vesimies(m) ja kaksonen(n)

mitä tästä tulee?

...vai tuleeko mitään...?
Kuinka noin yleisesti ottaen nämä kaksi merkkiä sopivat toisilleen?

4

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksostyby

Vesimies on kaksoselle paras vaihtoehto kumppaniksi ja toisinpäin :) Molemmat arvostavat väljyyttä suhteessa. Ikään kuin toteuttavat sanontaa "Vangitse lintusi, niin se haluaa vapaaksi. Vapauta lintusi, niin se pysyy luonasi."
      Vesimiehelle kumppani ei käytännössä ole koskaan elämässä täysin nro.1, ja kaksonen taas pitää siitä, ettei kumppani ole ns. varma nakki tai kaulaan ripustautunut. Kanssakäyminen sujuu tältä parilta hyvin: kaksonen puhuu ja vesimies kuuntelee. Vesimiestä kiehtoo kaksosen sananhelinä ja taitava verbaliikka, kaksosta taas vesimiehen mystisyys ja salaperäisyys.
      Kaksonen kyllästyy yleensä helposti, ja tämän takia varsin moni suhde kaksoselta päättyykin kun tulee tunne että nyt on nähty kaikki ja saatu tarpeeksi, ei tämä etene tästä mihinkään. Mutta kaksonen ei kuitenkaan koskaan pääse täysin perille vesimiehestä, mikä tekee suhteesta mielenkiintoisen ja jännittävän, eikä kyllästymistä helposti tule.
      Omakohtaisiakin kokemuksia tästä yhdistelmästä löytyy, ja vaikka matka ei aina olekaan ollut pitkä, on se ollut sitäkin ihanampi :) Mikäli sinulla vain on tällaiseen yhdistelmään mahdollisuus, älä anna karata sen käsistä. Se juttu oikeasti voi toimia.

• Ei todellakaan!!!

Tai minulle sattui väärä kaksonen (mies) mutta tässä tapauksessa en tosiaankaan toivoisi enää kaksosta tapaavani!! (nyt ainakin siltä tuntuu)

Se mies alkoi harrastaa yhden yön suhteita, eihän se pettänyt, kun kavereita vaan enää oltiin. No mutta, sitähän ne tekee.

Kertomassasi oli kyllä asioita mitkä piti paikkansa. Kuuntelin. Ja mitähän muuta, en jaksa nyt ajatella.

Mutta olenpa kyllä niin kettuuntunut kaksosiin, niihin miehiin siis, että nyt riitti!!

Huuhaata nää horoskoopit, ei sovi kaksoset vesimiehille!!

• Oon ollu kaksosmiehen kans 32 vuotta.Meillä on kaks aikuista lasta ja kaks lastenlasta.On menny hyvin en päivääkään vaihtais pois kaksosmies on kiltti ja rehellinen et kyllä kannattaa sitoutua.

• kaksonen 69

olen ollut nyt pari kuukautta vesimiehen kanssa ja sanon että tästä kyllä tulee ja sitä jotain ihan ihmeellistä :) kokeile :) itse olen kaksoistyttö myös :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4581
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3512
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      64
      2873
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2821
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2684
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1923
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe