Onko tietoa millaisen setin AC/DC stadikalla vetää?
Millainen biisilista?
9
1795
Vastaukset
- Listaa.....
Lainattu tuosta vähän alempaa....
Kiitos nimimerkille problem child
Kiertueen avauskeikasta lähtien setti on pysynyt samana, lukuunottamatta "Shoot to thrilliä" jota ei eka konsertissa kuultu. Alla vakiintunut jenkkikiertueen biisilista:
1. Rock ‘N Roll Train
2. Hell Ain’t A Bad Place To Be
3. Back In Black
4. Big Jack
5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
6. Thunderstruck
7. Black Ice
8. The Jack
9. Hells Bells
10.War Machine
11.Shoot to thrill
12.Anything Goes
13.You Shook Me All Night Long
14.T.N.T.
15.Whole Lotta Rosie
16.Let There Be Rock
17.Highway To Hell
18.For Those About To Rock (We Salute You)- Boogie Man
Kyllä on hirmusen pieni settilista... Tostahan puuttuu paljon klassikoita, esim moneytalks ja high voltage? Ei taida papoilla kunto kestää..
Sitä paitsi ei yhtään biisiä stiff upper lip tai ballbreaker levyiltä. - kaljataiteilija
Boogie Man kirjoitti:
Kyllä on hirmusen pieni settilista... Tostahan puuttuu paljon klassikoita, esim moneytalks ja high voltage? Ei taida papoilla kunto kestää..
Sitä paitsi ei yhtään biisiä stiff upper lip tai ballbreaker levyiltä.No hyvä vaan ettei ole moneytalkseja ja piisejä edeltämainituilta SUL ja Ball Breaker levyiltä.
Mutta Poweragelta ja Let There Be Rockilta soisin kuulevani enemmän biisejä.... - Vanha hippi
Boogie Man kirjoitti:
Sitä paitsi ei yhtään biisiä stiff upper lip tai ballbreaker levyiltä.Hehheh -kyllähän on niin hoopoa kitinää, että suosittelen vähän erityyppistä konserttivalintaa tuolle päivälle -Lyhenee vähän se kilsan jonokin torstaina lippuluukulla:
Sanotaanko nyt että jos orkan tuotantoon on vähänkin pidempään perehtynyt ja vielä sävelkorvaa sattuu olemaan sen verran että tunnistettavasti onnistuu hyräilemään vaikka Ukko-Nooan, ei kaipaa nimittäin ainuttakaan biisiä noilta muuten huikean korkeatasoisen albumiputken rupulevyiltä -Siis Ballbreakerilta ja Stiffiltä... SÖRRY... - pakko tehdä
Boogie Man kirjoitti:
Sitä paitsi ei yhtään biisiä stiff upper lip tai ballbreaker levyiltä.AC/DC:llä on niin monta levyä, että ei mitenkään ole mahdollista tai tarkoituksenmukaista mahduttaa jokaiselta biisejä mukaan. Yleensäkin hyvän kiertuekeikan rakenne on tyypillisesti se, että mukaan otetaan uudelta levyltä jonkin verran biisejä ja loput ovat niitä suuria hittejä - harvinaisemmat levyiltä löytyvät kappaleet jäävät melkein aina pois. Uusimman levyn biisimäärä vaihtelee, joillakin bändeillä niitä on puolet keikan biiseistä, mutta AC/DC vetää pitkän linjan bändinä paljon myös vakiokamaa, jota yleisö odottaa.
AC/DC:llä on niin paljon hyviä kappaleita, että niiden esittäminen veisi vuorokauden. Tällainen AC/DC-marathon olikin Suomessa tässä olikos se pari vuotta sitten, cover-bändien esittämänä tosin. Siellä soitettiin koko tuotanto läpi. - Boogie Man
pakko tehdä kirjoitti:
AC/DC:llä on niin monta levyä, että ei mitenkään ole mahdollista tai tarkoituksenmukaista mahduttaa jokaiselta biisejä mukaan. Yleensäkin hyvän kiertuekeikan rakenne on tyypillisesti se, että mukaan otetaan uudelta levyltä jonkin verran biisejä ja loput ovat niitä suuria hittejä - harvinaisemmat levyiltä löytyvät kappaleet jäävät melkein aina pois. Uusimman levyn biisimäärä vaihtelee, joillakin bändeillä niitä on puolet keikan biiseistä, mutta AC/DC vetää pitkän linjan bändinä paljon myös vakiokamaa, jota yleisö odottaa.
AC/DC:llä on niin paljon hyviä kappaleita, että niiden esittäminen veisi vuorokauden. Tällainen AC/DC-marathon olikin Suomessa tässä olikos se pari vuotta sitten, cover-bändien esittämänä tosin. Siellä soitettiin koko tuotanto läpi.Mutmut... Stiff Upper lip-kiertueella pojat vetivät 20 biisiä.
Nyt vaan 18, kyllä ois suonu vähän enemmän viimoselta kiertueelta...
Ja ballbreaker ja SUL-levyiltä löytyy todella hyviä biisejä... No makuasia,mutta minun mielestäni kaikki ac/dc biisit on hyviä.
- Toiha
on vaan osviitta...joskus tulee stiff ja joskus ei?
- ex-angus
Onpas harmillisen lyhyt setti - vedetään minimillä kiertue läpi. Tuohonhan mahtuisi helposti ainakin 3-4 biisiä lisää, vaikkapa toiseen encoreen. Muuttuvasta settilistasta ei tietoakaan(?)
- Tuohan on ....
ex-angus kirjoitti:
Onpas harmillisen lyhyt setti - vedetään minimillä kiertue läpi. Tuohonhan mahtuisi helposti ainakin 3-4 biisiä lisää, vaikkapa toiseen encoreen. Muuttuvasta settilistasta ei tietoakaan(?)
...Jenkkilän kiertueelta.Voihan se elää vielä??
Ja kyllähän keikkaan pituutta tulee varmaankin aika normisti, siinä on Angus-showta välissä moneen kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579