onko mahdollista, että opiskelisi itse kotona videoista karatea ja menisi sitten suorittamaan vain vyön jossain seurassa. Ensin keltaisen ja myöhemmin tummempia.
Oppiminen videoista
4
881
Vastaukset
- miaki
kato karate kid 1,2 ja 3 ni voit sen jälkeen mennä suorittamaan suoraan mustaa vyötä
Opi videoista se on selvä. On itsellä niin monta vuotta käytännön treeniä että tiedän mistä puhun ja on kertyny erilaisia vöitäkin.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Videoista voi tietysti olla apua, esim jonkun liikesarjan opettelussa jos meinaa muisti pätkiä, mutta kyllä ainakin alussa pitää olla joku opettamassa. Muuten voi oppia alussa virheellisiä tekniikoita, joita on myöhemmin hankala korjata. Sitäpaitsi alkeiskurssit ensimmäiseen vyöhön asti lajissa kuin lajissa kestävät yleensä vain 2-4 kk, korkeintaan 6-8 kk. Kai nyt sen aikaa jaksat käydä treeneissä?
- mennä ihan oikeesti mukaan
Siis... Parempi mennä oikeesti salille.
Käytännössä hommat oppii parhaiten oikean ihmisen kanssa harjoitellen.
Videoista on hyötyä tekniikkaa tutkiessa, mutta taidot kertyvät 10000sien toistojen mukana ja oikean ihmisen , harjoittelu kaverin avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400