Tultava tänne oikein ihmettelemään, miten ei mene onnen lahjat tasan...
Olen sinkkunainen, parhaassa iässä, nautin omasta seksuaalisuudestani ja eroottisuudestani. Seksiä tekee mieli lähes jatkuvasti. Päivät menee jalkoväli märkänä, illan aloitan yleensä kotiin tultuani tyydyttämällä itseni, milloin mitenkin.
Niin ihanaa kuin itsensä tyydyttäminen onkin, kunnon panoa tekee myös mieli. Ja usein. Olen yrittänyt löytää sopivaa miestä YYA-sopimukseen. Tällä hetkellä en halua vakavaa seurustelusuhdetta, mutta miestä tekee mieli. Yhtä tälläistä uhdetta yritin, mutta tyyppi alkoi takertumaan mustasukkaisesti kiinni. Sen pelin lopetin alkuunsa. Toisaalta yhden yön baari pokat minua ei kiinnosta.
Onkohan säännöllisen epäsäännölliseen pelkkään seksisuhteeseen valmiita miehiä olemassakaan? Ei turhia kuvioita, vaan suoraa toimintaa, pitkään ja antaumuksella naimista.
Onko kellään (miehellä tai naisella) kokemusta vastaavasta?
Tekee mieli, koko ajan
22
5376
Vastaukset
- Mies
Itse ihmettelin saamaa joskus aikanaan, mutta vain siltä kantilta että onko naisia jotka vain haluais puhtaan seksi suhteen. Enpä ole vielä tähän menessä löytänyt. Miks ei vaan voida tavata seksin merkeissä?? No nähtävsti on teitäkin olemassa. Olen itse yrittänyt kerran pari samaa mutta jotenkin ne alkaa takertumaan kiinni. Baarista on aina naisen saanut mukaan kun on halunnut mutta yhden yön jutut alkaa tympimään liian työlästä ja rahaa vievää.
Mutta jos sulla on samankaltainen ongelma ja kiinostaa ottaa yhteyttä niin pistä mailia:
[email protected] - Sinkku N
Varattujen miesten kanssa puhdas seksisuhde on helppoa. Ne ei takerru ja lisäksi sinulla on sinkkuna valtit kädessä. Näitä miehiä löytyy helposti....
- Mies
Toimisikohan tuo sama varattuihin naisiin??:)
- varattuN
Mies kirjoitti:
Kyllä toimii varattujen naisten kanssa... Itse olen onnellisesti naimisissa, mutta olen hankkinut itselleni rakastajan, täältä!
Näemme noin kerran kuukaudessa ja seksi on loistavaa... - Ihmettelijä
varattuN kirjoitti:
Kyllä toimii varattujen naisten kanssa... Itse olen onnellisesti naimisissa, mutta olen hankkinut itselleni rakastajan, täältä!
Näemme noin kerran kuukaudessa ja seksi on loistavaa...Jos kerran olet onnellisesti naimisissa, niin miks pitää olla rakastaja? Eks tykkää seksistä miehesi kanssa? Jos kerta on niin mukavaa touhuta sen rakastajan kanssa niin mikset jätä miestäsi ja aloita suhdetta rakastajan kanssa, vai onko sekin varattu. Saattaa käydä vielä, että olet kohta onnellisesti sinkku... Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmaa... Henkilökohtaisesti tollaiset persettä jakavat lutkat vituttaa ylitse kaiken!! Sinkkuna olessani varatut naiset yrittivät satoja kertoja saada minut rakastajakseen tai panoksi(ulkonäköä löytyy!), mutta käskin niiden painua kotiin miehen ja lasten luo. Itse en halua mitään syylisyyttä siitä että edes autoin perhe onnen särkymisessä.
- Slade
Mies kirjoitti:
Sellaista sivilisäätyä ei ole olemassakaan mikä ei takerru.Jos varatut hakee seuraa,niin luultavasti on jotain suhteessa pielessä.Ja varsinkin naiset takertuu helposti..Se kun on alussa niin kiva kun mies on kohtelias ja muistaa kehua ulkonäköä..Miehet ei varattuina niin helposti takerru..Miehille seksi on enemmän visuaalinen kuin henkinen kokemus.Miehillä voi henkisesti olla liitossa kaikki hyvin ja silti hakea piristystä seksielämään.Itse olen itseni loukkuun saattanut.Minä ajattelin hakea vain pano ja hauskanpito seuraa..Siis ajattelin kokeilla että voiko netistä saada asiallista seuraa.Aluksi näytti hyvältä,mutta nyt mä rupeen olee kusessa näiden kaikkien naisten kanssa.Ne haluaisi tavata useasti ja ne on niin ihastuneita.Vaikka mä alussa sanoin että mä en haluu mitään syvällisempää.Aluksi vakuutellaan että näin on heidänkin tarkoitus..Mutta aina se vaan kääntyy poskelleen..
- Jorma
Slade kirjoitti:
Sellaista sivilisäätyä ei ole olemassakaan mikä ei takerru.Jos varatut hakee seuraa,niin luultavasti on jotain suhteessa pielessä.Ja varsinkin naiset takertuu helposti..Se kun on alussa niin kiva kun mies on kohtelias ja muistaa kehua ulkonäköä..Miehet ei varattuina niin helposti takerru..Miehille seksi on enemmän visuaalinen kuin henkinen kokemus.Miehillä voi henkisesti olla liitossa kaikki hyvin ja silti hakea piristystä seksielämään.Itse olen itseni loukkuun saattanut.Minä ajattelin hakea vain pano ja hauskanpito seuraa..Siis ajattelin kokeilla että voiko netistä saada asiallista seuraa.Aluksi näytti hyvältä,mutta nyt mä rupeen olee kusessa näiden kaikkien naisten kanssa.Ne haluaisi tavata useasti ja ne on niin ihastuneita.Vaikka mä alussa sanoin että mä en haluu mitään syvällisempää.Aluksi vakuutellaan että näin on heidänkin tarkoitus..Mutta aina se vaan kääntyy poskelleen..
tapasin 3 vuotta sitten munan puuteessa olevan perheen äidin ja koska itse olin pimpan puutteessa ja kemiat kohtasivat sovimme alkuvaiheessa vain yhteisestä sexistä ilman tunteita ja sitoumuksia. kummallakin on oma erillinen elämänsä.
No se ei perkele vaan toimi niin, kun kuvioihin tulee se rakkaus ja kääntää kaiken päin persettä ja tekee elämästä helvetin. Varokaa! se satunnainen pano on sittenkin ehkä parempi, tai tyytyä tumppuun!
- sinkkumies18
panettaa niin pirusti mutta oon sinkku:( Aina kun tuun himaan niin pakko vetää tumppuun kun tekis niin mieli panna jotain muijaa!!!Kenkuttaa mua kun en saa!
- seksiä
mulla vähän niinku sama,juttu.aina puhutaan ja luullaan,että miehillä on vain tollasii ajatuksii,mut voi meilläkin olla seksi vaan mielessä.mä yritin kans(yya)yhen kaa,mut se ois halunnu sit vakavampaa ja toisen kaa alkoi mennä nysväilyksi,ja kun haluu pelkkää seksii, pitää sen olla kiihkeetä...ehkäpä miehet pelkää meidänlaisia jollain tavalla...?
- ex-sinkku
Minä olen aina sinkku-aikoina löytänyt mukavia ja vapaita miehiä seksisuhteisiin. En ole halunnut mitään vakavampaa, enkä ole luottanut yhdenillan iloihin, sitä kun ei päältä tiedä mitä saa. Olen tutustunut seksin merkeissä miehiin, ja kysynyt suoraan mitä he odottavat, ja kertonut mitä minä haluan. On löytynyt miehiä, joille tämä on sopinut. Niinpä olen saanut viettää vapaata elämää, enkä ole joutunut kärsimään puutteesta. Itse en ole halunnut toimillani ketään satuttaa niinpä olen ollut rehellinen aikeistani, enkä varattuja suosinut.
- sinkku
...mulla sitten varmaan, kun en ole sellaseen hyvään tyyppiin törmännyt. Minuakaan salaiset suhteet ei kiinnosta, pelin pitää olla reilua, puolin ja toisin.
Mutta kiitos viestistäsi, toivoa siis on :)
- Kalle
Moi!
Joo tunne on tuttu, yya ja nautitaan elämästä. Ei sitä tilanne tai muutenkaan tosiaan haluu alkaa roikkumaan tai muuta ja silti seksi on mielessä ja haluu kokoajan.. Normaalii musta ja laita meilii ni jutellaan lisää ni vaik mitä kivaa saadaan molemmille.
T.Kalle - Man
Missähänpäin mahdat olla...............???
- sinkku
.... satakunnassa :)
- minä
sinkku kirjoitti:
.... satakunnassa :)
olen aivan ok mies mut kuten kirjoitin niin varattu mut halut hirveet. löytyisikö sun laista naista mulle kaveriksi.
- toimii
Duunikaverin kanssa sekstailaan aina tilaisuuden tullen.
Kumpikin on varattuja ja meinasimme lyödä hynttyyt yhteen mutta totesimme ettei arkielämä mihin olemme kumpikin kyllästyneet muuttuisi siitä mihinkään,joten päätimme luopua koko hommasta.
Nyt sitten tapailemme ja jaamme kehomme ilman sitoumuksia.
Kyllähän siitä morkkiksia meinaa tulla mutta ei voi mitään kun tapaa duunikaverin privaatisti niin halut voittaa järjen. - minä
minä taas olen naimisissa mut vaimo ei tahdo
todellakaan kuin kerran kuussa ja minä taas kokoajan, olen ettinyt juuri sinun laista naista jonka kanssa vain pelkkää seksiä mieluiten paljon.
miten ois naiset- minävain
Itse olen 24-vuotias mies enkä ole minäkään seksisuhdetta onnistunut löytämään. Mutta kun noita puhtaasti seksisuhdetta haluavia naisia kuulemma (???) on olemassa niin laitanpa oman osoitteeni tänne myös. Jos olet Tampereelta ja iältäsi 18-40 vuotias nainen, ajatuksissasi tuo niin meilaa ja todista olemassaolosi.
- minävaino + osoite
minävain kirjoitti:
Itse olen 24-vuotias mies enkä ole minäkään seksisuhdetta onnistunut löytämään. Mutta kun noita puhtaasti seksisuhdetta haluavia naisia kuulemma (???) on olemassa niin laitanpa oman osoitteeni tänne myös. Jos olet Tampereelta ja iältäsi 18-40 vuotias nainen, ajatuksissasi tuo niin meilaa ja todista olemassaolosi.
[email protected] - minävain+ osoite
minävain kirjoitti:
[email protected]
- ana
moi
kelpaako 33v mies tampereelta haluun käyttää sormia kieltä ja kyrpää tyydyttääkseni sut - ana
moi
kelpaako 33v mies tampereelta haluun käyttää sormia kieltä ja kyrpää tyydyttääkseni sut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999