rimpuilevat eräät. Mitä enemmän seliittävät sitä tiukemmin sotkeutuvat.
Valheiden
4
428
Vastaukset
- taitolaji
kerran, kun käryät, uskottavuus meni.
- taas..
höpisen - ajattelen ääneen
- hyvä vaan
taas.. kirjoitti:
höpisen - ajattelen ääneen
pääasia, että ajattelet mitä kirjoitat, ettet kirjoita mitä ajattelet.
Minustakin leviteltiin netissä juttua että olisin erään nuoren porilaisnaisen ja hänen pienen poikansa kaapannut autooni. Hätävalhe alkuun, jonka kertoi miehelleen jäätyään kiinni suhteestamme, mutta joka juttu sitten paisui, eikä tämä naikkonen ole sitä suostunut julkisesti kumoamaan. Neidon miehen kanssa aikoinaan sitten netissä asiasta keskustelimme jolloin hän totesi, ettei enää usko mitään kaappauksia tapahtuneen. Merkillistä se olisikin, jos saman naisen ja lapsen kaappaisi kyytiinsä yli vuoden ajan kymmeniä kertoja. Näinhän asia todellisuudessa oli, että me seurustelimme ko. naisen kanssa, kävimme kylässä monissa eri paikoissa, lounastelimme ravintoloissa, jolloin, esim Rauman Kalliohovissa oli myös tyttäreni paikalla vieraanamme. Ja sekä tyttäreni, että myös kaksi muuta lastani näkivät useinkin meidät yhdessä liikkeellä, ja tyttäreni oli myös monet kerrat paikalla Kiukaisissa kun tämä neito ja pieni poikansa olivat luonani. Kävivät yhdessä kaupassa yms.. Mutta.. Ihmisillä on tapana uskoa se mitä haluaa uskoa. Siihen ei todistusaineistokaan vaikuta mitenkään,heh.. Pitänee jatkaa asioiden penkomista koska enemmän kuin todennäköistä on, että minulla on Porissa pieni poikakin.. No nähdään, selviääkö asia... Merkillistä ettei tämä pojan äiti anna tehdä isyystutkimusta, hmm. Mikähän siinä on, ettei suostu..Heh..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206006Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233331Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612760- 292660
- 821704
- 1471582
- 1481531
- 91333
- 961108
- 121088