Garmin lähettelee kovasti maileja uudesta karttapäivityksestä. Onko nyt tosiaan niin että tuosta pitäisi maksaa 129 taalaa, eli enemmän kuin koko navi maksaa tänä päivänä?
Muistelisin että silloin kun ostin nykyisen nuvin, niin vanhempiin malleihin sai maksutta tuon mukana tulleen uusimman kartan. Eli luuraako tuo karttapäivitys jossakin myös maksuttomana mutta en vaan löydä sitä?
Garmin-karttapäivitys
8
3508
Vastaukset
- asdasdasdsaasdddsdsass
Jos oot ottanu laitteen käyttöön enintään 60pv sitte ni saat uuden 2009 vuoden päivityksen ilmasiks. 49 euroo maksaa karttapäivitys SD-muistikortilla, siis pohjoismaat. netistä en oo koittanu
- H. Moilanen
No joo, ostin kaksi vuotta sitten, eli ei taida saada ilmaista päivitystä. Hinta on kyllä kova, enkä meinaa tuollaista maksaa koska samalla rahalla saa tosiaan nyt koko navin. Kyseessä eurooppa-kartta, ainakin Garminin sivuilla on sama hinta netistä ladattuna kuin oikella medialla toimitetulla.
- Snaut
H. Moilanen kirjoitti:
No joo, ostin kaksi vuotta sitten, eli ei taida saada ilmaista päivitystä. Hinta on kyllä kova, enkä meinaa tuollaista maksaa koska samalla rahalla saa tosiaan nyt koko navin. Kyseessä eurooppa-kartta, ainakin Garminin sivuilla on sama hinta netistä ladattuna kuin oikella medialla toimitetulla.
Olisiko Garmin nyt muuttanut päivityspolitiikkansa? Jo vuosia Garminin Euroopan kattavien City-Select ja nykyisin City-Navigator karttojen päivitys on kustantanut sen 75 dollaria alv DVD-levyn muodossa. Siis noin 60 euroa alveineen.
Olethan rekisteröinyt sekä itsesi että laitteesi (sarjanumeron) sinne MyGarmin sivuille? Itse tilasin vielä tuossa pari kuukautta sitten mainitun DVD-levypäivityksen omaan vanhaan Garmin Quest vehkeeseen just tuolla 75 taalan hinnalla. Itse levyn tilaus ei siis maksanut mitään mutta sitten kun kartta asennetaan naviin ja PC:lle, niin sen aukaisun yhteydessä mainittu summa maksetaan luottokortilla online. - ostoksille
Snaut kirjoitti:
Olisiko Garmin nyt muuttanut päivityspolitiikkansa? Jo vuosia Garminin Euroopan kattavien City-Select ja nykyisin City-Navigator karttojen päivitys on kustantanut sen 75 dollaria alv DVD-levyn muodossa. Siis noin 60 euroa alveineen.
Olethan rekisteröinyt sekä itsesi että laitteesi (sarjanumeron) sinne MyGarmin sivuille? Itse tilasin vielä tuossa pari kuukautta sitten mainitun DVD-levypäivityksen omaan vanhaan Garmin Quest vehkeeseen just tuolla 75 taalan hinnalla. Itse levyn tilaus ei siis maksanut mitään mutta sitten kun kartta asennetaan naviin ja PC:lle, niin sen aukaisun yhteydessä mainittu summa maksetaan luottokortilla online.Piratbaysta löytyy hyvin karttoja nuviin, sinne "ostoksille",sieltä se sulo vileenkin ostaa kun saa niin halavalla.
- päivityksen
Mistä löytyy 49 eurolla Pohjoismaiden karttapäivtys nuvi200:een ? Garminin sivut tarjoaa vain tuota koko Euroopan kattavaa.
- dfgdgdgfd
päivityksen kirjoitti:
Mistä löytyy 49 eurolla Pohjoismaiden karttapäivtys nuvi200:een ? Garminin sivut tarjoaa vain tuota koko Euroopan kattavaa.
Saat sen 49 euron skandinavian karttapäivityksen ainoastaan semmosella karttakortilla, jonka voit käydä hakee joltain garminin jälleenmyyjältä. Netistä ei saa ku koko eurooppaa
- sd
dfgdgdgfd kirjoitti:
Saat sen 49 euron skandinavian karttapäivityksen ainoastaan semmosella karttakortilla, jonka voit käydä hakee joltain garminin jälleenmyyjältä. Netistä ei saa ku koko eurooppaa
Saa garminiin pohjoismaiden karttapäivityksen sd kortilla... Kivenalla nettifirmasta ja edullisesti.
- polkypyorawikistä
Et kerro mallia. Jos navigaattorissasi tai sen muistikortilla on hakemisto Garmin ja siellä tiedosto gmapsup.img, saa siihen myös ilmaisen kartan, jota voit itse päicvittää. www.polkupyoraily.net/osm Kartassa on vielä paljon puutteita maaseudun osalta, mutta suuret kaupungit, kuten Joensuun keskusta ovat jo tarkkoja. Muistikortilla pitää olla tilaa 100 Megaa entisen kartan varmuuskopiota ja uutta karttaa varten. Itse voit päivittää omaa kotiseutuasi sivuston www.openstreetmap.org kautta. Päivitys tulee nettisivulle vuorokaudessa ja ladattavaan Suomen karttaan viikon kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k393832Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521779- 731389
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751221Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1961156Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911061- 84975
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41866Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49801- 39780