kolmikerroksinen häkki jyrsiälle

mari häkkikauppias

Myyn siis tänä vuonna ostetun muutaman kuukauden käytetyn häkin jysrsiöille. Ostimme sen eläinkaupasta, mutta se ei soveltunut talvikko tytöllemme , sillä sen tassut menevät ritiöiden läpi, joka ei ole ehkä edes sentin levyinen. Tämä häkki on siis kolmikerroksinen. Kerroksia voi säätää oman maun mukaan. Ekan kerroksen pituus on 25x25 ja toisen kerroksen pituus on sama. Portaat ovat alakertaan pituudeltaan 30cm ja leveydetään 8cm. tokaan kerrokseen kolmannesta kerroksesta pituutta on 25cm ja leveyttä myös 8cm. Häkissä on kaksi luukkua ylhäällä ja sivulla ne ovat molemmat pituudeltaan 13x13 cm . Häkki on siis puoliksi terraario joka on 27cm pituudeltaan.Terraario-osa on fleksiä. Pituutta koko häkillä on lähemmäs 50cm ja korkeutta 50cm. Häkki on erinomaisen hieno ja uusi, sopii kaikille pikkujyrsiöille, kuitenkaaan ei sopinut Pepille , niinpä peppi muutti kaksikerroksiseen dunaan asumaan. Häkin mukana tulee myös uusi juoksupyörä . Asumme Nokialla , mutta voimme tuoda häkkiä tampereelle ja lähistölle , menemme myös kajaaniin päin silloin tällöin ja voimme tuoda häkin siinä matkalla tai kajaaniin tai kajaanin lähistölle. Ilmoittele jos olet kiinnostunut häkistä ja juoksupyörästä sähköpostiosoitteesenni [email protected].

1

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käärme-96

      Tämä kannattaa siirtää "jyrsijät ja kanit" osioon, niin saat vastauksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe