halua..
      Kaikki ennustajat on rahanahneita puoskareita,uskokaa ihan huviksenne.

    • Autettu

      Hei!
      Olen soittanut muutaman kerran Virvelle, loistava ja miellyttävä ihminen.
      Kaikki mitä hän on sanonut mennyt nappiinn.
      Itselläni ollut elämässä iso solmu, jonka avaamiseen olen saanut apua Virveltä. Hän kertoi aivan tarkalleen miten havahdun avaamaan solmuni, mutta hän sanoi, että ei kerro milloin, jotta en odota liikoja.
      Unohdin tämän asian, kunnes eräänä aamuyönä keksi ratkaisun solmun avaamiseen.
      Kannatta soittaa Virvelle

      • miljanek

        Olipa mukavasti muotoiltu mainos-Virveltä itseltään? Minusta hän on tyhjänpäiväisyyksiä jauhava mielistelijä. Rahanhimohan siellä taustalla on.


    • soittanut monesti

      joka kerta näki muuton ulkomaille, mutta täällä ollaan ja ollaankin jatkossakin.
      Älkää soittako, ei tiedä mitään.

      • Kyseleväinen

        eli onko soitostasi kaksi vai kolme vuotta? Näkikö Virve sinulle yleensä mitään mennyttä, tämänhetkistä vai oletko sitä mieltä ettei mikään pitänyt paikkaansa? Olen sitä mieltä, että kyllä näkijät jotain aina tietävät, mutta kyselijät eivät aina välttämättä halua kuulla, varsinkin jos asia on negatiivista tai oman mielen vastaista.kiitos jos jaksat vastata.


      • taas mielipidettä
        Kyseleväinen kirjoitti:

        eli onko soitostasi kaksi vai kolme vuotta? Näkikö Virve sinulle yleensä mitään mennyttä, tämänhetkistä vai oletko sitä mieltä ettei mikään pitänyt paikkaansa? Olen sitä mieltä, että kyllä näkijät jotain aina tietävät, mutta kyselijät eivät aina välttämättä halua kuulla, varsinkin jos asia on negatiivista tai oman mielen vastaista.kiitos jos jaksat vastata.

        pukkaa.

        Kuinkahan monta kertaa olet ollut kärpäsenä katossa katsomassa sitä kuinka asiakas ei halua kuulla näkijää?

        Älä syytä asiakkaita kun et heistä mitään tiedä.


      • olisin vain
        taas mielipidettä kirjoitti:

        pukkaa.

        Kuinkahan monta kertaa olet ollut kärpäsenä katossa katsomassa sitä kuinka asiakas ei halua kuulla näkijää?

        Älä syytä asiakkaita kun et heistä mitään tiedä.

        halunnut tietää, mitä pahaa siinä on? Onko henkilön soitosta kulunut jo aikaa vai onko soitot puolen vuoden aikana. Mikä haloo siinä on? Monet eivät halua kuulla kuin hyviä asioita, tunnen sellaisia.
        En syyttele ketään, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan. Mikäs tässä sinua niin ärsyttää?


    • helpottunut

      Virve Kraft näki tilanteeni selkeästi ja oli tosi suora, mikä helpotti suuresti omaa tilannettani.

      Olen soittanut useammalle näkijälle ja täytyy sanoa, että nyt löysin näkijän, jota voin vilpittömästi suositella muillekin. Täytyy vaan olla rohkeutta ottaa vastaa myös ikävät asiat. Minun kohdallani suoruus poisti ison ahdistuksen!

    • fghjkl

      Soitin tuossa hiljan virve kraftille "rakkausasioissa". osasi kyllä kuvailla hyvin miehen, mutta jäi vähän mietityttämään että tiesikö senkin takia niin kohdalleen kun menin sanomaan miehen horoskooppimerkin.... lupasi että tavataan miehen kanssa tämän kesän aikana ja meidän välit lämpenee mutta nyt ainakin on tosi surkeesti asiat sillä saralla.. saa nähdä kuinka käy, toivon että hyvin!!!!
      Tekisi mieli soittaa uusiksi ja kysyä vielä lisää asioita.. saa nähdä millaiset puhelinlaskut viel tulee :D
      Mä kyl veikkaisin että jos kysyy tietystä ihmisestä, saa luotettavimman vastauksen.. miten voi tietää jostain raha-asioista tai ulkomaille muutoista kuin niillä ei ole auraa .... O_o

    • Tiina.t

      Virve on yksi suomen parhaimpia näkijöitä...näkee ei tyhjää selittele..

      • Anonyymi

        Kaverilta kuulin ihan muuta. Oli soittanu ja sanoi oli ollu täyttä potaskaa.


    • pöyristynyt

      Puhuu höpöjä .vastaus vaihtelee

    • Anonyymi

      Miten Virve laskuttaa nykyisin. Puhelin-liittymänsä on normaalihintainen, ei 0700-alkuinen. Lähettääkö laskun vai pitääkö reaaliajassa puhelun ollessa auki maksaa esim. pay-palilla joku sovittu könttä summa esim. 30 min. palvelusta?

      • Anonyymi

        Ennen soittoa pitää lähettää Virvelle kuitti maksusta. Jännä nähdä toteutuuko hänen näkemiset..


    • Anonyymi

      Ottaako Virve vielä puheluita vastaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe