ja City Pubin naiset, WAUTSI...
PORI ON
6
1515
Vastaukset
- ja keuhkotauti
Jos kerran viihdyt Porin kateuden ja keuhkotaudin parissa, niin asu vain.
- mikä on Poriss kaunista
itse olen asunut porista noin. 30km säteellä ja minusta se ei nyt mikään kauheen kaunis kaupunki ole.
Päinvaistoin, kuin entinen Kullaa, joka nykyään kuuluu Ulvilaan.
Kullaa on kaunis, vaikka ei kaupunki olekkaan, vai onko? - paikka päällä maan
Nokia ja sen haju ja tuulipuku kommareitten (nykyään kokoomuslaisten) tyylitön ahdistava katkera elämä.kalapuikko elämä.
kaikki omasta elämästä tuleva on parasta muitten vaan huononpaa selvästi huononpaa.
vaikka allasi on -97 mondeo on se paras ja nyky-aikaisin ja ongittu kuhakin niin saatanan parasta.kaikilla muilla vaan on niin köyhää mutta nokialla kaikki on parasta, mitä nyt vähän on tullut takkiin maineessa ,vedessä ja monessa muussakin - nokialaisillakaan
paikka päällä maan kirjoitti:
Nokia ja sen haju ja tuulipuku kommareitten (nykyään kokoomuslaisten) tyylitön ahdistava katkera elämä.kalapuikko elämä.
kaikki omasta elämästä tuleva on parasta muitten vaan huononpaa selvästi huononpaa.
vaikka allasi on -97 mondeo on se paras ja nyky-aikaisin ja ongittu kuhakin niin saatanan parasta.kaikilla muilla vaan on niin köyhää mutta nokialla kaikki on parasta, mitä nyt vähän on tullut takkiin maineessa ,vedessä ja monessa muussakinvaakunassa juoksee näätä.näätä.
- koffeli
Olen kierrellyt kameran kanssa Suomen kaupunkeja. Vain Seinäjoki on ankeampi ja rumempi kuin Pori.
Aikanaan Porissa oli kaunis Itäpuiston pää. Nyt se on kivetty ja siihen on rakennettu kauhea parakki kahvilaksi, istutukset tuhottu jne. Muutama vuosi sitten entisen Juhana Herttuan seinästä sojotti
auto. Se on sentään saatu pois, mutta jotain kertoo kaupungista se, että siihen oli alunperin saatu joltain lupa. Kauneinta Porissa on jokiranta ja
luodot.- ÅLHYL
Porista kuuluisin,kun muita sukulaisia itä-suomessa,siten he tietävät vain Yyterin oli opetettu Poria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288248- 2342788
- 262631
- 1662058
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195