Elitserienin tulospalvelu ilmoitti Brynäs -Modo ottelun lopputulokseksi 1-2 60 min jälkeen. Nordicbet maksoi Modon voiton merkki 2 yhdistelmävedossa . Pelitilille tuli voitto , mutta muutti sen 5 min kuluttua ristiksi joka on oikea tulos Modo teki maalin jatkoajalla. Mutta minä kerkisin kotiuttaa voitot pnakkitilille ja nyt mulla on se summa miinuksella pelitillä minkä kotiutin. Muistaakseni veikalla oli samanlainen tapaus KPV pelissä josssa tulospalvelu antoi väärän lopputuloksen Veikka hyväksyi tuolloin molempia lopputuloksia pelanneita eli ykkösen ja ristin , Matsi päätty tasan . Mitähän Nordicbet tekee keskeyttääköhän kotiutuksen ainakin vielä se siellä lukee keskeneräinen, mutta miinusta näyttää pelitili senverran mitä kotiutin ? Taitaa jäädä rahat saamatta yhdistelmveto oli ensin oikein.
Nordicbet
9
611
Vastaukset
- sinne ja heti
Ei kai sun nyt mitään velkoja kannata maksaa. Mitäs menivät maksamaan. Samaa sanottaisiin monella saitilla, jos peli perutaan, että mitäs menit pelaamaan, rahoja et saa takaisin.
Veikkaus muuten maksaisi takaisin kertoimella 1.
Ei kai siellä säännöissä mitään sanota velan syntymisestä. Velaksi ei voi nimittäin pelata. - kysyä sieltä!
Pistä meilii ni ei tule brobleemia jälkikäteen.
- ojeissa
muistaakseni jotain noista on, en nyt muista mutta tietenkin pidättävät oikeuden vaikka mihin.
- postia
ojeissa kirjoitti:
muistaakseni jotain noista on, en nyt muista mutta tietenkin pidättävät oikeuden vaikka mihin.
Voivat kumota voitonmaksun jos on esim tullut väärää tietoa tai tuloksissa on painovirhe. Eli osaahan ne ja oikee lopputulos oli x mut vähän jäi kaivelee kun jopa veikkaus hyväksy KPV pelissä syksyllä molempia merkkejä pelanneita ku kämmäsivät lopptuloksen. Et semmosta tää on ei auttanut edes et olin nopee kotiutuksessa :)
- sen pitääkin
postia kirjoitti:
Voivat kumota voitonmaksun jos on esim tullut väärää tietoa tai tuloksissa on painovirhe. Eli osaahan ne ja oikee lopputulos oli x mut vähän jäi kaivelee kun jopa veikkaus hyväksy KPV pelissä syksyllä molempia merkkejä pelanneita ku kämmäsivät lopptuloksen. Et semmosta tää on ei auttanut edes et olin nopee kotiutuksessa :)
mennä. Jos olisivat oikein v-mäisiä niin sulkisivat sinun pelitilin kokonaan! Just tuollasten suhareitten takia ulosmaksut on tehty juuri noin, että ne on "keskeneräisiä". Mä en ainakaan ymmärrä mitä järkeä on edes yrittää kusettaa noin buukkereita. Itse otan kyllä tappion tappiona ja ilmoitan buukkerille, että on tapahtunut virhe ja sellainen toiminta voidaan jopa joskus palkita, ainakin viimeksi kyseisellä buukkerilla palkittiin...
- nordicbet
sen pitääkin kirjoitti:
mennä. Jos olisivat oikein v-mäisiä niin sulkisivat sinun pelitilin kokonaan! Just tuollasten suhareitten takia ulosmaksut on tehty juuri noin, että ne on "keskeneräisiä". Mä en ainakaan ymmärrä mitä järkeä on edes yrittää kusettaa noin buukkereita. Itse otan kyllä tappion tappiona ja ilmoitan buukkerille, että on tapahtunut virhe ja sellainen toiminta voidaan jopa joskus palkita, ainakin viimeksi kyseisellä buukkerilla palkittiin...
hyväksyi Ruotsista tulleen väärän lopputuloksen jonka olivat reksiteröineet järmestelmäänsä Modon voitto merkki 2 ja maksoivat voitot pelitilille , mutta meni ne muuttaan myöhemmin . Veikkaus teki aivan eritavalla maksoi väärän tulospalvelun antaman merkin eli ykkösen ja oikean ristin joita oli pelattu . Täs tapauksessa ei nopeus edes ollut valttia.
- reima3
itsekään kovin rehellinen olla , jos tiesit, että olivat ilmoittaneet vahingossa väärän tuloksen...
- ei ollut
rehellisyydestä , Elitserienen tulospalvelu ensin ilmoitti 60 min lopputulos 1-2 Modon voitto . Hei haloo tää on tätä ja oikea lopputlos oli kuitenkin 1-1 60 min.
- ois teiä
ei ollut kirjoitti:
rehellisyydestä , Elitserienen tulospalvelu ensin ilmoitti 60 min lopputulos 1-2 Modon voitto . Hei haloo tää on tätä ja oikea lopputlos oli kuitenkin 1-1 60 min.
keskittää vaa kaikki vetonne sinne omaa kätösee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745