Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

minkälainen on skorpionimies?

kaurisnainen

Missä vaiheessa skorpioni alkaa näyttää tunteita? Jos niitä siis on.. Ollaan tapailtu muutaman viikon. Tuntuu että itse puhun tunteistani enemmän, se vaan vastaa jos sanon että tykkään siitä että "niin mäkin". Itse haluan tietää missä mennään. Mutta en uskalla keskustella asiasta. En halua olla liian ahdisteleva/päällekäyvä, ja tuntuu että pilasin jo nyt kaiken olemalla liian avoin (mitä siis harvoin edes olen alkuvaiheessa, tää mies on vaan vienyt jalat alta). Pitäskö ottaa hieman etäisyyttä?

12

3573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmaa on

      ei missään vaiheessa tulee ja menee kaikki hyvin niin kauvan kun vapaus säilyy millä eleellä jalat on viety alta ihmettelen

      • kirjoittamaan!

        Hyi perkele minkälaista kieltä! Etkö yhtään ymmärrä hävetä kun et osaa edes vähäisintä määrää suomalaista perussivistystä?


    • etäisyyttä..

      Se pätee melkein mieheen kuin mieheen jos heillä ylipäätään oli mitään kiinnostusta sua kohtaan. Ei ole monta miestä ollut, jotka ei vaikka useamman vuoden jälkeen etsi yhteystietoja ja kerro että vieläkin ajattelevat minua. Ja ne, jotka heräävät heti, ovat sitten myös sinun heti kun sen ovat huomanneet. Itse tein sellaisen etäisyysjutun (en tällä kertaa skorpparille, vaikka sekin on pari kertaa tehty, heh), jonka aikana (muutama päivä) huomasin, että onkin ihan kiva sinkkuilla ja elää ilman miestä. No, tämä mies nyt olikin huomannut, että mulla oli markkina-arvoa muuallakin ja tuli kiire alkaa kosiskelemaan.. Vieläkin hieman pidän häntä kauempana ennen kuin voin olla varma, että hän voisi myös rakastaa minua. Kyllä ne miehet on aika epeleitä, kun huomaavat että on kilpailijoita. Ensin ei tiedetä ja olla varmoja mistään, sitten jo iski paniikki, että jos sen nyt joku toinen vie.. :D Pelaamaan ei sitten kannata ruveta, lähinnä vaan keskityt tekemään muita juttuja ja elämään myös omaa elämääsi.

      • Mila-80

        Kiitoksia tästä, antoi voimia ja ymmärsin tilanteeni vaikken itse kysymystä kysynytkään ;)

        Kiitti vielä..sain voimia ja rohkeytta..

        Mila M.


    • Leijonanainen''

      Hei! Mulla on kolmen kuukauden kokemus skorpparimiehen kanssa tapailusta. Itse olen leijona-nainen ja mielestäni avoin ja puhelias. Sanoisin vaan, että älä vielä luovuta. Skorppari pohtii ja pureskelee asioita kauan itsekseen ja ottaa aikansa, ennen kuin luottaa suhun niin paljon, että paljastaa omat tunteensa. Mutta kun se sen tekee, se tapahtuu yleensä silloin kun vähiten odotat ja ne jalat todellakin lähtee alta. :) Toivottavasti teillä muuten juttu luistaa, koska skorppari todella rakastaa ja sitoutuu, kun se sen oikean löytää. Onnea teille paljon ja kärsivällisyyttä!!

      • olen .

        se on tosi että kauan pohtii, jopa vuosia, kuka sellaista jaksaa odottaa. ei ehtinyt jalat meneen alta.
        ja puppua rakastaminen ja yhteen ihmiseen kerrallaan sitoutuminen, itseään rakastaa, ja pettää minkä ehtii.
        ja aivot on jalkovälissä. se siellä on ainoa elin mikä joskus toimii.


      • horoskooppimerkkiä
        olen . kirjoitti:

        se on tosi että kauan pohtii, jopa vuosia, kuka sellaista jaksaa odottaa. ei ehtinyt jalat meneen alta.
        ja puppua rakastaminen ja yhteen ihmiseen kerrallaan sitoutuminen, itseään rakastaa, ja pettää minkä ehtii.
        ja aivot on jalkovälissä. se siellä on ainoa elin mikä joskus toimii.

        tarvitse, noinhan tekee moni muukin kuin skorppari. :)


      • on..
        horoskooppimerkkiä kirjoitti:

        tarvitse, noinhan tekee moni muukin kuin skorppari. :)

        tosi :D


      • se kerran
        on.. kirjoitti:

        tosi :D

        on tosi, niin miksi sitten väitätte että se on skorpparin ominaisuus?


      • kaurisnainen

        kiitos! Kyllähän siitä huomaa että se välittää, ottaa joka pv yhteyttä jos musta ei kuulu mitään, ja halataan ja pussaillaan kun tavataan, ehkä oon nyt vähän liian vaativa :)


    • Hyvinmeni

      Kyllä skorpionimies tunteensa näyttää...jo eka treffeillä halimassa ym. ...toki muuten oltu kirjoittelun merkeissä tekemisissä, muttei nähty. Asiallinen tapaus myös ;))

    • tempperamenttista...

      ...sorttia on toi mun yks tuntema skopumies. Kyllä välillä hirvittää olla hänen läheisyydessään, kun hänellä keittää yli!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe