hommia kaikki matkailualan työt, kasvakaa aikuiseksi ja hankkikaa joku tavis ammatti.
Tässä suomennokset ammateista:
Lentoemäntä= siivooja, tarjoilija joka tsekkaa että turvavyöt on tarvittaessa kiinni... helppo homma.
Matkaopas= sitoutumiskammoinen, adhd.stä kärsivä mustalaiselämää ihannoiva puhuva papupata, naiselle voi olla myös vaarallista joutua johonkin karvarintojen kulttuuriin.
Hotellin vastaanottovirkailija= helppo homma, tsekkaat porukan sisään ja ulos tärkeen näköisenä.
Matkatoimistovirkailija: istuu ja vahtaa tietokonetta päivät pitkät, suunnittele stressi lomaa työuupumukseen jossain lämpösessä.
Huuhaa
9
3341
Vastaukset
- Akunali
Oletko tosiaan noin kateellinen vai minkä ihmeen takia sun täytyy tulla tänne dissaamaan muiden ammatteja?? Taidat olla itse joku tavallinen duunari jossain satamassa ahtaajana?? Hah, hanki elämä ja lakkaa olemasta kateellinen niille, joilla sellainen on.
- Lulli
Hmm...ahtaaja taitaa tienata enemmän kuin yksikään noista...
- Hulina222
Lulli kirjoitti:
Hmm...ahtaaja taitaa tienata enemmän kuin yksikään noista...
Nii eikös se tullut sulle jo selväksi että tässä ei tainnut olla kyse rahasta vaan siitä mitä HALUAA tehdä työkseen. Ahtaajaksi pääsee kuka tahansa, toisin kuin esim. lentoemoksi.
- ...
mitä muuta lentoemäntä on kuin tavallinen duunari?
- totta maar
nyt kyllä kalahti... Olihan tuo vähän kärjistetysti kirjotettu, mutta ite ex-matkaoppaana voisin jopa yhtyä tuohon matkaoppaan luonnehdintaan, ite olen ollut aina sitoutumiskammoinen sekä vilkas ja mustalaiselämää ihannoivakin... heh. ja totta puhut että kyllä se voi olla tuolla karvarintojen maassa jopa "vaarallistakin".. Oletkos ite matkailualan entisiä työntekijöitä kun osasit niin hyvin luonnehdinnat?!? ;)
- Levin kuningatar
Hei mulla on teille nuorille ja vähän vanhemmille hyvä duunipaikka Levillä.Palkka netto 400 euroa kuussa.asunto 300-500 e kuussa ja ruoka duunipäivinä yli 4 e ateria.Muuten 6 e.
Luvataan suullisesti 5 töitä 2vapaa 40 tuntia viikko.
Työsopimus töihin tarvittaessa.
Kysykää Levin kuningatarta niin saatte tietää duunipaikan.
- sienna_85
Huhhuhuh mitä faktatietoa! Vetää ihan wikipedialle vertoja. Congratulations you idiot!
- . . .
Ai tässäkö sinusta oli kaikki matkailualan työt?
Olen itse kasvanut aikuiseksi, hankkinut matkailualalta liikkeenjohdollisen koulutuksen ja toimin nyt kansainvälisessä yrityksessä asiantuntijatehtävissä. Nautin ylemmän toimihenkilön statusta - ja palkkaa myös.
Mihinkään tavisammattiin en täältä vaihtaisi. - ...
kertakaikkiaan viisasta luokittelua. Mitäs sitten tekisit jos ei esim lentoemäntiä, matkaoppaita tai hotellivirkailijoita olisi... et varmaan ainakaan matkustelisi minnekkään. Mutta pidä rauhassa mielipiteesi, jokaisella kai on oikeus niihin. Mikään työ ei ole tärkeämpi kuin toinen, eiköhän meitä jokaista tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798