vesimies(m) ja kaksonen(n)

mitä tästä tulee?

...vai tuleeko mitään...?
Kuinka noin yleisesti ottaen nämä kaksi merkkiä sopivat toisilleen?

4

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksostyby

Vesimies on kaksoselle paras vaihtoehto kumppaniksi ja toisinpäin :) Molemmat arvostavat väljyyttä suhteessa. Ikään kuin toteuttavat sanontaa "Vangitse lintusi, niin se haluaa vapaaksi. Vapauta lintusi, niin se pysyy luonasi."
      Vesimiehelle kumppani ei käytännössä ole koskaan elämässä täysin nro.1, ja kaksonen taas pitää siitä, ettei kumppani ole ns. varma nakki tai kaulaan ripustautunut. Kanssakäyminen sujuu tältä parilta hyvin: kaksonen puhuu ja vesimies kuuntelee. Vesimiestä kiehtoo kaksosen sananhelinä ja taitava verbaliikka, kaksosta taas vesimiehen mystisyys ja salaperäisyys.
      Kaksonen kyllästyy yleensä helposti, ja tämän takia varsin moni suhde kaksoselta päättyykin kun tulee tunne että nyt on nähty kaikki ja saatu tarpeeksi, ei tämä etene tästä mihinkään. Mutta kaksonen ei kuitenkaan koskaan pääse täysin perille vesimiehestä, mikä tekee suhteesta mielenkiintoisen ja jännittävän, eikä kyllästymistä helposti tule.
      Omakohtaisiakin kokemuksia tästä yhdistelmästä löytyy, ja vaikka matka ei aina olekaan ollut pitkä, on se ollut sitäkin ihanampi :) Mikäli sinulla vain on tällaiseen yhdistelmään mahdollisuus, älä anna karata sen käsistä. Se juttu oikeasti voi toimia.

• Ei todellakaan!!!

Tai minulle sattui väärä kaksonen (mies) mutta tässä tapauksessa en tosiaankaan toivoisi enää kaksosta tapaavani!! (nyt ainakin siltä tuntuu)

Se mies alkoi harrastaa yhden yön suhteita, eihän se pettänyt, kun kavereita vaan enää oltiin. No mutta, sitähän ne tekee.

Kertomassasi oli kyllä asioita mitkä piti paikkansa. Kuuntelin. Ja mitähän muuta, en jaksa nyt ajatella.

Mutta olenpa kyllä niin kettuuntunut kaksosiin, niihin miehiin siis, että nyt riitti!!

Huuhaata nää horoskoopit, ei sovi kaksoset vesimiehille!!

• Oon ollu kaksosmiehen kans 32 vuotta.Meillä on kaks aikuista lasta ja kaks lastenlasta.On menny hyvin en päivääkään vaihtais pois kaksosmies on kiltti ja rehellinen et kyllä kannattaa sitoutua.

• kaksonen 69

olen ollut nyt pari kuukautta vesimiehen kanssa ja sanon että tästä kyllä tulee ja sitä jotain ihan ihmeellistä :) kokeile :) itse olen kaksoistyttö myös :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3790
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2772
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1550
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1522
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1409
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1214
    Aihe