Anna

ykkösenä

1.Albumimyyntilistalla ja 10 haetuinta suomalaista musiikkiartistia -listalla 1.sijalla, kuten oli viime vuonnakin.
Hyvä Anna!

55

2576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smelly 2

      Monet tahtoo tietää, että onnko tää täysin turha pikku-julkkis vai onko se tehnyt jotain suomalaisten mittapuulla merkittävää... Pah!

      • näytöistä

        tosiaan löytyy netistä ja menestystä tulee lisää. Monet keikat loppuunmyytyjä, kassa kilisee, monet tahot kiittävät, verottaja mukaan lukien.
        Hienoa Anna!


      • tietävän musiikista

      • ja..

      • nauttiakseen
        ja.. kirjoitti:

        annafanit on oikeita musiikin asiantuntijoita.;)

        ei tartte olla minkään alan asinatuntija.
        Anna tekee nautittavaa, laadukasta ja fiilistä nostattavaa musaa.


      • pissis^^
        nauttiakseen kirjoitti:

        ei tartte olla minkään alan asinatuntija.
        Anna tekee nautittavaa, laadukasta ja fiilistä nostattavaa musaa.

        Jos ei oo Anna fani niin ei se tarkota sitä että sitte olisi Ari fani...koettakaa jo tajuta!


      • fiilis^¨¨¨
        nauttiakseen kirjoitti:

        ei tartte olla minkään alan asinatuntija.
        Anna tekee nautittavaa, laadukasta ja fiilistä nostattavaa musaa.

        tästä Annan esittämästä humpasta on että käsi menee katkaisijalle ja toosa sulkeutuu.
        Kaljakuppila musaa.


      • ja sen
        fiilis^¨¨¨ kirjoitti:

        tästä Annan esittämästä humpasta on että käsi menee katkaisijalle ja toosa sulkeutuu.
        Kaljakuppila musaa.

        sun idolis musa ei kelpaa ees sinne.


      • mitään
        ja sen kirjoitti:

        sun idolis musa ei kelpaa ees sinne.

        idoleita ole siellä eikä täällä. Kaikki ei ole niin on/off tyyppejä kuin nämä naurettavan yksinkertaiset Anna-fanit.
        Kun itse olette ottaneet jumalaksenne tämän isopäisen kääpiö prätzin, ei se tarkoita että kaikkien pitäisi tätä palvoa, päinvastoin tälläinen aivoton hysteria saa aikaan vastareaktion.


      • hyvin
        mitään kirjoitti:

        idoleita ole siellä eikä täällä. Kaikki ei ole niin on/off tyyppejä kuin nämä naurettavan yksinkertaiset Anna-fanit.
        Kun itse olette ottaneet jumalaksenne tämän isopäisen kääpiö prätzin, ei se tarkoita että kaikkien pitäisi tätä palvoa, päinvastoin tälläinen aivoton hysteria saa aikaan vastareaktion.

        Anna saa suhunkin liikettä. On tosi noloa ja lapsellista arvostella kenenkään laulajan ulkonäköa.


      • nyt...
        hyvin kirjoitti:

        Anna saa suhunkin liikettä. On tosi noloa ja lapsellista arvostella kenenkään laulajan ulkonäköa.

        pata kattilaa? ;)


      • ulkoisten
        hyvin kirjoitti:

        Anna saa suhunkin liikettä. On tosi noloa ja lapsellista arvostella kenenkään laulajan ulkonäköa.

        avujen ruotiminen on näiden Anna fanaatikkojen leipälaji, joten äläpä siinä jeesustele vaan pistäpä tämän hobbitin hula-hula levy soimaanniin helpottaa.


      • nolo*
        hyvin kirjoitti:

        Anna saa suhunkin liikettä. On tosi noloa ja lapsellista arvostella kenenkään laulajan ulkonäköa.

        ja lapsellinen on se joka diggaa tätä tenavaa.


      • haah
        nolo* kirjoitti:

        ja lapsellinen on se joka diggaa tätä tenavaa.

        noloo sun 24/7 täällä.Osaat varmaan Anna laulut ulkoa ja tiedät kaiken hänestä. :D


      • näinhän se menee
        nolo* kirjoitti:

        ja lapsellinen on se joka diggaa tätä tenavaa.

        kun et ymmärrä vinkkiä.


      • sellaisen
        nyt... kirjoitti:

        pata kattilaa? ;)

        mielestä joka ei erota asioita toisistaan.


      • viestit
        ulkoisten kirjoitti:

        avujen ruotiminen on näiden Anna fanaatikkojen leipälaji, joten äläpä siinä jeesustele vaan pistäpä tämän hobbitin hula-hula levy soimaanniin helpottaa.

        ja palaa sit kertomaan kuka niitä ulkoisia avuja onkaan arvostellut.


      • osaan
        haah kirjoitti:

        noloo sun 24/7 täällä.Osaat varmaan Anna laulut ulkoa ja tiedät kaiken hänestä. :D

        mä kaikki laulujen sanat, ne menee näin: uuuh ahhh jeeh ououhooo ja sama kerraten about 60 kertaa ja humppa on siinä. Seuraava biisi samat sanat mutta eri stemma.


      • pissis^^
        hyvin kirjoitti:

        Anna saa suhunkin liikettä. On tosi noloa ja lapsellista arvostella kenenkään laulajan ulkonäköa.

        kestäköön arvostelun niin ja sitte jos ei olis laulaja sittekö muka saa arvostella ulkonäköä.kaikkia julkkiksia arvostellaan mm. tätä turhaa julkkista Cherylliä bb:stä en tarkoita että kaikki bb kilpailijat olisivat turhia mutta Chipa on.


      • kumma eetä
        pissis^^ kirjoitti:

        kestäköön arvostelun niin ja sitte jos ei olis laulaja sittekö muka saa arvostella ulkonäköä.kaikkia julkkiksia arvostellaan mm. tätä turhaa julkkista Cherylliä bb:stä en tarkoita että kaikki bb kilpailijat olisivat turhia mutta Chipa on.

        osasit vetää tähän toisen julkkiksen muttet osannut laajentaa tätä: -On tosi noloa ja lapsellista arvostella kenenkään laulajan ulkonäköa- koskemaan ketä hyvänsä.


      • puhutaan julkkiksita?
        kumma eetä kirjoitti:

        osasit vetää tähän toisen julkkiksen muttet osannut laajentaa tätä: -On tosi noloa ja lapsellista arvostella kenenkään laulajan ulkonäköa- koskemaan ketä hyvänsä.

        Kaikesta. Haukutaan vaikka pystyyn, jos vaikka puku on ruma!


      • jossain
        puhutaan julkkiksita? kirjoitti:

        Kaikesta. Haukutaan vaikka pystyyn, jos vaikka puku on ruma!

        lehdissä haukuttu Annan ulkonäköä?


      • haukkua julkkiksia,
        jossain kirjoitti:

        lehdissä haukuttu Annan ulkonäköä?

        Mut ootaha, kun esim. Oscar gaalan aikana, kun ammattilaiset haukkuvat tekijät pystyyn D: Ja minä olen koko ajan yleisesti puhunut, en pelkästään Annasta.


      • Tiedoksesi
        haukkua julkkiksia, kirjoitti:

        Mut ootaha, kun esim. Oscar gaalan aikana, kun ammattilaiset haukkuvat tekijät pystyyn D: Ja minä olen koko ajan yleisesti puhunut, en pelkästään Annasta.

        > Oscar gaalan aikana, kun ammattilaiset
        > haukkuvat tekijät pystyyn D

        Ei, ei Oscar-gaalassa haukuta ketään pystyyn. Jos jollakin on todella epäonnistunut puku, sille voidaan irvailla. Mutta kenenkään pukua ei haukuta vain siksi, että "vihataan" puvun kantajaa.


      • ja missä
        haukkua julkkiksia, kirjoitti:

        Mut ootaha, kun esim. Oscar gaalan aikana, kun ammattilaiset haukkuvat tekijät pystyyn D: Ja minä olen koko ajan yleisesti puhunut, en pelkästään Annasta.

        "Sinä puhuit, että lehdissä saa
        haukkua julkkiksia,"
        tollasta olen kirjoittanut?
        Halusin tietää onkos jossain lehdissä haukuttu Annan ulkonäköä. Lehdetkään sentään ihan mitä tahansa kirjoita.


    • ponoibhuygv8yccfä

      Joo hyvä anna oot paras ihQ

      • ponoibhuygv8yccfä

        Joo huono anna oot paska ihQ pissispaskiainen


      • kertoi
        ponoibhuygv8yccfä kirjoitti:

        Joo huono anna oot paska ihQ pissispaskiainen

        susta kaiken oleellisen.


    • tuothan

      sä mule tänäkin joluna annan levyn toivoo titta 6v

      • Joulupukki tuo

        myös säkillisen käytösoppaita tarvitseville.


      • kyllä
        Joulupukki tuo kirjoitti:

        myös säkillisen käytösoppaita tarvitseville.

        Annakin tarvitsisi, tai pikemminkin "Kuinka käyttäydyn ei näin saatanan typerästi?" nimisen kirjan. Ja ihan tiedoks vaan, olin ennen Annan fani, mut HAH! En ole enää, tajuttuani että Anna ja sen paskamainen musa on niin vitun surkeaa!


      • 2008

        toivotuin levy!


      • Spede 2010
        2008 kirjoitti:

        toivotuin levy!

        Tonttujen mielikuvitusmaassa, totta kai... Ja pikkulasten toivomuslistojen viimeisillä sijoilla, varalla, jos nuhjuista villasukkaparia ei tuodakaan.


      • päätellä
        Spede 2010 kirjoitti:

        Tonttujen mielikuvitusmaassa, totta kai... Ja pikkulasten toivomuslistojen viimeisillä sijoilla, varalla, jos nuhjuista villasukkaparia ei tuodakaan.

        mitä lahjoja sä oot aina saanut.


      • Käytännöllisiä,
        päätellä kirjoitti:

        mitä lahjoja sä oot aina saanut.

        tarpeellisia lahjoja, ja kun sain joskus jonkin levyn, sitä saattoi jopa KUUNNELLA! Kuvitelkaa Anna-hehkuttajat, KUUNNELLA!


      • hyvä uusi levy lämmittää :)
        Käytännöllisiä, kirjoitti:

        tarpeellisia lahjoja, ja kun sain joskus jonkin levyn, sitä saattoi jopa KUUNNELLA! Kuvitelkaa Anna-hehkuttajat, KUUNNELLA!

        Miksi kuuntelet epäkäytännöllisesti?


      • saattaa
        Käytännöllisiä, kirjoitti:

        tarpeellisia lahjoja, ja kun sain joskus jonkin levyn, sitä saattoi jopa KUUNNELLA! Kuvitelkaa Anna-hehkuttajat, KUUNNELLA!

        minkälaista musaa oli ja miten vaikutti.


    • viikolla

      1.Albumilistalla.
      Annan fanit tainneet lisääntyä.

      • Kumma juttu

        Meinaan täällä Helsingissä Annan fanit on huomattavasti vähentyneet, ja samaten Turussa ja Tampereella, joten??? Suosio hiipuu...!


      • sitten
        Kumma juttu kirjoitti:

        Meinaan täällä Helsingissä Annan fanit on huomattavasti vähentyneet, ja samaten Turussa ja Tampereella, joten??? Suosio hiipuu...!

        selität keikkojen loppuunmyynnit ja yli 50tuhatta myytyä levyä?
        Huttua juttusi!


      • lakaistaan
        sitten kirjoitti:

        selität keikkojen loppuunmyynnit ja yli 50tuhatta myytyä levyä?
        Huttua juttusi!

        joululahjoiksi kaikki levy krääsä ja sen jälkeen ollaan taas tyhjänpäällä. Ei tällä näytöllä voi ratsastaa ja rahastaa loppuelämää. Idolistatus kantoi tähän asti, nyt on uudet kuvioissa ja tällä vanhalla tenavatähdellä on oltava jotain uutta annettavaa.


      • kun joillain
        lakaistaan kirjoitti:

        joululahjoiksi kaikki levy krääsä ja sen jälkeen ollaan taas tyhjänpäällä. Ei tällä näytöllä voi ratsastaa ja rahastaa loppuelämää. Idolistatus kantoi tähän asti, nyt on uudet kuvioissa ja tällä vanhalla tenavatähdellä on oltava jotain uutta annettavaa.

        laulajilla on karismaa.Anna on lisäksi hyvin sympaattinen, niin mihinkäs suosio katoaisi, ei mihinkään vaikka kuinka tulisi uusia idoleita. Ei kaikilla ole tapana vaihtaa suosikkilaulajaansa uusiin.


      • typsykän
        kun joillain kirjoitti:

        laulajilla on karismaa.Anna on lisäksi hyvin sympaattinen, niin mihinkäs suosio katoaisi, ei mihinkään vaikka kuinka tulisi uusia idoleita. Ei kaikilla ole tapana vaihtaa suosikkilaulajaansa uusiin.

        karisma on ollut niin hyvin kätkettynä ettei ole vielä osunut silmiin. Tusina kamaa. Mitään muuta omaperäistä ja millä erottuu muista tähtösistä ei ole kuin isopää ja lyhyenläntä hobbiti habitussekä yhdenilmeen naamataulu.


      • i.love
        typsykän kirjoitti:

        karisma on ollut niin hyvin kätkettynä ettei ole vielä osunut silmiin. Tusina kamaa. Mitään muuta omaperäistä ja millä erottuu muista tähtösistä ei ole kuin isopää ja lyhyenläntä hobbiti habitussekä yhdenilmeen naamataulu.

        Yhdyn edelliseen viestiin, vaikkakin eihän sitä ihmistä ulkonäön perusteella saisi arvostella, mutta minkäs sille voi kun seksi ja ulkonäkö on maailmassa "tärkeintä".


      • hyvin
        typsykän kirjoitti:

        karisma on ollut niin hyvin kätkettynä ettei ole vielä osunut silmiin. Tusina kamaa. Mitään muuta omaperäistä ja millä erottuu muista tähtösistä ei ole kuin isopää ja lyhyenläntä hobbiti habitussekä yhdenilmeen naamataulu.

        jos kateus ei estä näkemästä.
        Ilkeämielisyys estää muunlaiset näkemykset.
        Jostain sitä kai keskenkasvuisten on ammennettava lievitystä oloonsa.


      • kait
        hyvin kirjoitti:

        jos kateus ei estä näkemästä.
        Ilkeämielisyys estää muunlaiset näkemykset.
        Jostain sitä kai keskenkasvuisten on ammennettava lievitystä oloonsa.

        negatiivisuus Annaa kohtaan johdu muusta kuin yliodotuksia luovien fanien yltiöidiotismiin johtaneesta ihqutuksesta. Lopun silauksen antaa itse kohde pissan noustua päähän joka on johtanut taas diivamaiseen käytökseen ja se luo ällötyksen koko tuotepakettiin.


      • syytä
        kait kirjoitti:

        negatiivisuus Annaa kohtaan johdu muusta kuin yliodotuksia luovien fanien yltiöidiotismiin johtaneesta ihqutuksesta. Lopun silauksen antaa itse kohde pissan noustua päähän joka on johtanut taas diivamaiseen käytökseen ja se luo ällötyksen koko tuotepakettiin.

        sä vaan muita negatiivisuudestasi.Siitä voi hyvin päätellä ikäsi ym. Aina se on toisissa vika kun itsellä menee huonosti.


      • Geto glikka
        syytä kirjoitti:

        sä vaan muita negatiivisuudestasi.Siitä voi hyvin päätellä ikäsi ym. Aina se on toisissa vika kun itsellä menee huonosti.

        SAnoisin, että Anna-fanien ikää ei tarvitse edes päätellä. Se on 5-13, jonka jälkeen ei tätä kyseistä kakaraa enää muisteta. Äläkä väitä, ettet olisi itse koskaan syyttänyt muita kun elämä murjoo. Niin se vaan menee, ihmisiä me ollaan.

        Ja tottahan se on, että fanien ihqutus vääntää useat arvostelut Annasta negatiivisiksi. Kaiken lisäksi myös itse artisti antaa vaikutelman, että "Hei, olen Anna! Voit kutsua minua maailman navaksi"


      • ihmeen
        Geto glikka kirjoitti:

        SAnoisin, että Anna-fanien ikää ei tarvitse edes päätellä. Se on 5-13, jonka jälkeen ei tätä kyseistä kakaraa enää muisteta. Äläkä väitä, ettet olisi itse koskaan syyttänyt muita kun elämä murjoo. Niin se vaan menee, ihmisiä me ollaan.

        Ja tottahan se on, että fanien ihqutus vääntää useat arvostelut Annasta negatiivisiksi. Kaiken lisäksi myös itse artisti antaa vaikutelman, että "Hei, olen Anna! Voit kutsua minua maailman navaksi"

        väliä sillä on minkä ikäisiä fanit ovat?!! Eivät he sun eväitäs syö. Tyhmää tulla itseään tänne kiduttamaan jos Anna ja hänen faninsa sua noin harmittavat.
        Ei mulle tulisi mieleenkään mennä pilkkaamaan ketään artistia ja heidän fanejaan,
        ja sitten vielä moisesta rumasta käytöksestä laittaa syyt muiden niskoille.


      • sillä
        ihmeen kirjoitti:

        väliä sillä on minkä ikäisiä fanit ovat?!! Eivät he sun eväitäs syö. Tyhmää tulla itseään tänne kiduttamaan jos Anna ja hänen faninsa sua noin harmittavat.
        Ei mulle tulisi mieleenkään mennä pilkkaamaan ketään artistia ja heidän fanejaan,
        ja sitten vielä moisesta rumasta käytöksestä laittaa syyt muiden niskoille.

        väliä on, että Anna esittää supertähteä, vaikka kuulijaluku jakautuu ipanoihin.


      • tosiaan se
        sillä kirjoitti:

        väliä on, että Anna esittää supertähteä, vaikka kuulijaluku jakautuu ipanoihin.

        merkitsee vain tietyn luonteisille jotka haluavat mistä hyvänsä syystä pilkata artistia ja hänen fanejaan.

        Olennaisinta on että artisti saa tehdä haluamaansa työtä, eikä se ole mahdollista ilman faneja, ovat he sitten minkä ikäisiä tahansa.


      • onkin
        tosiaan se kirjoitti:

        merkitsee vain tietyn luonteisille jotka haluavat mistä hyvänsä syystä pilkata artistia ja hänen fanejaan.

        Olennaisinta on että artisti saa tehdä haluamaansa työtä, eikä se ole mahdollista ilman faneja, ovat he sitten minkä ikäisiä tahansa.

        se, että nämä pikku Anna-hehkuttajat kasvavat (Luojan kiitos), ja unohtavat idolinsa. Artistien täytyy, mikäli vain haluavat jäädä muistetuksi menestyneenä, saada joko mies- ja naispuolisia teinejä, tai sitten aikuisia faneikseen. Tai miksei molempiakin, mutta alle 13-vuotiaat fanit eivät ole hyväksi, varsinkin kun Annalla on vain pikkuisia tylleröitä "faneinaan"


      • syvä huokaus
        onkin kirjoitti:

        se, että nämä pikku Anna-hehkuttajat kasvavat (Luojan kiitos), ja unohtavat idolinsa. Artistien täytyy, mikäli vain haluavat jäädä muistetuksi menestyneenä, saada joko mies- ja naispuolisia teinejä, tai sitten aikuisia faneikseen. Tai miksei molempiakin, mutta alle 13-vuotiaat fanit eivät ole hyväksi, varsinkin kun Annalla on vain pikkuisia tylleröitä "faneinaan"

        Sun mielestä Anna vetoaa vain ja ainoastaan tietyn ikäisiin iät ja ajat.
        Anna kehittyy ja monipuolistuu laulajana ja ihmisenä koko ajan, kuten kaikki muutkin jotka kehittyä haluavat.


      • Kledia 1978
        syvä huokaus kirjoitti:

        Sun mielestä Anna vetoaa vain ja ainoastaan tietyn ikäisiin iät ja ajat.
        Anna kehittyy ja monipuolistuu laulajana ja ihmisenä koko ajan, kuten kaikki muutkin jotka kehittyä haluavat.

        mutta sitä kehittiýmistä ei kukaan muu huomaa kuin Anna itse. Etkä voi vaittää että yleisesti Annaa kuuntelis myös yli kuusitoista vuotiaat miehet, harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta.


      • että silleen
        Kledia 1978 kirjoitti:

        mutta sitä kehittiýmistä ei kukaan muu huomaa kuin Anna itse. Etkä voi vaittää että yleisesti Annaa kuuntelis myös yli kuusitoista vuotiaat miehet, harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta.

        ettei kehitytsä huomaa, hah! Netissä haetuin artisti, mieti sitä.
        Jotta Annan fanit ois mieleisiäsi ne pitäisi olla sun tekstiä kun tulkitsee yli 16v poikia, älytöntä!

        Anna tekee lisää levyjä ja se on Annan musiiikin kuluttajalle pääasia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe