kokoomusnuoret

Isopappa

Oikealla kannalla maahanmuuttopolitiikassa.
Toivottavasti pojasta polvi paranee. Oli jämäkkä kannanotto liiton puheenjohtajalta. Meillä vanhoilla olisi opittavaa näiltä nuoremmilta, ainakin puhuvat suunsa puhtaaksi.

18

705

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta

      ja omia kommentteja peliin.

      • Isopappa1

        http:/www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1624935


      • Isopappa2

      • kokoomushenkinen

      • ottaa
        kokoomushenkinen kirjoitti:

        toisi takuuvarmasti ongelmia. Hallitsematon muutto ilman työperäistä järkevää syytä ei voi tuoda mitään hyvää tullessaan. Haluaako yksikään suomalainen sellaista maahanmuuttajaa, joka saa kaiken ilmaiseksi tekemättä mitään töitä.

        vastaan kaikki tällaisetkin tapaukset


      • vaan ammutaan rajalla
        kokoomushenkinen kirjoitti:

        toisi takuuvarmasti ongelmia. Hallitsematon muutto ilman työperäistä järkevää syytä ei voi tuoda mitään hyvää tullessaan. Haluaako yksikään suomalainen sellaista maahanmuuttajaa, joka saa kaiken ilmaiseksi tekemättä mitään töitä.

        ja raiskataan naiset!?! Siihen ovat jo tottuneetkin, eikä heitä enää järkyttäisi. Pääasia että meillä on täällä lämmin ja mukava olla, voimme sulkea silmämme maailman kauheuksilta........?


    • puhdistaisi

      kokoomuksen maineen. Isänmaallinen ajattelu kunniaan ja Vöyrin marssi soimaan.

      • isänmaan oikeat toivot

        Jos luulet, että tämä onnistuisi Kotkassa, niin erehdyt. Kotkan kokoomusnuorissa myös vastakkainasettelua. Kokoomus on kaikkein riitaisin puolue.


    • Juho Eerola

      Oikein hyvä että Kokoomus on tässäkin asiassa lähestynyt Perussuomalaisia. Hienoa!

      • oi Suomi katso sinun päiväs...

        ovat lähempänä kuin luuletkaan. yhteistyö saattaisi onnistua.


      • kannattais

        kerätä talteen


    • toimintaa

      Kotkassa?

      • toista oli mun aikana

        Toiminta oli aktiivista joskus seitskyt luvulla, mutta nyt käytännössä loppu.


    • puheenjohtaja Teppo Leinonen

      on oikea kokoomuslainen, arvot kohdallaan.

    • kokoomusnuorissakin

      vaaleissakin oli ehdokkaana pari aktiivivasuria

      • kokoomuksessa????

        muuta ku pätee, eks demarit huoli niit, ei pesutkaan huolittas, mut sekoomukses voi olla vaik mitä hippei, kaikki hyväksytää, on se vaa niin työväen puolue hanskoinee ja talkoinee, huvittavaa sakkia ja dokujakin mahtuu remmii


      • määrä

        Mut ei mikää ihme, ku ollaa Kotkass. Tääll on kaikki demareit.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe