Kädestä ennustaminen

harjukkainen

Tarvitsisin tietoa siitä, että kummasta kädestä tulevaisuutta katsotaan.

Tätä tarvittais meidän näytelmää varten ja käsittääkseni sillä on merkkitystä, povataanko vasemmasta vai oikeasta kädestä. Vai onko?

24

9626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään

      merkitystä.

      Kummastakin kädestä näkee ne mitä pitääkin katsoa.

    • se menee näin

      Vasemmassa on kaikki ne elämän mahdollisuudet mitä meille annetaan. Oikeassa enemmänkin tavat miten ne toteutetaan.

      • se menee

        kylläkin niin että käden tarjoaja, eli se jolle katsotaan tarjoaa itse sen käden mistä haluaa katsottavan.

        Näin on aina ollut, joten sillä ei ole mitään väliä kummasta oikein katsotaan.


    • ei-.

      voi katsoa mistään,ei käsistä eikä jaloista,ei korteista eikä tähtien asennoista...
      Ainoa mitä voidaan ennustaa näissä tapauksissa on pankkitilin saldo jota tyhmät kasvattaa.

    • Katson

      Laita googleen nimi Vieno Puustjärvi, saat tietää asiasta aika paljon.

      • ..............................

        oikeakätisillä näe vasemmasta potentiaalit ja oikeasta siihen asti eletyn elämän, vasenkätisillä toisin päin. Kyse ei siis ole varsinaisesti ennustamisesta, ellei kädestäkatsoja ole myös näkijä samalla. Näin minulle on asia selitetty.


      • vain niin mene.
        .............................. kirjoitti:

        oikeakätisillä näe vasemmasta potentiaalit ja oikeasta siihen asti eletyn elämän, vasenkätisillä toisin päin. Kyse ei siis ole varsinaisesti ennustamisesta, ellei kädestäkatsoja ole myös näkijä samalla. Näin minulle on asia selitetty.

        Kummastakin kädestä näkee samat asiat sekä menneisyyden, potentiaalit että tulevaisuuden.

        Mutta kummassakaan kädessä ei ole ihan täysin samanlaiset viivat.

        Näkijä ei päätä mitä kättä katsoo ja jos sinulle on joku tuollaista soopaa selittänyt että toisesta näkee jotakin toista, niin valehdellut on! Tämän tietää jokainen.

        Näkijä kysyy kummasta kädestä katsotaan ja asiakas päättää sen ja sen perusteella sitten näkijä tulkitsee käden merkit.


      • kädestä katsomiseen
        vain niin mene. kirjoitti:

        Kummastakin kädestä näkee samat asiat sekä menneisyyden, potentiaalit että tulevaisuuden.

        Mutta kummassakaan kädessä ei ole ihan täysin samanlaiset viivat.

        Näkijä ei päätä mitä kättä katsoo ja jos sinulle on joku tuollaista soopaa selittänyt että toisesta näkee jotakin toista, niin valehdellut on! Tämän tietää jokainen.

        Näkijä kysyy kummasta kädestä katsotaan ja asiakas päättää sen ja sen perusteella sitten näkijä tulkitsee käden merkit.

        Katson itse kädestä, olen saanut oppini suomen parhaimmistoon kuuluvasta henkilöstä. Oikeasta kädestä katsotaan tämän elämän mahdollisuudet ja tapahtumat, vasemmasta katsotaan vain mitä entisessä elämässä on tehnyt toisin ym. eli mitä tässä elämässä voi toteuttaa toisin. Ja tämähän ei ole ennustamista vaan elämän viivojen tulkintaa. Olen tehnyt näitä muutamille kädestä otettujen mustepaino jäjistä joissa viivat saadaa näkymään selvästi myös eri puolelle suomea ja ystäväpiirilleni henkilökohtaisestikin sekä osalle niistäkin kuvasta katsomalla ja siitä sitten tulinnan perään lähettäneenä.

        t.koulutuksen tähän saanut.


      • höpö*
        kädestä katsomiseen kirjoitti:

        Katson itse kädestä, olen saanut oppini suomen parhaimmistoon kuuluvasta henkilöstä. Oikeasta kädestä katsotaan tämän elämän mahdollisuudet ja tapahtumat, vasemmasta katsotaan vain mitä entisessä elämässä on tehnyt toisin ym. eli mitä tässä elämässä voi toteuttaa toisin. Ja tämähän ei ole ennustamista vaan elämän viivojen tulkintaa. Olen tehnyt näitä muutamille kädestä otettujen mustepaino jäjistä joissa viivat saadaa näkymään selvästi myös eri puolelle suomea ja ystäväpiirilleni henkilökohtaisestikin sekä osalle niistäkin kuvasta katsomalla ja siitä sitten tulinnan perään lähettäneenä.

        t.koulutuksen tähän saanut.

        Minä olen saanut myös oppini suomen parhaimmilta kädestä katsojilta ja he kaikki ovat sanoneet ja sitä ovat sanoneet myös kirjat ulkomaisia myöten että molemmista käsistä nähdään nuo samat asiat.

        Koska viivat kuitenkin vaihtelevat käsittäin hieman, niin sen vuoksi asiakas tekee päätöksen minkä käden antaa katsottavaksi koska se voi vaikuttaa tulkintaan.

        En todellakaan ymmärrä että joku on voinut valehdella sinulle tuollaista että toisesta kädestä näkee muka toisia asioita. Tutustu kirjoihin joissa nämä asiat selitetään niin voit olla varma ettet tuollaista väitettä sieltä tule löytämään.


      • SooZG
        kädestä katsomiseen kirjoitti:

        Katson itse kädestä, olen saanut oppini suomen parhaimmistoon kuuluvasta henkilöstä. Oikeasta kädestä katsotaan tämän elämän mahdollisuudet ja tapahtumat, vasemmasta katsotaan vain mitä entisessä elämässä on tehnyt toisin ym. eli mitä tässä elämässä voi toteuttaa toisin. Ja tämähän ei ole ennustamista vaan elämän viivojen tulkintaa. Olen tehnyt näitä muutamille kädestä otettujen mustepaino jäjistä joissa viivat saadaa näkymään selvästi myös eri puolelle suomea ja ystäväpiirilleni henkilökohtaisestikin sekä osalle niistäkin kuvasta katsomalla ja siitä sitten tulinnan perään lähettäneenä.

        t.koulutuksen tähän saanut.

        Haluatko vilkaista kättäni? :'D Kerro jos haluat osoitteeseen [email protected]


      • SooZG
        SooZG kirjoitti:

        Haluatko vilkaista kättäni? :'D Kerro jos haluat osoitteeseen [email protected]

        Käteni on nimittäin varmaan ihan jännittävä. Se näyttää ihan 80 vuotiaan ryppyiseltä kädeltä, täynnä viivoja ja kaikkea. :D


      • Tuleva ryppynaama
        SooZG kirjoitti:

        Käteni on nimittäin varmaan ihan jännittävä. Se näyttää ihan 80 vuotiaan ryppyiseltä kädeltä, täynnä viivoja ja kaikkea. :D

        Itselläni on lainassa Andrew Fitzherbertin Tulkitse kohtalosi kädestäsi. Siinä ilmaistiin jollain tapaa, että koska maailma muuttuu, niin käsien tulkintaankin tulee vääjäämättä muutoksia. Eli tässäkin voisi olla kehittyvä "tiede" (anteeksi lainausmerkit, vaikka itse olenkin alkanut asiaan varsin vakaasti uskoa), ja siksi joidenkin opusten tieto voi olla vanhentunutta nykymaailman vaatimuksissa.

        Joka tapauksessa Fitzherbert (alkuper. julk. 1986) pitää ohuiden runsaiden viivojen peittämää kättä hermostuneen ihmisen kätenä. Tällainen käsi on kuulemma usein pitkä ja hoikka, jossa on ohut tai heikko peukalo.

        Tiedäpä tuota sitten. Sen olen ymmärtänyt, että yksittäistä piirrettä ei pitäisi liikaa tuijottaa, vaan kokonaisuus ratkaisee. Siksi harrastelija tai liikaa puutteellisiin taitoihinsa luottava "ammattilainen" voi mennä arvioissaan pahasti metsään.

        Itse en osaa määritellä, onko minulla runsasryppyinen käsi vai ei. Maakädeltä tämä ainakin vaikuttaisi, ja varsinaisia uurteita on vähän ja selkeitä. Kaartuva sydämenviiva, Saturnuksen kukkulan alta yhteisestä alkupisteestä alkavat pään- ja elämänviivat sekä näitä vähäisempi kohtalonviiva. Kämmensyrjän puolella hentoja viivoja on vähän, Venuksen kukkulan ja päänviivan välissä paljon.


      • huijari

        Ei siltä paljoo saa. Mulle vaan huuti, että kaikki on äitisyyt ja se on kaikkeen syypää ja nappasi rahat pois. On jo ikääkin sen verran, että syyllisiä ja ihmisiää on olllut elämässä. joten syyllisiä löytyy. Voisi ajatella, että jtain juttuja tai rakentavia juttuja käden viivoista voisi !nähdä". Toinen nainen sanoi aika kammmottavia juttuja viivojen perusteella, ei mitää sen tyylisiä juttuja mitä kirjoissa kerrotaan. Lapsia pitäisi olla liuta, mutta ei ole ainoatakaan ja jne. Kallis tämä puusjärvi on huutoineen. Tosin tulee tässä lisää mainosta sille. En tiedä yhtään selvinnäkijä-annustaja-meedioo, joka oikeesti tietäisi paikkansa pitävästi. Ehkä jotku osavat arvioida ihmisiä jonkin asteisella todennäköisyydellä, mutta niitä on tosi vähän eikä niillä tiedoilla ole mitään tarkoitusta- Ikävä kyllä kaikki ei pääse elämässään vapaasti toteuttamaan itseään. Enemmän tulee manipuloitu olo noiden ennustusten jälkeen. Osa puhelin- ja korttiennustajat puhuu jotain romanttista, kun oikeesti olisi ongelma ratkaistavana. Toiset taas puhuu traumatisoivasti. Mikään ei ole paikkaansa pitävää tai mihinkään ei voi täysin uskoo. Olisihan se helpoo, jos olisi joku numero johon voisi soittaa aina kun pieni propleemaa ilmenee ja aina saisi veden pitävät neuvot ja opasteet, vielä kuon osaisi kertoo miten ongelman jälkeen matka jatkuu... Tuskin kukaan tietää tai näkee.


    • julkaistu kirjoja

      ja minusta niissä hyvinkin seikkaperäisesti käydään läpi kädestäennustamisen "salat" - itsekin niissä olevaa tietomäärää ja tulkintoja olen ihmeissäni lukenut - täytyy todeta, että kyllä käden viivat kertovat paljon!

      Nyt en ole kirjojeni keskellä, vaan matkalla ja siksi en voi/muistaa kirjojen nimiä tai kirjoittajia. Palaan joskus asiaan!

    • lycka till

      Se nyt on kuulkaas sellai juttu et ei näitä asioita mistään kirjoista tai ihmisiltä opi se taito vaan joko on tai sitten ei ole niin se vaan menee olette sitten oppinu suomen tai minkä tahansa maan "parhailta" ni nyt olette kyllä niin haku teillä kun voi vaan olla.
      Mutta jatkakaa toki samaan malliin kyllä se joku kaunis päivä selviää teille mitä tarkotan.

      • tuula-62

        lycka till, hei olen sinun kanssasi täysin samaa mieltä, koska olen itse hengellisten asioitten parissa paljonkin, onko näihin asioihin oikeeta tai väärää ? ja kaikkea oppia ei todellakaan saa kirjoista vaikka niitä kuinka lukis, mielestäni se tulee sisältä ylhäältä maailmankaikkeudesta, olemme kanavia joita käytetään.tämä on vain minun mielipide ja jokaisen muun mielipide ei ole yhtään huonompi tai väärä kuin minun, t: tuula paananen


    • ....

      Minä olen myös lukenut asiasta kirjoja, koska aihe kiinnostaa minua hyvin paljon. Kirjoissa ei ole päästy yhteisymmärrykseen siitä mitä kumpikin käsi tarkoittaa, ja se on mielestäni hieman outoa.. Kaikkein järkeenkäyvin selitys on löytynyt kirjasta (en muista nimeä) ,jossa kerrottiin että oikeakätisillä oikea on ns. dominoiva käsi ja siitä näkee elämän kulun, tapahtumia, vaikeuksia ynnä muita ulkoisia asioita. Vasen käsi taas kertoo oikeakätisille sisäistä maailmaa. Vasenkätisellä kädet luetaan toisinpäin.

      Olen itse toisten käsiä luettaessa luottanut tähän tietoon ja oikeaan on osunut yllättävänkin usein! :)

      • AILAX

        Kävin Puustjärvellä ja sanoi että viettäisin loppuelämäni ulkomailla! Mistä sen voi nähdä, vai onko hän selvänäköinenkin? Oikean käden elämänviiva haarautuu, siis loppuosa on kaksihaarainen, mutta pitkälle meneviä viivoja, erityisesti oikealle haarautuva viiva melkein kämmeneen asti. Mitä ihmettä se merkitsee? Täällä liikkui aiemmin joku joka tietää viivoista.


      • ailax
        AILAX kirjoitti:

        Kävin Puustjärvellä ja sanoi että viettäisin loppuelämäni ulkomailla! Mistä sen voi nähdä, vai onko hän selvänäköinenkin? Oikean käden elämänviiva haarautuu, siis loppuosa on kaksihaarainen, mutta pitkälle meneviä viivoja, erityisesti oikealle haarautuva viiva melkein kämmeneen asti. Mitä ihmettä se merkitsee? Täällä liikkui aiemmin joku joka tietää viivoista.

        Tarkoitin, että melkein RANTEESEEN asti toisen elämänviivan haara...vahingossa sanoin " kämnmeneen"...Myös vasemmassa kädessä on sama tilanne, elämänviiva haarautuu kaksihaaraiseksi ja ovat pitkiä viivoja ranteeseen saakka.. En ole löytänyt mistään tietoa tästä mitä merkitsee vaikka olen tutkinutkin kädenviivakirjoja! Elämänmuutokseen viittaisi joidenkin teosten perusteella mutta ei tarkempaa analyysia.


      • dwdc
        AILAX kirjoitti:

        Kävin Puustjärvellä ja sanoi että viettäisin loppuelämäni ulkomailla! Mistä sen voi nähdä, vai onko hän selvänäköinenkin? Oikean käden elämänviiva haarautuu, siis loppuosa on kaksihaarainen, mutta pitkälle meneviä viivoja, erityisesti oikealle haarautuva viiva melkein kämmeneen asti. Mitä ihmettä se merkitsee? Täällä liikkui aiemmin joku joka tietää viivoista.

        Vienolle ei kannata mennä,ei todellakaan osaa asiaansa,muuten ihan mukava ihminen kyllä.Ei osaa kertoa ihmisen luonteesta melkeinpä mitään,ja viivojen lukukin aika hakoteillä.Menin sinne ihan kokeilumielessä kerran..ja huvitti suorastaan.:)
        Oikean elämänviiva voi haarautua monesta syystä,käsi pitää nähdä ensin.Itselläni on myös vas.kädessä haarautuma.Ja toisessa menee katki.


      • ES
        dwdc kirjoitti:

        Vienolle ei kannata mennä,ei todellakaan osaa asiaansa,muuten ihan mukava ihminen kyllä.Ei osaa kertoa ihmisen luonteesta melkeinpä mitään,ja viivojen lukukin aika hakoteillä.Menin sinne ihan kokeilumielessä kerran..ja huvitti suorastaan.:)
        Oikean elämänviiva voi haarautua monesta syystä,käsi pitää nähdä ensin.Itselläni on myös vas.kädessä haarautuma.Ja toisessa menee katki.

        Olin Vienon luona ja olin todella tyytyväinen käsienlukuun. Tiesin jo mennessäni, että Vieno ei ole povari. Koska itse olen lukenu monia kirologian kirjoja, olin ilahtunut kun huomasin kuinka paljon Vienolla oli kirologiasta koettua tietoa. Pidin myös siitä, että saatoin yksityiskohtaisesti kysyä ja täydentää omia tietojani käsien viivojen tulkinnasta. Samalla sain myös lisää ajateltavaa omasta itsestäni. Vienon tapaaminen täytti todella odotukseni, suosittelen! Kertaakaan ei käynyt aika pitkäksi 2,5 tunnin aikana. :)


    • ad astra

      Minulla on sellainen pieni kirja.'
      Saa rajatiedon kirjakaupoista.

      • ailax

        Täällä oli aiemmin joku viivoista tietävä, mielelläni kuulisin ketjussa aiemmin olleeseen kysymykseeni vastausta... haarautuvasta elämänviivasta yms.


    • Anonyymi

      Kävin Puusjärvellä noin 20 vuotta sitten. Sain osakseni komentelua ja kommentteja tyyliin enkö mitään osaa, kun huonosti ohjeistettiin käsien painamisesta musteeseen ja paperiin.
      Loppuaika meni isäni haukkumisen, kun ei ollut osannut kasvattaa minusta ajatusten lukijaa. Huono fiilis jäi ja siitä lähtien olen kiertänyt "Vienot"kaukaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      229
      2021
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      77
      1770
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1130
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe