Oliko annalla teijän mielestä millanen puku linnan juhlissa?Mun mielest ihana ja pirteen värinen.Ihana anna:D
puku
6
474
Vastaukset
- että sä
olet (kuulostat) kymmenvuotias anna-hehkuttaja, joka kuitenkin unohtaa hänet joulun jälkeen... Puku oli matkittu ja kusen värinen, ei kiva.
- pissis^^
täytyy kyllä sanoo,että Annan pisteet laskee vaa entisestään.Siitä puvusta vielä sen verran se oli hieno mutta se ei ollu Annan ja hänen kaverinsa suunnittelema niinkuin hän väitti vai "suunnitteliko" se kaveri sen.väri ei ollu hyvä liian kirkas mutta jos haluaa olla juhlien keskipisteenä niin sitte kantsii laittaa keltainen puku :D
- Sä oot
pissis^^ kirjoitti:
täytyy kyllä sanoo,että Annan pisteet laskee vaa entisestään.Siitä puvusta vielä sen verran se oli hieno mutta se ei ollu Annan ja hänen kaverinsa suunnittelema niinkuin hän väitti vai "suunnitteliko" se kaveri sen.väri ei ollu hyvä liian kirkas mutta jos haluaa olla juhlien keskipisteenä niin sitte kantsii laittaa keltainen puku :D
NIIN SAIRAAN HYVÄ KIRJOTTAAN NOITA VIESTEJÄ!!! :::D OIkeesti, niis on asiaa, mut silti ne hyviä ja yleensä totta ja hauskoja! Jatka samaan malliin, mä käyn tällä palstalla vain sun viestien takia! ;;;))))
- pissis^^
Sä oot kirjoitti:
NIIN SAIRAAN HYVÄ KIRJOTTAAN NOITA VIESTEJÄ!!! :::D OIkeesti, niis on asiaa, mut silti ne hyviä ja yleensä totta ja hauskoja! Jatka samaan malliin, mä käyn tällä palstalla vain sun viestien takia! ;;;))))
Otsikosta luulin että joku Anna fani tuli puolustamaan idoliaan :D yllätyin positiivisesti :) kiitti
- i.love
pissis^^ kirjoitti:
Otsikosta luulin että joku Anna fani tuli puolustamaan idoliaan :D yllätyin positiivisesti :) kiitti
Oon ihan samaa mieltä, että koko tän Anna-palstan paras kirjottaja on pissis^^! Asiallista tekstiä, hyvää kirjoitusta & vakuuttavat perustelut! :::DDD
- hejoma
Muistuttaa kieltämättä aika paljon Jaana Pelkosen viime vuonna käyttämää mekkoa linnan juhlissa. Tyyliki on ihan samanlainen. Ärsyttävää matkimista! Ihan kiva mekko muuten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1204010SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763335Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671947SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191401Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171312Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2251049Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62716
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695