OP-pankki

Tunnusluvut

Lähettääkö pankki uudet tunnusluvut kun vanhat kohta käytetty? Itselläni enää alle 10 jäljellä ja uusia en ole saanut. Muissa pankeissa ne tulee automaattisesti kotiin, mutta onkohan OP-pankissa sama juttu?

53

6806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OP-lainen

      Hei,ei tule automaattisesti,,,uuden listan saat tilaamalla nettipankissa (pikavalikosta) ja toimitetaan postitse muutamassa päivässä. Listan vaihtoon tarvitset vielä kaksi vanhaa tunnuslukua.

    • Gunnar Pässi

      Verkkopankki ehdottaa tunnuslukulistan lähettämistä, kun jäljellä on 20 lukua. Tämä raja on muuttunut ihan äskettäin kymmenestä, lieneekö sinulla ollut silloin juuri sopivasti 10-20 välillä jäljellä.

      Joka tapauksessa voit tilata listan asetusvalikon kautta.

    • autom

      26.11.2008
      Avainlukulistat entistä helpommin
      Jatkossa sinulle lähetetään avainlukulista automaattisesti OP-verkkopalveluista, kun listassasi on jäljellä 20 avainlukuparia. Lisäksi verkosta tilattu lista muuttaa hieman muotoaan - nyt saat myös verkon kautta avainlukulistan luottokortin kokoisena.

      Käyttäessäsi op.fi-palvelua, tekstiversiota tai Helppokäyttöpalvelua, sinulle ehdotetaan avainluvun kyselyn jälkeen uuden avainlukulistan tilaamista, kun lukuja on jäljellä 20 kappaletta. Voit tarkistaa ehdotetun postitusosoitteen ja joko hyväksyä tilauksen tai peruuttaa sen.

      Jos käytät verkkopalvelutunnuksia

      * OP 0100 0500 puhelinpalvelussa
      * GSM-palvelussa
      * ostosten maksamiseen Osuuspankin verkkomaksupainikkeella
      * tunnistautumiseen jonkun muun yrityksen tai yhteisön verkkopalveluun,

      ja avainlukulistastasi jää jäljelle 20 lukua, lähetetään uusi lista sinulle automaattisesti.

      Avainlukulistojen postituksessa käytämme asiakastiedoissamme olevaa osoitettasi. Voit tarkistaa osoitteesi op.fi-palvelussa ja tarvittaessa päivittää sitä soittamalla OP 0100 0500 puhelinpalveluun tai käymällä konttorissamme. Osoitteen päivitys puhelinpalvelussa vaatii tunnistautumisen verkkopalvelutunnuksilla.

    • auttaa niiden ymmärtämistä

      Jos käytät nettipankkia, olet lukutaitoinen ja vielä jollain lailla ymmärrät lukemaasi, niin miksi ihmeessä et lue nettipankin ohjeita ja tilaa itsellesi uutta avainlukulistaa? Nettipankki ilmoittaa sinulle, että sinulla on enää vähän avainlukuja jäljellä ja ehdottaa uuden avainlukulistan tilaamista. Se ei siis tule automaattisesti kotiin.
      Toinen vaihtoehto on noutaa itse uusi avainlukulista mitä tahansa OP:ta. Kukaan ei tuo sitä sinun kotiisi.

      • asiakkaan toimia?

        Onpa osuuspankissa vanhanaikainen systeemi. Ei muissa pankeissa EHDOTELLA uuden tilaamista vaan se tulla tupsahtaa ihan täysin automaattisesti! Miksi ei OP voisi toimia samoin? Kun siinä ei kukaan menetä mitään jos ne tulisi ihan automaattisesti, tuollainen ehdottelusysteemi sitä vastoin on tyhmää. Ja OP on sitten olevinaan niin edistyksellinen, my ass!


      • koko pankki
        asiakkaan toimia? kirjoitti:

        Onpa osuuspankissa vanhanaikainen systeemi. Ei muissa pankeissa EHDOTELLA uuden tilaamista vaan se tulla tupsahtaa ihan täysin automaattisesti! Miksi ei OP voisi toimia samoin? Kun siinä ei kukaan menetä mitään jos ne tulisi ihan automaattisesti, tuollainen ehdottelusysteemi sitä vastoin on tyhmää. Ja OP on sitten olevinaan niin edistyksellinen, my ass!

        On jäänyt pankki vuodelle kivi ja miekka. Enpä olisi uskonut että nykypäivänä mikään pankki enää toimii noin vanhanaikaisesti. Onneksi en edes ole pankin asiakas. Sampo ja Nordea sentään kulkee nykypäivässä ja tunnarit tulee automaattisesti siihen mitenkään reagoimatta erikseen. Samaa ei voi sanoa OP pankista.


      • op on pop
        koko pankki kirjoitti:

        On jäänyt pankki vuodelle kivi ja miekka. Enpä olisi uskonut että nykypäivänä mikään pankki enää toimii noin vanhanaikaisesti. Onneksi en edes ole pankin asiakas. Sampo ja Nordea sentään kulkee nykypäivässä ja tunnarit tulee automaattisesti siihen mitenkään reagoimatta erikseen. Samaa ei voi sanoa OP pankista.

        Itse en halua että jotkut pankit tuppaavat tunnukset väkisin.

        Pidän tuosta op:n tavasta, että saa itse päättää, haluaako ne postissa vai ei.

        Mielestäni se, että jotkut lähettävät tunnusluvut automaattisesti, on vanhanaikaista, ja tämä, että saa valita, on modernia.


      • olet kyllä OUTO
        op on pop kirjoitti:

        Itse en halua että jotkut pankit tuppaavat tunnukset väkisin.

        Pidän tuosta op:n tavasta, että saa itse päättää, haluaako ne postissa vai ei.

        Mielestäni se, että jotkut lähettävät tunnusluvut automaattisesti, on vanhanaikaista, ja tämä, että saa valita, on modernia.

        Olet outo tyyppi jos pidät sitä modernina että pankki lähettää automaattisesti ilman eri tilausta uudet tunnusluvut. Ettei nyt vaan olis selityksen makua tuossa ja puolustat osuuspankkia kun se sai pyyhkeitä vanhanaikaisuudestaan! Minusta siinä ei ole mitään modernia että pitää itse erikseen PYYTÄÄ niitä tunnuksia kun niitä jokatapauksessa kuitenkin tarvitaan! Ehkä osuuspankki sitten on todella sopiva noin kummalliselle tyypille. Mutta siis muut pankit on kyllä modernimpia kuin rakas osuuspankkisi. Ei millään pahalla.


      • sattui edellisessä
        olet kyllä OUTO kirjoitti:

        Olet outo tyyppi jos pidät sitä modernina että pankki lähettää automaattisesti ilman eri tilausta uudet tunnusluvut. Ettei nyt vaan olis selityksen makua tuossa ja puolustat osuuspankkia kun se sai pyyhkeitä vanhanaikaisuudestaan! Minusta siinä ei ole mitään modernia että pitää itse erikseen PYYTÄÄ niitä tunnuksia kun niitä jokatapauksessa kuitenkin tarvitaan! Ehkä osuuspankki sitten on todella sopiva noin kummalliselle tyypille. Mutta siis muut pankit on kyllä modernimpia kuin rakas osuuspankkisi. Ei millään pahalla.

        siis korjataan eli näin mun PITI kirjoittaa : Olet kyllä outo tyyppi jos pidät sitä modernina että tunnukset pitää erikseen pyytää ja jos pidät sitä vanhanaikaisena että pankki lähettää ne automaattisesti.


      • VALINNAN VAPAUS!
        olet kyllä OUTO kirjoitti:

        Olet outo tyyppi jos pidät sitä modernina että pankki lähettää automaattisesti ilman eri tilausta uudet tunnusluvut. Ettei nyt vaan olis selityksen makua tuossa ja puolustat osuuspankkia kun se sai pyyhkeitä vanhanaikaisuudestaan! Minusta siinä ei ole mitään modernia että pitää itse erikseen PYYTÄÄ niitä tunnuksia kun niitä jokatapauksessa kuitenkin tarvitaan! Ehkä osuuspankki sitten on todella sopiva noin kummalliselle tyypille. Mutta siis muut pankit on kyllä modernimpia kuin rakas osuuspankkisi. Ei millään pahalla.

        Aivan älytöntä että ihminen PAKOTETAAN vastaanottamaan tunnukset jos niitä ei halua.
        On modernia ja kohteliasta kysyä haluaako käyttäjä ne lähetettävän kotiin vai ei, ja kuittaus hoituu YHDELLÄ hiiren klikkauksella.
        Syitä miksi niitä ei joku haluaisi vastaan ottaa kotiinsa automaattisesti on monia.

        Onneksi yksi pankki kulkee ja näyttää tietä muille, OP loistaa komeudesta ja kulkee kehityksen kärjessä, johan sen osoittaa taas PARAS PANKKI tittelikin.


      • tollasella tyhmyydellä
        VALINNAN VAPAUS! kirjoitti:

        Aivan älytöntä että ihminen PAKOTETAAN vastaanottamaan tunnukset jos niitä ei halua.
        On modernia ja kohteliasta kysyä haluaako käyttäjä ne lähetettävän kotiin vai ei, ja kuittaus hoituu YHDELLÄ hiiren klikkauksella.
        Syitä miksi niitä ei joku haluaisi vastaan ottaa kotiinsa automaattisesti on monia.

        Onneksi yksi pankki kulkee ja näyttää tietä muille, OP loistaa komeudesta ja kulkee kehityksen kärjessä, johan sen osoittaa taas PARAS PANKKI tittelikin.

        Jos OP asiakkaat on näin tyhmiä niin onneksi olkoon. Verkkopankissa tarvitsee aina niitä tunnareita. Jos ei halua olla verkkopankin asiakas niin ei ole ja jättää myös ne tunnarit rauhaan ja ottamatta ja sulkee koko verkkopankin tykkänään, mutta että nykypäivänä vielä tollanen pankki ja varsinkin asiakkaat jotka ei vaadi pankiltaan selvyyksiä kuten pankkitunnukset automaattisesti kotiin niin ei hyvää päivää. Olette pohjasakkia sori vaan. Kyllä nykyaikaa on se, että laskut hoidetaan verkkopankin kautta ja miten se hoituu ilman verkkotunnuksia? Voin kertoa että ei mitenkään. Nouskaa Op asiakkaat sieltä 1980 luvulta 2008 vuoteen ihan oikeesti.


      • ei suuret sanat
        VALINNAN VAPAUS! kirjoitti:

        Aivan älytöntä että ihminen PAKOTETAAN vastaanottamaan tunnukset jos niitä ei halua.
        On modernia ja kohteliasta kysyä haluaako käyttäjä ne lähetettävän kotiin vai ei, ja kuittaus hoituu YHDELLÄ hiiren klikkauksella.
        Syitä miksi niitä ei joku haluaisi vastaan ottaa kotiinsa automaattisesti on monia.

        Onneksi yksi pankki kulkee ja näyttää tietä muille, OP loistaa komeudesta ja kulkee kehityksen kärjessä, johan sen osoittaa taas PARAS PANKKI tittelikin.

        Ei kuule suuret sanat ja kova uho mitään parhaaksi tee. Ei myöskään ostetut "paras pankki"-tittelit kerro mitään pankin hyvyydestä. Tuo menee kyllä jo yli että heität vielä sydämiä op:lle...huh huh.. Tai ehkä et olekaan osuuspankkilainen vaan haluatkin nolata heidät.


      • jos ei
        tollasella tyhmyydellä kirjoitti:

        Jos OP asiakkaat on näin tyhmiä niin onneksi olkoon. Verkkopankissa tarvitsee aina niitä tunnareita. Jos ei halua olla verkkopankin asiakas niin ei ole ja jättää myös ne tunnarit rauhaan ja ottamatta ja sulkee koko verkkopankin tykkänään, mutta että nykypäivänä vielä tollanen pankki ja varsinkin asiakkaat jotka ei vaadi pankiltaan selvyyksiä kuten pankkitunnukset automaattisesti kotiin niin ei hyvää päivää. Olette pohjasakkia sori vaan. Kyllä nykyaikaa on se, että laskut hoidetaan verkkopankin kautta ja miten se hoituu ilman verkkotunnuksia? Voin kertoa että ei mitenkään. Nouskaa Op asiakkaat sieltä 1980 luvulta 2008 vuoteen ihan oikeesti.

        ei haluu tunnareita kotiin jostain syystä, kuis sä toimisit sitten?
        Mä en niitä haluu meinaan himaosoitteeseen, noudan aina suoraan tiskiltä kun muutenkin kaupungissa asioin.


      • 1980 :)
        tollasella tyhmyydellä kirjoitti:

        Jos OP asiakkaat on näin tyhmiä niin onneksi olkoon. Verkkopankissa tarvitsee aina niitä tunnareita. Jos ei halua olla verkkopankin asiakas niin ei ole ja jättää myös ne tunnarit rauhaan ja ottamatta ja sulkee koko verkkopankin tykkänään, mutta että nykypäivänä vielä tollanen pankki ja varsinkin asiakkaat jotka ei vaadi pankiltaan selvyyksiä kuten pankkitunnukset automaattisesti kotiin niin ei hyvää päivää. Olette pohjasakkia sori vaan. Kyllä nykyaikaa on se, että laskut hoidetaan verkkopankin kautta ja miten se hoituu ilman verkkotunnuksia? Voin kertoa että ei mitenkään. Nouskaa Op asiakkaat sieltä 1980 luvulta 2008 vuoteen ihan oikeesti.

        Tiesitkös että Osuuspankki oli 2 pankki MAAILMASSA joka alkoi tarjota internet-pohjaisia palveluita, ja siis ensimmäinen Suomessa (1996).
        Mitäs sä ja sun pankkis teitte 1996?
        Söitte rupia polvistanne :D


      • Paljon maksoi?
        ei suuret sanat kirjoitti:

        Ei kuule suuret sanat ja kova uho mitään parhaaksi tee. Ei myöskään ostetut "paras pankki"-tittelit kerro mitään pankin hyvyydestä. Tuo menee kyllä jo yli että heität vielä sydämiä op:lle...huh huh.. Tai ehkä et olekaan osuuspankkilainen vaan haluatkin nolata heidät.

        Kuka osti ja keltä, ja paljon maksoi?
        Kerro meille muillekin, jos et osaa vastata niin viittaa se siihen että haluat purkaa vaan pahaa oloasi täällä :)


      • ei mulla
        Paljon maksoi? kirjoitti:

        Kuka osti ja keltä, ja paljon maksoi?
        Kerro meille muillekin, jos et osaa vastata niin viittaa se siihen että haluat purkaa vaan pahaa oloasi täällä :)

        ole yhtään paha olo joten en voi sitä siksi purkaa. tosin oudoksun sitä että joku noin rakastaa pankkiaan.... ettet vaan olis töissä siellä? sairasta toi on jokatapauksessa.


      • että miksi
        jos ei kirjoitti:

        ei haluu tunnareita kotiin jostain syystä, kuis sä toimisit sitten?
        Mä en niitä haluu meinaan himaosoitteeseen, noudan aina suoraan tiskiltä kun muutenkin kaupungissa asioin.

        joku ei halua niitä kotiinsa kun se olisi niin vaivatontakin... mutta ihmisiä on moneen junaan ja moni jää asemallekin. niin mitas muissa pankeissa tehdään jos ei niitä halua...ekana tulee mieleen että voisi kieltää postittamasta niitä kotiin...voi kyllä pankissa herättää ihmetystä...


      • susta en tiedä
        1980 :) kirjoitti:

        Tiesitkös että Osuuspankki oli 2 pankki MAAILMASSA joka alkoi tarjota internet-pohjaisia palveluita, ja siis ensimmäinen Suomessa (1996).
        Mitäs sä ja sun pankkis teitte 1996?
        Söitte rupia polvistanne :D

        ehkä sinä itse söitkin rupia polvestasi mutta minä ainakin olin ko. vuonna töissä. sitäpaitsi epäilen väittämääsi että osuuspankki olisi edelläkävijä tuossa. nimittäin siihen aikaan internet ei ollut vielä niin kovassa huudossa saati sitten nettipankki. nimittäin ensimmäisen kerran suurelle yleisölle alkoi tulla tietoa internetistä vasta edellisvuonna 1995 joten nettipankit tuskin olisi vielä silloin kannattaneet ja netti saavutti eräänlaisen kriittisen massan vasta myöhemmin ehkä joskus 97 tai 98 kun windows 98 ilmestyi. oli miten oli, huolimatta tiettyjen tyyppien hehkutuksesta, ei osuuspankin saavutukset ole niin suuria että kannattaisi pitää niistä isoa ääntä! edelleen pätee se vanha viisaus ettei suuret sanat suuta halkaise.


      • AutoComment
        1980 :) kirjoitti:

        Tiesitkös että Osuuspankki oli 2 pankki MAAILMASSA joka alkoi tarjota internet-pohjaisia palveluita, ja siis ensimmäinen Suomessa (1996).
        Mitäs sä ja sun pankkis teitte 1996?
        Söitte rupia polvistanne :D

        :Tiesitkös että Osuuspankki oli 2 pankki MAAILMASSA
        :joka alkoi tarjota internet-pohjaisia palveluita,
        :ja siis ensimmäinen Suomessa (1996).
        :Mitäs sä ja sun pankkis teitte 1996?
        :Söitte rupia polvistanne :D

        Wanha juttu, muinaiset KOP & Syp (nykyään Nordean
        osa, Meritan kautta) tarjosivat jo '80 luvulla
        MikroPankki palvelua. Ensin modeemin & X.25
        pakettiverkon kautta mutta hyvin pian Internet
        tuli mukaan 90' luvulla kun netti hype alkoi
        suomessa akateemisten piirien ulkopuolella.

        HUOMAA: ensimmäiset pääte & verkkopankit olivat päätesovelluksia jota ajettiin Telnet softan kautta
        VT100 tai jollain IBM emulaattorilla. Sitten tuli
        SSH suojaus ja WEB liittymä myöhemmin SSL suojauksineen. Eräajosoftat oli '80 luvulla jo
        tunnettuja. Onhan KOP'IN palveluita käytetty varmaan C64 koneella ja 300bit/s modeemilla.




        Kotiasiakkaat saattoi päästä tonne TeleSammon tai
        Infotelin kautta, suomen viritys ranskalaisesta
        Minitel päätejärjestelmässä tai jenkki
        CompuServessä.


      • Oikeaa tietoa
        olet kyllä OUTO kirjoitti:

        Olet outo tyyppi jos pidät sitä modernina että pankki lähettää automaattisesti ilman eri tilausta uudet tunnusluvut. Ettei nyt vaan olis selityksen makua tuossa ja puolustat osuuspankkia kun se sai pyyhkeitä vanhanaikaisuudestaan! Minusta siinä ei ole mitään modernia että pitää itse erikseen PYYTÄÄ niitä tunnuksia kun niitä jokatapauksessa kuitenkin tarvitaan! Ehkä osuuspankki sitten on todella sopiva noin kummalliselle tyypille. Mutta siis muut pankit on kyllä modernimpia kuin rakas osuuspankkisi. Ei millään pahalla.

        >Mutta siis muut pankit on kyllä modernimpia kuin >rakas osuuspankkisi. Ei millään pahalla.

        Väärin! On nimittäin ihan uusinta uutta,että asia kysytään, eikä tunnuksia lähtetä pyytämättä.
        Nimittäin, vuodesta 1999 lähtien tunnukset on lähetetty pyytämättä, ja vasta n. 1 kk ne on lähetetty ensin kohteliaasti kysymällä (Osuuspankki).

        siis, mikä olikin todistettava, osuuspankki on moderni, ja muut vanhanaikaisia. Tässä asiassa.


      • Oikeaa tietoa
        tollasella tyhmyydellä kirjoitti:

        Jos OP asiakkaat on näin tyhmiä niin onneksi olkoon. Verkkopankissa tarvitsee aina niitä tunnareita. Jos ei halua olla verkkopankin asiakas niin ei ole ja jättää myös ne tunnarit rauhaan ja ottamatta ja sulkee koko verkkopankin tykkänään, mutta että nykypäivänä vielä tollanen pankki ja varsinkin asiakkaat jotka ei vaadi pankiltaan selvyyksiä kuten pankkitunnukset automaattisesti kotiin niin ei hyvää päivää. Olette pohjasakkia sori vaan. Kyllä nykyaikaa on se, että laskut hoidetaan verkkopankin kautta ja miten se hoituu ilman verkkotunnuksia? Voin kertoa että ei mitenkään. Nouskaa Op asiakkaat sieltä 1980 luvulta 2008 vuoteen ihan oikeesti.

        Sinun rusina-aivoihisi ei nyt taida mennä se, että verkkopankin tunnusluvut (osuuspankissa muuten niiden nimi on AVAINLUVUT) saa monella eri tavalla, kun vain postissa väkisin lähettämällä.

        Osuuspankkilaiset eivät läheskään kaikki halua niitä automaattisesti postissa, eri syistä.

        Veikkaanpa, tai olen lähes varma, että eivät myös muidenkaan pankkien KAIKKI asiakkaat halua niitä automaattisesti.

        Muissa pankeissa valinta ei vain ole mahdollista, ainakaan vielä, vaan tunnukset "PAKKOLÄHETETÄÄN".


      • Oikeaa tietoa
        että miksi kirjoitti:

        joku ei halua niitä kotiinsa kun se olisi niin vaivatontakin... mutta ihmisiä on moneen junaan ja moni jää asemallekin. niin mitas muissa pankeissa tehdään jos ei niitä halua...ekana tulee mieleen että voisi kieltää postittamasta niitä kotiin...voi kyllä pankissa herättää ihmetystä...

        Etkö nyt tajua, hyvä ihminen, että kun kirjautuu sinne verkkopankkiin niin se kysyy, haluatko tunnukset kotiin,vai et. Valinta "kyllä, haluan kotiin postissa" vie yhden hiiren klikkauksen.

        Onko vaikea käsittää? Eli tässä nyt palvellaan niitäkin JOTKA EIVÄT HALUA niitä automaattisesti postissa kotiin. Ajatteleppas vaikkapa opiskelijoita, jotka opiskelevat eri osoitteessa, kuin kotiosoite. He mieluummin hakevat ne opiskelupaikkakunnan OP-pankin tiskiltä, ja ottavat samalla glögin ja piparit, JOITA EI ESIM. S-PANKISSA SAA.


      • Oikeaa tietoa
        ei mulla kirjoitti:

        ole yhtään paha olo joten en voi sitä siksi purkaa. tosin oudoksun sitä että joku noin rakastaa pankkiaan.... ettet vaan olis töissä siellä? sairasta toi on jokatapauksessa.

        Niin, maailmassa on monta, ihmeellistä asiaa.
        Hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.

        On se niin ihmeellinen asia, kun joku pankki tarjoaa parempaa palvelua kuin muut, ja jättää asiakkaalle valinnan vapauden eikä pakkotyrkytä tunnuksia väkisin kotiin.


      • Naurattaa.............
        susta en tiedä kirjoitti:

        ehkä sinä itse söitkin rupia polvestasi mutta minä ainakin olin ko. vuonna töissä. sitäpaitsi epäilen väittämääsi että osuuspankki olisi edelläkävijä tuossa. nimittäin siihen aikaan internet ei ollut vielä niin kovassa huudossa saati sitten nettipankki. nimittäin ensimmäisen kerran suurelle yleisölle alkoi tulla tietoa internetistä vasta edellisvuonna 1995 joten nettipankit tuskin olisi vielä silloin kannattaneet ja netti saavutti eräänlaisen kriittisen massan vasta myöhemmin ehkä joskus 97 tai 98 kun windows 98 ilmestyi. oli miten oli, huolimatta tiettyjen tyyppien hehkutuksesta, ei osuuspankin saavutukset ole niin suuria että kannattaisi pitää niistä isoa ääntä! edelleen pätee se vanha viisaus ettei suuret sanat suuta halkaise.

        Jos et tosiaan tiedä että osuuspankki on verkkopankkitoiminnan edelläkävijä, niin ota kuule selvää ihan puolueettomalta taholta, jos et tätä "keskustelupalstaa" usko.

        Sinä olet silloin vielä nuollut pyllysi näppyjä.

        Että voi olla urpoja suoli24:n kirjoittajat....


      • Suuret sanat hyvät, teot vi...
        ei suuret sanat kirjoitti:

        Ei kuule suuret sanat ja kova uho mitään parhaaksi tee. Ei myöskään ostetut "paras pankki"-tittelit kerro mitään pankin hyvyydestä. Tuo menee kyllä jo yli että heität vielä sydämiä op:lle...huh huh.. Tai ehkä et olekaan osuuspankkilainen vaan haluatkin nolata heidät.

        >Tai ehkä et olekaan osuuspankkilainen vaan haluatkin nolata heidät.

        Älä kirjoita noin typeriä. Osuuspankin asiakkaita on suomalaisista suurin osa, vissiin n. pari miljoonaa ihmistä, ei niitä nolata SINUN kaltaisesi ääliöiden konsteilla. OP-Pohjola on Suomen suurin finanssitalo, jota ei tyhmyrit hetkauta.


      • että otit
        Oikeaa tietoa kirjoitti:

        Etkö nyt tajua, hyvä ihminen, että kun kirjautuu sinne verkkopankkiin niin se kysyy, haluatko tunnukset kotiin,vai et. Valinta "kyllä, haluan kotiin postissa" vie yhden hiiren klikkauksen.

        Onko vaikea käsittää? Eli tässä nyt palvellaan niitäkin JOTKA EIVÄT HALUA niitä automaattisesti postissa kotiin. Ajatteleppas vaikkapa opiskelijoita, jotka opiskelevat eri osoitteessa, kuin kotiosoite. He mieluummin hakevat ne opiskelupaikkakunnan OP-pankin tiskiltä, ja ottavat samalla glögin ja piparit, JOITA EI ESIM. S-PANKISSA SAA.

        TAAS esimerkiksi S-pankin...

        "He mieluummin hakevat ne opiskelupaikkakunnan OP-pankin tiskiltä, ja ottavat samalla glögin ja piparit, JOITA EI ESIM. S-PANKISSA SAA. "

        Toisaalta ei elämä ole yhdestä glögistä ja pipareista kiinni ja onhan osuuspankissa niin isot maksutkin että tuo on enemmänkin naurettavaa että "hyvittävät" korkeita palvelumaksujaan jollain glögitarjoilulla.

        Ehkäpä S-pankissa ei ole glögitarjoilua mutta varmaan sitä sen myymälän puolella saa, S-pankki kun on osa kokonaisuutta johon kuuluu myös myymälä.


      • ole edelläkävijä
        Naurattaa............. kirjoitti:

        Jos et tosiaan tiedä että osuuspankki on verkkopankkitoiminnan edelläkävijä, niin ota kuule selvää ihan puolueettomalta taholta, jos et tätä "keskustelupalstaa" usko.

        Sinä olet silloin vielä nuollut pyllysi näppyjä.

        Että voi olla urpoja suoli24:n kirjoittajat....

        näköjään missään muussa kuin idioottien tehtailussa!

        Mitä pyllyjen näppyjen nuolemiseen tulee niin siihen en pysty. Todellakin olen ollut työelämässä vuodesta 1988 joten pidäppä pelle pääsi kiinni, luultavasti itse olet tuona vuonna vasta ollut pilke faijasi silmäkulmassa!

        Ja mitä urpoihin tulee niin katoppa pelle peiliin, sieltä se urpo löytyy!

        Edelleenkään en usko osuuspankin verkkopankkitoiminnan edelläkävijyyteen, se on eri asia VÄITTÄÄ sellasta kuin olla oikeasti!

        Mutta pitää muistaa että osuuspankki on vanha maajussien pankki, ellei peräti jopa lähtöisin pohjanmaalta. Kaikkihan tiedämme miten kova uho ja suuret puheet pohjanmaalaisilla on, vähän samaa meininkiä on myös joidenkin osuuspankin älyvajakkien puheissa.


      • jos et
        Oikeaa tietoa kirjoitti:

        Sinun rusina-aivoihisi ei nyt taida mennä se, että verkkopankin tunnusluvut (osuuspankissa muuten niiden nimi on AVAINLUVUT) saa monella eri tavalla, kun vain postissa väkisin lähettämällä.

        Osuuspankkilaiset eivät läheskään kaikki halua niitä automaattisesti postissa, eri syistä.

        Veikkaanpa, tai olen lähes varma, että eivät myös muidenkaan pankkien KAIKKI asiakkaat halua niitä automaattisesti.

        Muissa pankeissa valinta ei vain ole mahdollista, ainakaan vielä, vaan tunnukset "PAKKOLÄHETETÄÄN".

        tiedä että SUURIN OSA PANKKIEN ASIAKKAISTA HALUAA NE TUNNUKSET AUTOMAATTISESTI KOTIIN, ILMAN ERI TOIMENPITEITÄ. JA KYLLÄ, SE YKSI HIIRENKLIKKAUSKIN VOI MONELTA EPÄHUOMIOSSA JÄÄDÄ TEKEMÄTTÄ JA JOILLEKIN YKSI YLIMÄÄRÄINEN KLIKKAUSKIN ON LIIKAA!

        Ja vaikka muita mollaat rusinan aivoiseksi niin itse osoitat olemalla sellainen, mm. silläkin että etkö tajua että PANKKIIN VOI ILMOITTAA JOS EI JOSTAIN SYYSTÄ HALUA TUNNUKSIA KOTIIN!!!!!!

        Vaikka turhaapa tässä tätä selittää kun tuntuu ettei osuuspankkilaiset kuuntele muuta kuin omaa ääntään vaikka olisivat kuinka väärässä.


      • parempaa palvelua?
        Oikeaa tietoa kirjoitti:

        Niin, maailmassa on monta, ihmeellistä asiaa.
        Hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.

        On se niin ihmeellinen asia, kun joku pankki tarjoaa parempaa palvelua kuin muut, ja jättää asiakkaalle valinnan vapauden eikä pakkotyrkytä tunnuksia väkisin kotiin.

        Lueppas joskus huvikses täällä tehtyjen OP-valitusten määrää ja sitten vasta puhu paremmast palvelusta. Joku voi ehkä saada OP:sta parempaa palvelua, jos suostuu maksamaan kovia hintoja tahi on suurituloinen (suurituloisiahan muutenkin nyky-yhteiskunnassa lähes palvotaa jumalina). Mutta tavallinen kansalainen, duunari, ei kyllä sitä ainakaan OP:sta saa.

        Vaikeaa ei ole muuten tajuta vlainnan vapautta sinänsä vaan sitä että kun suurin osa kumminkin haluaa tunnukset kotiinsa mahdollisimman vaivattomasti (siis toisinsanoen tekemättä tikkua ristiin sen eteen) ja joku yksittäistapaus ei, niin miksi pelata sen yksittäistapauksen ehdoilla kun se yksittäistapaus voi pyytää pankilta että lähettäisi postit toiseen osoitteeseen tahi että tunnukset noudetaan pankista!!!! Tämä ei sulle jankkaajalle tunnu menevän jakeluun sitten millään. Se sijaa puolustat vanhakantaisia tapoja mukamas niin edistyksellisinä! Mutta mitäpä muutakaan osuuspankin edustaja/tai siihen muuten vaan rakastunut voikaan, kun ei mitään TODELLISIA perusteita ko. "pankin" paremmuudelle ei ole.


      • typerä olet itse
        Suuret sanat hyvät, teot vi... kirjoitti:

        >Tai ehkä et olekaan osuuspankkilainen vaan haluatkin nolata heidät.

        Älä kirjoita noin typeriä. Osuuspankin asiakkaita on suomalaisista suurin osa, vissiin n. pari miljoonaa ihmistä, ei niitä nolata SINUN kaltaisesi ääliöiden konsteilla. OP-Pohjola on Suomen suurin finanssitalo, jota ei tyhmyrit hetkauta.

        "Älä kirjoita noin typeriä. Osuuspankin asiakkaita on suomalaisista suurin osa, vissiin n. pari miljoonaa ihmistä, ei niitä nolata SINUN kaltaisesi ääliöiden konsteilla. OP-Pohjola on Suomen suurin finanssitalo, jota ei tyhmyrit hetkauta."

        Typerä olet itse jos et tajua vanhoja sanontoja, nimittäin suurin osa vanhoista sanonnoista on sellaisia jotka pitää paikkansa täysin. Tajua se, tyhmyri. Minä olen varmasti sua monen verroin viisaampi joten äläpä paukuta olemattomia henkseleitäsi!

        Mitä tulee osuuspankin asiakkaiden määrään, luultavasti tuossa luvussa on mukana myös yritysasiakkaat ja koska Suomessa on noin 6 miljoonaa ihmistä, niin kun lasket pois kakarat ja sylivauvat jotka tuskin on minkään pankin asiakkaita siinä iässä vielä, niin mitenköhän suuri se asiakaskunta on suhteutettuna TODELLISEEN potentiaaliseen asiakasmäärään..

        Ai niin ja onhan mm. S-pankillakin 2 miljoonaa asiakasta joten eipä osuuspankki voi asiakasmäärällä paljoa paukutella. OP voi olla ns. finanssitaloista suurin mutta ei ole suurin pankkina.

        On nimittäin eroa siinä että lasketaanko tilanne finanssitalona vaiko pankkina. Toisaalta fiksu ei valitse "yhden luukun periaatetta" vaan kilpailuttaa, usein keskittäminen on vaivatonta kyllä mutta ei suinkaan taloudellisinta!


      • ei tunnu menevän
        Oikeaa tietoa kirjoitti:

        >Mutta siis muut pankit on kyllä modernimpia kuin >rakas osuuspankkisi. Ei millään pahalla.

        Väärin! On nimittäin ihan uusinta uutta,että asia kysytään, eikä tunnuksia lähtetä pyytämättä.
        Nimittäin, vuodesta 1999 lähtien tunnukset on lähetetty pyytämättä, ja vasta n. 1 kk ne on lähetetty ensin kohteliaasti kysymällä (Osuuspankki).

        siis, mikä olikin todistettava, osuuspankki on moderni, ja muut vanhanaikaisia. Tässä asiassa.

        jakeluun. Toisaalta taitaa Osuuspankin käyttäjäkunnassa olla paljon savolaisia sekä keskustalaisia, KAIKKI asiat moklataan toisinpäin. Hyvästä tuleekin paha ja toisinpäin.

        Siis edelleenkään EN JAKSA PITÄÄ EDISTYKSELLISENÄ SITÄ ETTÄ KÄYTTÄJÄLTÄ ITSELTÄÄN VAADITAAN TOIMIA, EDES SITÄ YHTÄ HIIREN KLIKKAUSTA, SIIHEN ETTÄ NE TUNNUKSET TULEE KOTIIN!

        Nykyään kun on tietokoneen käyttäjän ruudulle tunkemassa ties mitä pop-up ikkunaa joka kysyy sitä ja tätä ja tuota, on helpointa vastata ei! Vahingossa moni saattaakin kieltää postittamisen!

        Ja mikä helvetti siinä on että jos EI joku harva haluakaan kotiin niitä tunnuksia niin silloin HÄN kieltäisi niiden postittamisen? Ei mene kyllä jakeluun. Kun suurin osa kuitenkin haluaa ne kotiin ja ilman mitään klikkailuja.


        Osuuspankin "rakastajat" näköjään haluaakin kääntää vanhanaikaiset systeemit edukseen ja väittävä niiden olevan edistyksellistä!

        Kaikestahan saa edistyksellistä jos tarpeeks paljon jankkaa, jopa paskakin voi olla edistyksellistä. Minä en vaan jostain syystä koe paskaa edistyksellisenä, osuuspankin asiakkaillehan se saattaa olla tuttua jos suurin osa heistä on maajusseja niin paskan kanssahan joutuvat tekemisiin, niin työssään kuin pankkiasioinnissankin. :D


      • höpsistä************
        että otit kirjoitti:

        TAAS esimerkiksi S-pankin...

        "He mieluummin hakevat ne opiskelupaikkakunnan OP-pankin tiskiltä, ja ottavat samalla glögin ja piparit, JOITA EI ESIM. S-PANKISSA SAA. "

        Toisaalta ei elämä ole yhdestä glögistä ja pipareista kiinni ja onhan osuuspankissa niin isot maksutkin että tuo on enemmänkin naurettavaa että "hyvittävät" korkeita palvelumaksujaan jollain glögitarjoilulla.

        Ehkäpä S-pankissa ei ole glögitarjoilua mutta varmaan sitä sen myymälän puolella saa, S-pankki kun on osa kokonaisuutta johon kuuluu myös myymälä.

        Op:ssa ei ole maksuja ollenkaan, kun ne kaikki kuittaantuvat bonuksilla, ja jääkin vielä ylitse sadat eurot vuodessa.

        Nii ja sitten saa ne glögit... ja piparit. Nam nam. Ilmaiset lounaat maistuvat :)


      • Kirjoittelet aivan typeriä
        typerä olet itse kirjoitti:

        "Älä kirjoita noin typeriä. Osuuspankin asiakkaita on suomalaisista suurin osa, vissiin n. pari miljoonaa ihmistä, ei niitä nolata SINUN kaltaisesi ääliöiden konsteilla. OP-Pohjola on Suomen suurin finanssitalo, jota ei tyhmyrit hetkauta."

        Typerä olet itse jos et tajua vanhoja sanontoja, nimittäin suurin osa vanhoista sanonnoista on sellaisia jotka pitää paikkansa täysin. Tajua se, tyhmyri. Minä olen varmasti sua monen verroin viisaampi joten äläpä paukuta olemattomia henkseleitäsi!

        Mitä tulee osuuspankin asiakkaiden määrään, luultavasti tuossa luvussa on mukana myös yritysasiakkaat ja koska Suomessa on noin 6 miljoonaa ihmistä, niin kun lasket pois kakarat ja sylivauvat jotka tuskin on minkään pankin asiakkaita siinä iässä vielä, niin mitenköhän suuri se asiakaskunta on suhteutettuna TODELLISEEN potentiaaliseen asiakasmäärään..

        Ai niin ja onhan mm. S-pankillakin 2 miljoonaa asiakasta joten eipä osuuspankki voi asiakasmäärällä paljoa paukutella. OP voi olla ns. finanssitaloista suurin mutta ei ole suurin pankkina.

        On nimittäin eroa siinä että lasketaanko tilanne finanssitalona vaiko pankkina. Toisaalta fiksu ei valitse "yhden luukun periaatetta" vaan kilpailuttaa, usein keskittäminen on vaivatonta kyllä mutta ei suinkaan taloudellisinta!

        Älä lässytä kun et mistään mitään tajua. Suomessa ei ole 6 miljoonaa ihmistä. Hanki yleistietoa, ihan ensiksi. Tule sitten vasta kirjoittelemaan tänne.

        OP-ryhmällä on yli 4 miljoonaa asiakasta. Pelkkiä pankkiasiakkaita on 2,4 miljoonaa. S-pankilla on n. 1,8 - 1,9 miljoonaa asiakasta.


      • Kirjoitat aivan typeriä
        typerä olet itse kirjoitti:

        "Älä kirjoita noin typeriä. Osuuspankin asiakkaita on suomalaisista suurin osa, vissiin n. pari miljoonaa ihmistä, ei niitä nolata SINUN kaltaisesi ääliöiden konsteilla. OP-Pohjola on Suomen suurin finanssitalo, jota ei tyhmyrit hetkauta."

        Typerä olet itse jos et tajua vanhoja sanontoja, nimittäin suurin osa vanhoista sanonnoista on sellaisia jotka pitää paikkansa täysin. Tajua se, tyhmyri. Minä olen varmasti sua monen verroin viisaampi joten äläpä paukuta olemattomia henkseleitäsi!

        Mitä tulee osuuspankin asiakkaiden määrään, luultavasti tuossa luvussa on mukana myös yritysasiakkaat ja koska Suomessa on noin 6 miljoonaa ihmistä, niin kun lasket pois kakarat ja sylivauvat jotka tuskin on minkään pankin asiakkaita siinä iässä vielä, niin mitenköhän suuri se asiakaskunta on suhteutettuna TODELLISEEN potentiaaliseen asiakasmäärään..

        Ai niin ja onhan mm. S-pankillakin 2 miljoonaa asiakasta joten eipä osuuspankki voi asiakasmäärällä paljoa paukutella. OP voi olla ns. finanssitaloista suurin mutta ei ole suurin pankkina.

        On nimittäin eroa siinä että lasketaanko tilanne finanssitalona vaiko pankkina. Toisaalta fiksu ei valitse "yhden luukun periaatetta" vaan kilpailuttaa, usein keskittäminen on vaivatonta kyllä mutta ei suinkaan taloudellisinta!

        Op siis suurin pankki Suomessa asiakasmäärällä mitattuna,Citibank maailman suurin, Handelsbanken Ruotsin suurin ja Danske pohjoismaiden suurin.

        Revi siitä urpo.


      • Kirjoitat aivan typeriä
        ole edelläkävijä kirjoitti:

        näköjään missään muussa kuin idioottien tehtailussa!

        Mitä pyllyjen näppyjen nuolemiseen tulee niin siihen en pysty. Todellakin olen ollut työelämässä vuodesta 1988 joten pidäppä pelle pääsi kiinni, luultavasti itse olet tuona vuonna vasta ollut pilke faijasi silmäkulmassa!

        Ja mitä urpoihin tulee niin katoppa pelle peiliin, sieltä se urpo löytyy!

        Edelleenkään en usko osuuspankin verkkopankkitoiminnan edelläkävijyyteen, se on eri asia VÄITTÄÄ sellasta kuin olla oikeasti!

        Mutta pitää muistaa että osuuspankki on vanha maajussien pankki, ellei peräti jopa lähtöisin pohjanmaalta. Kaikkihan tiedämme miten kova uho ja suuret puheet pohjanmaalaisilla on, vähän samaa meininkiä on myös joidenkin osuuspankin älyvajakkien puheissa.

        >Edelleenkään en usko osuuspankin verkkopankkitoiminnan edelläkävijyyteen, se on eri asia VÄITTÄÄ sellasta kuin olla oikeasti!

        Asia ei ole mitään raamatun eikä katekismuksen uskonkappaleita, se vain nyt on fakta, jolle et voi mitään. Eli OP on verkkopankkitoiminnan edelläkävijä Suomessa.

        Se on hyvä asia, että maajussien metsärahat ovat OP:ssa! Osittain sen asian takia pankki on erittäin vakaa! Ja turvallinen!!


      • tutkimuksia
        parempaa palvelua? kirjoitti:

        Lueppas joskus huvikses täällä tehtyjen OP-valitusten määrää ja sitten vasta puhu paremmast palvelusta. Joku voi ehkä saada OP:sta parempaa palvelua, jos suostuu maksamaan kovia hintoja tahi on suurituloinen (suurituloisiahan muutenkin nyky-yhteiskunnassa lähes palvotaa jumalina). Mutta tavallinen kansalainen, duunari, ei kyllä sitä ainakaan OP:sta saa.

        Vaikeaa ei ole muuten tajuta vlainnan vapautta sinänsä vaan sitä että kun suurin osa kumminkin haluaa tunnukset kotiinsa mahdollisimman vaivattomasti (siis toisinsanoen tekemättä tikkua ristiin sen eteen) ja joku yksittäistapaus ei, niin miksi pelata sen yksittäistapauksen ehdoilla kun se yksittäistapaus voi pyytää pankilta että lähettäisi postit toiseen osoitteeseen tahi että tunnukset noudetaan pankista!!!! Tämä ei sulle jankkaajalle tunnu menevän jakeluun sitten millään. Se sijaa puolustat vanhakantaisia tapoja mukamas niin edistyksellisinä! Mutta mitäpä muutakaan osuuspankin edustaja/tai siihen muuten vaan rakastunut voikaan, kun ei mitään TODELLISIA perusteita ko. "pankin" paremmuudelle ei ole.

        ... ja niissä Osuuspankki on pärjännyt erittäin hyvin! Vuodesta toiseen. Osuuspankin asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä pankkiinsa noin keskimäärin, ja sen tuottamiin palveluihin.

        Ja tyhmempikin tajuaa, että on parempaa palvelua antaa asiakkaan valita, haluaako avainluvut automaattisesti kotiin, vai haluaako esim. noutaa ne vaikkapa työ- tai opiskelupaikkakuntansa konttorista.

        Kaikki ei ole aina ihan niin yksinkertaista, vaikka yksinkertaisille aivoille toki kaiken pitäisi olla.


      • Kirjoitat aivan typeriä
        jos et kirjoitti:

        tiedä että SUURIN OSA PANKKIEN ASIAKKAISTA HALUAA NE TUNNUKSET AUTOMAATTISESTI KOTIIN, ILMAN ERI TOIMENPITEITÄ. JA KYLLÄ, SE YKSI HIIRENKLIKKAUSKIN VOI MONELTA EPÄHUOMIOSSA JÄÄDÄ TEKEMÄTTÄ JA JOILLEKIN YKSI YLIMÄÄRÄINEN KLIKKAUSKIN ON LIIKAA!

        Ja vaikka muita mollaat rusinan aivoiseksi niin itse osoitat olemalla sellainen, mm. silläkin että etkö tajua että PANKKIIN VOI ILMOITTAA JOS EI JOSTAIN SYYSTÄ HALUA TUNNUKSIA KOTIIN!!!!!!

        Vaikka turhaapa tässä tätä selittää kun tuntuu ettei osuuspankkilaiset kuuntele muuta kuin omaa ääntään vaikka olisivat kuinka väärässä.

        Otapa se caps lock pois päältä ja rauhoitu. Täällä ei tarvitse huutaa, Osuuspankkilaiset haluavat tunnuslukutaulukkonsa juuri näin,että verkkapankki ehdottaa, ja sitten he vastaavat kyllä tai ei.

        Ei siinä sen kummempaa.

        Hanki hoitoa huonoille hermoillesi ja opettele internetin keskustelupalstojen käytöstavat, suosittelen tutustumista netikettiin, niin ei tarvitse olla junttimainen.
        Kun ei ole luonnostaan fiksu, vaan tökerö, niin silloin tarvitsee lukea sääntöjä ja ohjeita.
        Luonnostaan fiksut ihmiset osaavat muutenkin käyttäytyä.


      • maksuja OP:ssakin
        höpsistä************ kirjoitti:

        Op:ssa ei ole maksuja ollenkaan, kun ne kaikki kuittaantuvat bonuksilla, ja jääkin vielä ylitse sadat eurot vuodessa.

        Nii ja sitten saa ne glögit... ja piparit. Nam nam. Ilmaiset lounaat maistuvat :)

        "Op:ssa ei ole maksuja ollenkaan, kun ne kaikki kuittaantuvat bonuksilla, ja jääkin vielä ylitse sadat eurot vuodessa."

        Kyllä on maksuja! Ne bonukset ei kosketa kaikkia vaan vain sellaisia joilla on makuuttaa kymmeniä-satoja tuhansia euroja tileillään kasvamassa korkoa, sekä niitä joilla on lainaa. Mutta ihminen jolla ei ole suuren suuria tuloja, ei lainaa eikä ole jättimäisiä talletuksia, HÄN maksaa isot palvelumaksut. Siis pienituloinen maksaa isotuloisten edestä palvelumaksuja! Mutta LUULETKO ETTÄ SITÄ KERROTAAN JULKISESTI? Ei, juuri siihen perustuu tuo bonuskusetus!

        "Nii ja sitten saa ne glögit... ja piparit. Nam nam. Ilmaiset lounaat maistuvat :)"

        Mielestäsi glögi ja piparit on lounasta? Voi jessus, salli mun nauraa! :D Mä sanon lounaaksi jotain sellasta että kesken päivän saan syödä vatsani täyteen jotta jaksan iltaan asti!


      • kaaliin perille?
        tutkimuksia kirjoitti:

        ... ja niissä Osuuspankki on pärjännyt erittäin hyvin! Vuodesta toiseen. Osuuspankin asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä pankkiinsa noin keskimäärin, ja sen tuottamiin palveluihin.

        Ja tyhmempikin tajuaa, että on parempaa palvelua antaa asiakkaan valita, haluaako avainluvut automaattisesti kotiin, vai haluaako esim. noutaa ne vaikkapa työ- tai opiskelupaikkakuntansa konttorista.

        Kaikki ei ole aina ihan niin yksinkertaista, vaikka yksinkertaisille aivoille toki kaiken pitäisi olla.

        "Ja tyhmempikin tajuaa, että on parempaa palvelua antaa asiakkaan valita, haluaako avainluvut automaattisesti kotiin, vai haluaako esim. noutaa ne vaikkapa työ- tai opiskelupaikkakuntansa konttorista."

        Voi jeesuksen munat, kun on täällä kerrottu että ENEMMISTÖ HALUAA MAHDOLLISIMMAN VAIVATTA NE TUNNUKSET JA AUTOMAATTISESTI KOTIIN, ja jos JOKU PIENEN PIENI VÄHEMMISTÖ EI NIITÄ KOTIINSA halua niin voi siitä ilmoittaa pankille. Pankki kuin pankki kyllä suostuu siihen että ne voi noutaa pankista tahi sitten pankki lähettää ne muuhun kuin kotiosoitteeseen.

        "Kaikki ei ole aina ihan niin yksinkertaista, vaikka yksinkertaisille aivoille toki kaiken pitäisi olla."

        Puhu vaan itsestäsi, täällä on esitetty vaihtoehtoisia tapoja hoitaa asia mutta kun ne ei osuuspankin jäärälle vaan kelpaa vaan käännät pankkisi vanhanaikaisuuden nykyaikaisuudeksi!


      • korjataan se
        Kirjoittelet aivan typeriä kirjoitti:

        Älä lässytä kun et mistään mitään tajua. Suomessa ei ole 6 miljoonaa ihmistä. Hanki yleistietoa, ihan ensiksi. Tule sitten vasta kirjoittelemaan tänne.

        OP-ryhmällä on yli 4 miljoonaa asiakasta. Pelkkiä pankkiasiakkaita on 2,4 miljoonaa. S-pankilla on n. 1,8 - 1,9 miljoonaa asiakasta.

        Suomessa siis 5300484 asukasta tarkalleen vuodenvaihteessa 2007-2008.

        http://www.vaestorekisterikeskus.fi/vrk/files.nsf/files/C10998E033F7095EC2257408003A3AB5/$file/Asukasluku_2007_2008.htm

        Muistin siis väärin mutta kuitenkin reilusti yli 5 miljoonaa.

        "OP-ryhmällä on yli 4 miljoonaa asiakasta."

        Oli kylläkin puhe pankin asiakkuuksista, ei vakuutusasiakkuuksista!

        "Pelkkiä pankkiasiakkaita on 2,4 miljoonaa. "

        Ensin sanoit että 2 Miljoonaa asiakasta, kuinkas se nyt onkin kasvanut 2,4 miljoonaan sen jälkeen kun mainitsin S-pankin asiakasmäärät?

        Vaan taitaa vannoutuneen ja lähes fanaattisen OP-fanin kanta ja mielipide sekä sanomiset muuttua sne mukaan mitä muut sanoo vastaan...heh heh. Eli tyypillistä kepulaista takinkääntöä ja "epätäsmällisyyttä".
        "S-pankilla on n. 1,8 - 1,9 miljoonaa asiakasta. "

        Sanon sulle että OTA SINÄ vuorostasi selvää!

        http://www.s-pankki.fi/tiedotteet/fi_FI/S-Pankin_ensimmainen_vuosi_onnistui /

        Jo heti alussa todetaan näin:

        "S-Pankin asiakasmäärä ylitti kahden miljoonan rajan ja pankin avaamisvaiheessa muodostunut 800 miljoonan euron talletuskanta kaksinkertaistui."

        Siis eihän se voi olla 1,8-1,9 miljoonaa kun se määrä on ylittänyt 2 miljoonaa!!


      • mulle ei
        Kirjoitat aivan typeriä kirjoitti:

        Op siis suurin pankki Suomessa asiakasmäärällä mitattuna,Citibank maailman suurin, Handelsbanken Ruotsin suurin ja Danske pohjoismaiden suurin.

        Revi siitä urpo.

        kepulaisen takinkääntäjä-osuuspankki fanin jutut merkkaa paskaakaan, pysy vaan siinä maalaispankissas ja pysy myös poissa täältä paskaa jauhamasta!


      • päässä faktaksi
        Kirjoitat aivan typeriä kirjoitti:

        >Edelleenkään en usko osuuspankin verkkopankkitoiminnan edelläkävijyyteen, se on eri asia VÄITTÄÄ sellasta kuin olla oikeasti!

        Asia ei ole mitään raamatun eikä katekismuksen uskonkappaleita, se vain nyt on fakta, jolle et voi mitään. Eli OP on verkkopankkitoiminnan edelläkävijä Suomessa.

        Se on hyvä asia, että maajussien metsärahat ovat OP:ssa! Osittain sen asian takia pankki on erittäin vakaa! Ja turvallinen!!

        mutta miten vaan, en kuitenkaan usko sua. Mitä enemmän sä vakuutat, sitä vähemmän sua uskotaan. JA osuuspankkilaiset tunnetusti kovia vakuuttelemaan eli ilmeisimmin peittämään valheita.


      • johtuu tasan
        Kirjoitat aivan typeriä kirjoitti:

        Otapa se caps lock pois päältä ja rauhoitu. Täällä ei tarvitse huutaa, Osuuspankkilaiset haluavat tunnuslukutaulukkonsa juuri näin,että verkkapankki ehdottaa, ja sitten he vastaavat kyllä tai ei.

        Ei siinä sen kummempaa.

        Hanki hoitoa huonoille hermoillesi ja opettele internetin keskustelupalstojen käytöstavat, suosittelen tutustumista netikettiin, niin ei tarvitse olla junttimainen.
        Kun ei ole luonnostaan fiksu, vaan tökerö, niin silloin tarvitsee lukea sääntöjä ja ohjeita.
        Luonnostaan fiksut ihmiset osaavat muutenkin käyttäytyä.

        siitä kun koittaa toiselle takoa asiaa päähän eikä vaan mene millään vaan toinen pysyttelee noissa ihme hihhuliuskonnoissaan...kyllä. OP on myös paitsi pankki, niin näköjään myös uskontokunta!

        "Täällä ei tarvitse huutaa, Osuuspankkilaiset haluavat tunnuslukutaulukkonsa juuri näin,että verkkapankki ehdottaa, ja sitten he vastaavat kyllä tai ei."

        Ihan sama, sanon silti että se on vanhanaikaista kun parempiakin systeemejä olisi ja sellaisia jotka tyydyttäisi kaikkia!


        "Hanki hoitoa huonoille hermoillesi ja opettele internetin keskustelupalstojen käytöstavat,
        suosittelen tutustumista netikettiin, niin ei tarvitse olla junttimainen."

        Ensinnäkään en ole heikkohermoinen joten en tarvi hoitoa, kuka tahansa huutaisi (se on sitäpaitsi ainoa tapa korostaa kirjotusta kun täällä ei ole kursiiveja eikä lihavointia tekstiin) jos noin pässi jäärä jauhaa vaan omaa mantraansa oman pankkinsa ylivertaisuudesta vaikka se ei todellakaan ole ylivertainen ja moni muukin on tässä ketjussa sitä koittanut sulle todistaa!

        Toisekseen en ole junttimainenkaan!

        "Kun ei ole luonnostaan fiksu, vaan tökerö, niin silloin tarvitsee lukea sääntöjä ja ohjeita."

        Kyllä katson itseni lukeutuvaksi fiksuihin mutta kun fiksuillakin on joku sietoraja. Silloin kun toinen vaan soittaa suutaan ja jauhaa valheita niin tottakai kuka tahansa normaali-ihminen huutaa ja paukuttaa takaisin.

        "Luonnostaan fiksut ihmiset osaavat muutenkin käyttäytyä."

        Just, ja sinäkö olet fiksusti käyttäytyvä? Vaikka olethan osuuspankkilainen ja muiden yläpuolella.

        Terve vaan elämällesi mutta OPETTELE olemaan valehtelematta! Jookos? Kepulaisia valepukkeja on maassa liikaakin ja osa heistä istuu Arkadianmäellä.


      • sus siunakkoo sentää
        maksuja OP:ssakin kirjoitti:

        "Op:ssa ei ole maksuja ollenkaan, kun ne kaikki kuittaantuvat bonuksilla, ja jääkin vielä ylitse sadat eurot vuodessa."

        Kyllä on maksuja! Ne bonukset ei kosketa kaikkia vaan vain sellaisia joilla on makuuttaa kymmeniä-satoja tuhansia euroja tileillään kasvamassa korkoa, sekä niitä joilla on lainaa. Mutta ihminen jolla ei ole suuren suuria tuloja, ei lainaa eikä ole jättimäisiä talletuksia, HÄN maksaa isot palvelumaksut. Siis pienituloinen maksaa isotuloisten edestä palvelumaksuja! Mutta LUULETKO ETTÄ SITÄ KERROTAAN JULKISESTI? Ei, juuri siihen perustuu tuo bonuskusetus!

        "Nii ja sitten saa ne glögit... ja piparit. Nam nam. Ilmaiset lounaat maistuvat :)"

        Mielestäsi glögi ja piparit on lounasta? Voi jessus, salli mun nauraa! :D Mä sanon lounaaksi jotain sellasta että kesken päivän saan syödä vatsani täyteen jotta jaksan iltaan asti!

        Eipä tarvitse OP:ssa olla kun 10000 euroa joko lainaa, säästöjä, arvopapereita, rahasto-osuuksia tai talletuksia, OP-visa käyttöä tms. mistä bonuksia kertyy (kaikista näistä kertyy ja muistakin), niin palvelumaksut on kuitattu.

        5000 eurolla saa jo palvelumaksut n. 70 centtiin kuussa.

        Mutta kyllähän nyt normaalisti ihmisillä enemmän lainaa ja rahaa on, joten suurimmalle osalle OP-laisista palvelumaksuja ei käytännössä ole ollenkaan.


      • Euroopan 1, maailman 2.
        Kirjoitat aivan typeriä kirjoitti:

        >Edelleenkään en usko osuuspankin verkkopankkitoiminnan edelläkävijyyteen, se on eri asia VÄITTÄÄ sellasta kuin olla oikeasti!

        Asia ei ole mitään raamatun eikä katekismuksen uskonkappaleita, se vain nyt on fakta, jolle et voi mitään. Eli OP on verkkopankkitoiminnan edelläkävijä Suomessa.

        Se on hyvä asia, että maajussien metsärahat ovat OP:ssa! Osittain sen asian takia pankki on erittäin vakaa! Ja turvallinen!!

        Näin on, Osuuspankin nimiin meni Euroopan ensimmäinen ja maailman toinen verkkopankki, op.fi - avattiin vuonna 1996. Se oli kevättä 1996.

        Vuonna 2006 Osuuspankki julkisti verkkopankkinsa 10-vuotis-merkkipäivän kunniaksi Tulevaisuuden Verkkopankki -kilpailun, jossa kuka tahansa saattoi osallistua OP:n verkkopankin suunnitteluun.

        Tuloksena oli jo moneen kertaan kansainvälisestikin palkittu toimiva ja visuaalisesti mielenkiintoinen portaali, jossa koko OP:n laaja palvelukirjo on helposti asiakkaan saatavilla.


      • Oi niitä aikoja
        päässä faktaksi kirjoitti:

        mutta miten vaan, en kuitenkaan usko sua. Mitä enemmän sä vakuutat, sitä vähemmän sua uskotaan. JA osuuspankkilaiset tunnetusti kovia vakuuttelemaan eli ilmeisimmin peittämään valheita.

        Tuossa on Internet Archiven arkistoima sivu Osuuspankin vuoden 1996-versiosta
        http://web.archive.org/web/19970620104108/http://www.osuuspankki.fi/


      • Tyhmien opettaja
        kaaliin perille? kirjoitti:

        "Ja tyhmempikin tajuaa, että on parempaa palvelua antaa asiakkaan valita, haluaako avainluvut automaattisesti kotiin, vai haluaako esim. noutaa ne vaikkapa työ- tai opiskelupaikkakuntansa konttorista."

        Voi jeesuksen munat, kun on täällä kerrottu että ENEMMISTÖ HALUAA MAHDOLLISIMMAN VAIVATTA NE TUNNUKSET JA AUTOMAATTISESTI KOTIIN, ja jos JOKU PIENEN PIENI VÄHEMMISTÖ EI NIITÄ KOTIINSA halua niin voi siitä ilmoittaa pankille. Pankki kuin pankki kyllä suostuu siihen että ne voi noutaa pankista tahi sitten pankki lähettää ne muuhun kuin kotiosoitteeseen.

        "Kaikki ei ole aina ihan niin yksinkertaista, vaikka yksinkertaisille aivoille toki kaiken pitäisi olla."

        Puhu vaan itsestäsi, täällä on esitetty vaihtoehtoisia tapoja hoitaa asia mutta kun ne ei osuuspankin jäärälle vaan kelpaa vaan käännät pankkisi vanhanaikaisuuden nykyaikaisuudeksi!

        >, täällä on esitetty vaihtoehtoisia tapoja hoitaa asia mutta kun ne ei osuuspankin jäärälle vaan kelpaa vaan käännät pankkisi vanhanaikaisuuden nykyaikaisuudeksi!
        ================
        Oletko tosiaan noin tyhmä? Vai provoiletko vain? Uudenaikaisuushan katsotaan aikajanalta eikä mistään muusta.

        Jos joku käytäntö on tullut ajallisesti edellisen jälkeen, se on uudenaikaisempaa kuin sitä ennen vallinnut käytäntö! Ja nyt se käytäntö, että tunnusasia kysytään verkkopankkiin kirjautuessa, on uudempi ajallisesti kuin automaattinen lähetys - siis se on UUDENAIKAISEMPI. Onko vaikeaa käsittää?

        Eihän siinä oteta ollenkaan kantaa siihen, onko uudempi käytäntö parempi vai huonompi.

        Sitäpaitsi, tästä on tehty asiakastutkimus, jonka perusteella todettiin, että ENEMMISTÖ haluaa, että asia kysytään, kuin että lähetettäisiin suoraan.

        Sinun kuule kannattaa mittautta ÄO:si, mutta älä pelästy tulosta.

        Purujen vaihtokin saattaa auttaa.


      • Tyhmien opettaja
        kaaliin perille? kirjoitti:

        "Ja tyhmempikin tajuaa, että on parempaa palvelua antaa asiakkaan valita, haluaako avainluvut automaattisesti kotiin, vai haluaako esim. noutaa ne vaikkapa työ- tai opiskelupaikkakuntansa konttorista."

        Voi jeesuksen munat, kun on täällä kerrottu että ENEMMISTÖ HALUAA MAHDOLLISIMMAN VAIVATTA NE TUNNUKSET JA AUTOMAATTISESTI KOTIIN, ja jos JOKU PIENEN PIENI VÄHEMMISTÖ EI NIITÄ KOTIINSA halua niin voi siitä ilmoittaa pankille. Pankki kuin pankki kyllä suostuu siihen että ne voi noutaa pankista tahi sitten pankki lähettää ne muuhun kuin kotiosoitteeseen.

        "Kaikki ei ole aina ihan niin yksinkertaista, vaikka yksinkertaisille aivoille toki kaiken pitäisi olla."

        Puhu vaan itsestäsi, täällä on esitetty vaihtoehtoisia tapoja hoitaa asia mutta kun ne ei osuuspankin jäärälle vaan kelpaa vaan käännät pankkisi vanhanaikaisuuden nykyaikaisuudeksi!

        Nytpä olen tehnyt tästä "hauskasta" kirjoittelijasta profiloinnin:

        Duunari, ei säästöjä, velkaa, ei omaa asuntoa(asuu vuokralla tai vanhempien luona), ei sijoituksia, koska ei osaa ja/tai ei ole kiinnostunut, jolloin S-pankki on hänelle halvin pankki. Alempaa sosiaaliluokkaa (lähiöstä?), törkeästä kielenkäytöstä päätellen "jeesuksen munat jne.", vieläpä mahdollisesti keskenkasvuinen kakara (teini?). Jos aikuinen,todella kehittymätön.


      • Salapoliisi^^
        Tyhmien opettaja kirjoitti:

        Nytpä olen tehnyt tästä "hauskasta" kirjoittelijasta profiloinnin:

        Duunari, ei säästöjä, velkaa, ei omaa asuntoa(asuu vuokralla tai vanhempien luona), ei sijoituksia, koska ei osaa ja/tai ei ole kiinnostunut, jolloin S-pankki on hänelle halvin pankki. Alempaa sosiaaliluokkaa (lähiöstä?), törkeästä kielenkäytöstä päätellen "jeesuksen munat jne.", vieläpä mahdollisesti keskenkasvuinen kakara (teini?). Jos aikuinen,todella kehittymätön.

        lisäys: toi kirjoitteluaika (myöhäinen aamuyö) viittaa mahdolliseen yötyöläiseen eli duunari-teoria vahvistuu. Natsaa yhteen tökerön kielenkäytön ja Caps-Lock -"huutamisen" kanssa.

        Monet opiskelijatkin valvovat öitä, mutta ovat sen verran älykkäitä, etteivät vietä öitään kirjoitellen suoli24:n palstalla.


    • Tuvulsunnut

      kun kävelet lähinpään konttoriin ja pyydät ne tiskiltä. Viimeksi kesti n. 30 sekuntia.

    • nykyään................

      ............tämä palvelu. Verkkopankki ehdottaa että voisivat lähettää uuden taulukon, jos vastaat että lähettäkää vaan, niin sieltähän se putkahtaa postista.

      • tuolla pankilla

        Jos tarvitsee verkkopankkia tarvitsee niitä avainlukujakin ja siksi täysin turhaa moiset kyselyt edes. Nordea ja Sampo lähettää kun tunnusluvut on vähissä ihan kyselemättä ja se on hyvä se. Nehän ei mene vanhaksi vaikka tarvitsisi vain muutamia tunnuksia kuukaudessa.


    • Anonyymi

      Sitä minäkin mietin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe