Mitää mieltä olette Soda Streamistä? Kokemuksia?
**SodaStream**
8
2209
Vastaukset
- Limppari
Vuoden ollut käytössä lapsiperheessä ja hyvin on toiminut. Vichyä tulee tehtyä eniten ja sit viikonloppusin lapset saa tehdä limpparia. Hyväksi on havaittu.
- heris
Iha OK ostos. Ku laittaa hiilihappoo vetee kannattaa se vesi olla todella kylmää jos haluu siihe kunnolla happoi. Limut melko hyviä ja vähä kalorisia
- Marjamehu
Olen itsekin ostamassa tätä niin kun noita Soda Streameja On eri mallisia niin onko niissä muuta eroo kuin ulkomuoto?Ja mistö sitten saa ostettua/täytettyä niitä hiilihappo patruunoita?
- vaikka mitä
mauissa on oma mielikuvitus rajana, kaikkia mehu/drinkkitiivisteitä voi kokeilla.. pulloja saa monestakin paikasta , sodastreamin sivuilta löytyy ja myös wassermaxxin/agan pullou käyvät. 10 euron pulloa käyttää 2 kk ainakin..
- vichy123
en nyt sanoisi että selviää 2kk yhdellä pullolla... itsellä kestää noin 10 päivää, tosin sitä vichyä
tulee juotua vähän enemmän kun sitä saa kun tekee vain
- ***Chihiro***
Itse mietin, kun on alennuksessa hintaan 79e markantalossa, mutta en ehdi ostaa, koska saan rahaa vasta myöhemmin, mutta kun saan niin ostan :) Isä sanoi, että kyllästyn siihen kuitenkin ja että siksi ei osta minulle, mutta onhan sitä omaakin rahaa. Olen juonut niitä juomia kverilla, ja on oikeesti hvyiä :)
- limua
Nyt on kokeiltu Cola ja Orange (jaffa).
Cola maistui yllättävän oikealta, Orange hieman laimeammalta. 5 painallusta olen laittanut jääkaappikylmään hanaveteen.
Mitä muita makuja kannattaisi kokeilla, jotka vastaisivat kaupan limuja mahdollisimman hyvin ?
Ainakin näissä SodaStream limuissa on vähemmän säilöntäaineita ja sokereita kuin kaupan limuissa.. - P11T
Muistakaa ostaessanne konetta että kaikki juomatiivisteet ovat sitten jokaisessa kauppapaikassa samanhintaisia, hinnat on todennäköisesti määrätty sodastreamin taholta.
Toiseksi vaihtopulloksi kelpaa ainoastaan sodastreamin kalliimpi vaihtopullo, muutaman euron edullisempia wasser maxxin sodastreamiinkin yhteensopivia pulloja on vittumainen vaihtaa suurimmassa osassa kauoppoja kun esim. prismaan eivät nuo käy vaihdossa. Sodastream siis pakottaa ostamaan kalliimpaa Sodastream-brändättyä hiilihappoa vaikka se on ihan samanlaista kun muukin hiilihappohappo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275