Seitsemänkymmen-luvulla, puhujat kilvan pelottelivat maailmanlopun tulevan noin v. 2000.
Meni ainakin minun ohi etten huomannut..
Mikähän tärkeä asia, puhujasediltä unohtui?
Maailmanloppua ei tullutkaan
13
422
Vastaukset
- viikonloppua ja
ajattelin sinun horisevan. Tällä kerralla se taidankin olla minä, joka horisen :)
- Ulalla
Lestadiolaiset koulukaverit eivät varottaneet tuollaisesta mahdollisuudesta ollenkaan. Missattiinkohan me maailmanloppu ja palloillaan nyt täällä helvetissä, kun muut on tempastu muualle?
Törkeää. kamalaa devoitilta.. ;)
Odotin kovaa tekstiä..
Mutta kun osa niistä puhujasedistäkin vielä täällä palloilee..
- on voimassa
ja on edelleenkin. Kuhan se ei tulis väärään aikaan, ja että asiat ei olis ylöspäin kunnossa.
Onhan se liki tuhat vuotta eteenpäin kakkosella alkava..
Mutta äläpäs asioita muuttele. se oli jäptför priset että 20reikäleipä.
Sanopa sinä mikä puhujilta unohtui?
Matt.
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.- vaikka osais
Raamatun kokonaan ulkoa, jos sais sielunllensa vahingon?
vaikka osais kirjoitti:
Raamatun kokonaan ulkoa, jos sais sielunllensa vahingon?
Matteuksen evankeliumi:
22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.- puhui totta
Devoit kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.juu, täällä ollan eksyksissä, ei voi muuta sanoa.
puhui totta kirjoitti:
juu, täällä ollan eksyksissä, ei voi muuta sanoa.
Tuo oli vain mielipide. Todista Raamatulla, että olen väärässä.
- tämän
Devoit kirjoitti:
Tuo oli vain mielipide. Todista Raamatulla, että olen väärässä.
Raamatun ulkoluvulla ei ole siinä mitään merkitystä
tämän kirjoitti:
Raamatun ulkoluvulla ei ole siinä mitään merkitystä
Miten koettelet sen hengen joka todistaa tuon?
Jos et todistukseen pysty, niin todistava henki on riivaajahenki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798