Seitsemänkymmen-luvulla, puhujat kilvan pelottelivat maailmanlopun tulevan noin v. 2000.
Meni ainakin minun ohi etten huomannut..
Mikähän tärkeä asia, puhujasediltä unohtui?
Maailmanloppua ei tullutkaan
13
424
Vastaukset
- viikonloppua ja
ajattelin sinun horisevan. Tällä kerralla se taidankin olla minä, joka horisen :)
- Ulalla
Lestadiolaiset koulukaverit eivät varottaneet tuollaisesta mahdollisuudesta ollenkaan. Missattiinkohan me maailmanloppu ja palloillaan nyt täällä helvetissä, kun muut on tempastu muualle?
Törkeää. kamalaa devoitilta.. ;)
Odotin kovaa tekstiä..
Mutta kun osa niistä puhujasedistäkin vielä täällä palloilee..
- on voimassa
ja on edelleenkin. Kuhan se ei tulis väärään aikaan, ja että asiat ei olis ylöspäin kunnossa.
Onhan se liki tuhat vuotta eteenpäin kakkosella alkava..
Mutta äläpäs asioita muuttele. se oli jäptför priset että 20reikäleipä.
Sanopa sinä mikä puhujilta unohtui?
Matt.
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.- vaikka osais
Raamatun kokonaan ulkoa, jos sais sielunllensa vahingon?
vaikka osais kirjoitti:
Raamatun kokonaan ulkoa, jos sais sielunllensa vahingon?
Matteuksen evankeliumi:
22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.- puhui totta
Devoit kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.juu, täällä ollan eksyksissä, ei voi muuta sanoa.
puhui totta kirjoitti:
juu, täällä ollan eksyksissä, ei voi muuta sanoa.
Tuo oli vain mielipide. Todista Raamatulla, että olen väärässä.
- tämän
Devoit kirjoitti:
Tuo oli vain mielipide. Todista Raamatulla, että olen väärässä.
Raamatun ulkoluvulla ei ole siinä mitään merkitystä
tämän kirjoitti:
Raamatun ulkoluvulla ei ole siinä mitään merkitystä
Miten koettelet sen hengen joka todistaa tuon?
Jos et todistukseen pysty, niin todistava henki on riivaajahenki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710772
- 1276893
- 955553
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324830- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303559- 613434
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323362Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192794- 542559