Onko hyvä suoritus nostaa penkistä ekalla kerralla 40kg?
15v, poika, 57kg, 166cm.
Painoja olen ennenkin nostellut n. vuoden, mut penkkiä koitin vasta eilen ja nousi 40kg.
Tääl ei oo sit tarkotus tulla leijumaan paljonko nostaa penkistä, mut niitä ekoja penkki kokemuksia saa rustailla.
Penkistä 40kg?
117
8796
Vastaukset
- .dsads
Kyllä toi on hyvä. Kyllä sitä voimaa tulee lisää kun kasvat, joten ole huoleti. Kyllä nostat tulevaisuudessa paljon enemmän :) Turha kuitenkin rasittaa itteään liikaa.
- gt445
Ei se hyvä ole.
- .........
Kyllä se tosta kasvaa. Ite olen 16v poika, pituus 168 cm ja paino 60 kg. Nostan penkistä 70 kg.
Itse alotin nostelemaan painoja 12-vuotiaana ja sillon jaksoin hädin tuskin nostaa 10 kg :) Eli kyllä se treenillä aika paljon kasvaa. Ja olet vielä nuori, lihaksesi kasvavat vielä paljon. Tottakai kannattaa treenata ja syödä proteiinipitoisesti.- ei ihme
että olet noin lyhyt :D
- vittumittaamerkkei
ei ihme kirjoitti:
tuo nyt on täyttä paskaa. Pituus on geeneistä kiinni. Nimim. Poika 16v salil käynyt 3v ja penkistä 110kg ja pituus 187cm
- äskene
vittumittaamerkkei kirjoitti:
tuo nyt on täyttä paskaa. Pituus on geeneistä kiinni. Nimim. Poika 16v salil käynyt 3v ja penkistä 110kg ja pituus 187cm
olit 3 v sitte? koska se on varma, että jos alkaa kasvuiäs lisäpainoja käyttää voi (huom. voi) pituuskasvu vaurioitua tai jtn :D
- aloittaja
ei ihme kirjoitti:
gröhöm.... olen kasvanut viime vuoden joulusta tasan 14cm, vaikka aloitinkin painojen noston viime joulun jälkeen.
- poika....
aloittaja kirjoitti:
gröhöm.... olen kasvanut viime vuoden joulusta tasan 14cm, vaikka aloitinkin painojen noston viime joulun jälkeen.
et oon joskus nostellu painoja aika paljonki mut viimeaikoina en yhtään.. nostan tällähetkellä penkistä sen 85kg.. oon 15v 170cm ja painan 65..
- nami <3
ei ihme kirjoitti:
Just ihanan mittanen
- hyygt5
äskene kirjoitti:
olit 3 v sitte? koska se on varma, että jos alkaa kasvuiäs lisäpainoja käyttää voi (huom. voi) pituuskasvu vaurioitua tai jtn :D
bullshittiä.
- 12v jässikkä :DD
Onko se hyvätulos kun 12v 160cm 58kg nostaa 21kg? Olen nostellut 1vuoden painoja ja teen ruumillista työtä isääni auttaen rakentamisessa!
- Nimetön2441
12v jässikkä :DD kirjoitti:
Onko se hyvätulos kun 12v 160cm 58kg nostaa 21kg? Olen nostellut 1vuoden painoja ja teen ruumillista työtä isääni auttaen rakentamisessa!
ite o on 12v 145cm 40kg oon ihan hemmetin lyhyt mut penkistä nousee 35kg oon aika paljon käynyt salilla noin vuoden ajan
- tyttttöööö93
kun olin 13v 160cm/56kg niin nostin 40kg,, ja oon tyttö
- ubsdfg
laihdutus tekis sulle poikaa
- RautaRoskis
Jotain vitun väliä? :D
- Hyvä.
Itse ekalla kerralla nostin 50kg, no, olin 17v, mutta kova juoksemaan ja treenaillut muutenkin.. mutta ekan kerran penkistä 50kg.. Tota, jos sult nousee 40kg nyt.. kantsii ottaa vähän pienemmillä painoilla viellä. Vaikka 30kg, ja niillä treenailla tekniikkaa. ja siitä sitten kokeilet suurempia. Ja kun vedät 40 kg noin 5 kertaa niin voit kokeilla jo 50kg..
No ei nää vinkit varmaa parhaimpia ollut.. mutta onnea..
Hyvin se 40kg on. - musru
VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ NOSTAA PENASTA JOKU 40KG VITTU ITEN VEDÄN HAUKKARII SAMOILLA PAINOILLA 100X10 SARJOJA..
- aloittaja
Hei pliis! En kaipaa tänne näitä ala-asteelaisten kommentteja. :/
- moi!!!
Kuka?
- joku94.1337
Niih , kun koitin iha eka kerran penkist nostaa ni en saanu 30kg , tanko oli liian epämukava tms.
Toisel kerral parin päivän pääst nostin eka 36kg 10kg tangol hyvin meni ja heti perään 50kg.- mmmdkf
mä olen 15v poika kävin joskus vuos sitten ekan kerran salilla sillon meni 55kg.. nyt kun oon tajunnu miten pitää treenata tässä iässä eli pitkii sarjoi eli treenaan melkee joka liike 3x15 ja nyt pena maksimi 110 ja sotilaspenkistä eli omalla painolla joka on nyt 65kg menee noin 20 toistoo
- jyjhjhnj
mmmdkf kirjoitti:
mä olen 15v poika kävin joskus vuos sitten ekan kerran salilla sillon meni 55kg.. nyt kun oon tajunnu miten pitää treenata tässä iässä eli pitkii sarjoi eli treenaan melkee joka liike 3x15 ja nyt pena maksimi 110 ja sotilaspenkistä eli omalla painolla joka on nyt 65kg menee noin 20 toistoo
Kun kokeilin 1. kerran paljo nousee niin se meni näin:
tanko (20kg) -> 30kg -> 35kg -> 40kg -> 50kg
tuo 50kg ei noussut. ei muuten varmaan olis kannattanu nostaa noin..? Siis koko ajan lisäämällä?
- toinen 93 poika
mis tavataan haluun sua, lähetä mulle kuvias, oot tosi söpö
- 80
80kg
- jepajeee223
Oon ite 16v alotin salilla käymisen viime helmikuus nostin joku 45kg nyt 86kg
Ei kukaan alussa nostaa mitään 100kg niinkun aina väitetään :)- 18
Ja varmasti nostit puolessa vuodessa tulosta 40kg kyllä kyllä. Ekat 20kg voi tullaki jo puoleen vuotee jos treenaa aika rankasti, siitä eteenpäin mennään 10kg/6kk max, ja laskee siitäki vielä.
- Ootko tosissas O.o
18 kirjoitti:
Ja varmasti nostit puolessa vuodessa tulosta 40kg kyllä kyllä. Ekat 20kg voi tullaki jo puoleen vuotee jos treenaa aika rankasti, siitä eteenpäin mennään 10kg/6kk max, ja laskee siitäki vielä.
Mä sain penkki maksimii 17kg kahdessa kuukaudessa 50kg-67kg tulokset huomaa jo kahden viikon päästä jos on uus salilla treenaaja ja jos osaa treenaa ja syödä oiken että mee muualle vinkumaan vaan!!!
- kokemusta on
Vitun pelle et usko tohon itekkään... ilman hormoneja tuollainen tuloksen nousu olisi mahdotonta tuossa ajassa.
- Pallogrilli
Ekalla kerralla 40 kg on mun mielestä tosi hyvä :D (ittelläni nousi ensimmäisellä kerralla PALJON vähemmän kuin sulla)
Ite en oo varma saanko totakaan lukua enää penkistä nostettua xD
Mä sanon vielä vaan että oo ittestäs ylpeä :D Tsemppiä tuleviin treeneihin- Anualeksi
Ite saan 12 kg tangon kaks kertaa ja oon neljätoista vuotias ja painan 68 kiloo
- Fat Abbot
Ylipaino on ylovoimaa, ei tommosella punttien nostelussa mitään järkeä ole.
- 10+4
Oon 14, 76kg 170cm ja nous ekal kerral 50kg :D
- Kato tästä:
- jepajee223
18 nimimerkki : Mitä vittua jätkä selittää ai 10kg lisää puolessa vuodessa. Noh en tiedä mitä sä siellä salilla teet ehkä luet lehtiä sun muuta , , . Mistä näitä oikee tulee aina. Ota ensin selvää asioista ennenku tulet piipittämään ja lisäks luuletsä et mua tosissaa kiinnostaa uskotko sä? ei helvetti oikeesti . Olitko nyt oikeasti ihan tosissasi?
- o0o0o0o0ooooooo
noh 40 kiloo on aika vähän mut jos ei oo ikinä nostellu painoi ni se on iha hyvä saavutus. itelläni se nous kyl jo 12 vuotiaana nyt nuosee 65 kg ja täytän 15 juolukuus. rupee vaan nostelee enemmän ni sul nuosee jo parin kuukauden pääst 50 iha kevyesti :)
- siru11v
moikka.punnersin ylös penkiltä 55 kilogrmammaa,kun olin 7 vuotias.nyt 11 vuotiaana tyttönä punnerran 110 kilograammaa..menkat alko 8 v ja rinnat kasvaa 6 v.
- hgjghjghjghj
Mites te pojat ny 1 vuodessa saatte sen penkin 55kg-->110kg?
- powerraiser
Itel nous 13-vuotiaana 50kg kaks kertaa. Noist ajoist on jo tuplaantunut :p
- TRDYUFGIEF
Itselläni on ongelmana lukea metrossa sanomalehteä ja pitää toista sivua ilmassa. Kokeilkaa ite, vartti on aika pitkä aika.
- qwertyasd
Ihan hyvä tuo on sinun ikäiselle aloittelijalle. Itse aloitin salilla käynnin 17-vuotiaana, ja ekalla kerralla nousi penkistä 40 kg. Omasta mielestäni aloitin tyhjästä, eli minulla ei ollut käytännössä lainkaan lihasta.
- oujeejeejee
Ite nostin aikanaan ekan kerran 60 vaikken ollut yhtään koskaan edes treenannut tai mitään. Nyt en ole kymmeneen vuoteen kokeillutkaan.
- tuurhautuunut
olen 12vuotias ja mua ärsyttää ku jotku mun luokkalaiset uhoaa nostavansa 45 kg penkistä KAKS KERTAA
- 12v jässikkä:DD
Mä oon 12v nostanu noin 1 vuoden ja lähhtee 21kg 20kertaa huom ekat 10x 18kg
- JNSPOIKA
Ei vittu on siistii joku nostaa 150kg penkistä nosta vaikka 400kg Tiputan sut kenttiin saman tien oon harrastanu noin 9 vuotta Vapaaottelua olen siis nyt 24 vuotias (en ole trolli) Joka ikinen mua 2 päätä pitempi äijjä jolla on ollut isot haukat oon tiputtanu ne kenttiin hauikseni koko ei ole iso. Ja olen kaupunkini "Suosituin tappelia tunnen Suunilleen kaikki Jos menen baariin kaikki tulevat aina tarjoilemaan viinaa sun muuta Koska olen tiputtanut siinä kaupungissa niin Monta bodaria Ensi Kesänä MM karsintoihin toivotaan parasta!
ELI EI TOI PENKIN NOSTO TODISTA MITÄÄN NYRKIN LYÖNTI TEKNIIKKA / POTKU / NOPEUS IHAN vitun SAMA KUKA NOSTAA 300KG PENKISTÄ SEN LYÖNTI ON NIIN HIDASTA ETTÄ SIINÄ VÄLISSÄ KERKEÄÄ LYÖDÄ 10 KERTAA!haha vaaottelija tulee pullistelemaan tänne et on hakannu monta :D sua taitaa kiinostaa enemmän muitten hakkaaminen
- mitävittua
kuka vittu täällä on puhunut tappelemisesta tai hakkaamisesta? punttisli on harratus siinä missä ratsastus tai shakin peluu. en älyä mistä perseestä oot liittänyt tähän tappelemisen?
- sun mutsis
Mee sinä uhoamaan muualle vitun tappelupukari et saa pillua, nii pitää yrittää jollakin keinoin nostattaa egoa.. Onnea sinulle räkänokka luuseri pelle :)
- oijergoiadnognag
Taisit tapella kaikki äidinkielentunnitkin ..
- Juno-
hmm..oon käyny salil nyt vuoden ja oon kasvanu vuoden aikana 10-12 cm että paskat se vaikuttaa jos treenaat oikein, et muuta syömistottumuksiasi ja välttelet mahdollisia selkää rasittavia liikkeitä (esim välttelet mavea ja kyykkyjä) nii hyvää pitäis tulla:=
- 15v
itse olen jonkun aikaa nostellut painoja ja olen 165 cm pitkä ja painan vaivaiset 55kg mutta silti nouse penkistä 75kg ja 65kg on hyvä sarja paino :P siitä se nousee ..... itse ekalla kerralla nostin 40 kans
- takoki
no ite oon 13v ja 50kg nousee paino 65 ja pituus 180
- potari
Ei vi*tu te ootte kyniksii...
oon ite 12v koht 13 ja nostan penkistä 40kiloa.
oot aika lyhyt 15 vuotiaaks oon 12v 170cm
- sebbo12
ite oon syksyl 13 ja penkist nousee 50
- rintahauispellet
miks kaikki aina kysyy paljon menee penkistä? Miks ei kukaan ikinä kysy paljon menee maasta tai paljon kyykky?
- vcxvxcvxvxc
Koska valtaosa tietää salilla käymisestä juuri niin paljon, että osaa kysyä tuon kysymyksen.
- Jekke'
Luulen että valtaosa nuorista käyttää eniten aikaansa penkinharjoittamiseen ja täten eivät ns.arvosta muita liikkeitä samalla tavalla. Mutta voisin kysyä esim. teiltä paljon jalkaprässissä menee. Itsellä meni juuri ja juuri 240kg, mielestäni ihan kohtuullinen tulos, entäs muilla??
- solemikhänkaitvaihä?
Jekke' kirjoitti:
Luulen että valtaosa nuorista käyttää eniten aikaansa penkinharjoittamiseen ja täten eivät ns.arvosta muita liikkeitä samalla tavalla. Mutta voisin kysyä esim. teiltä paljon jalkaprässissä menee. Itsellä meni juuri ja juuri 240kg, mielestäni ihan kohtuullinen tulos, entäs muilla??
joo noh, penkistä menee nykyään 52kg, kyykystä 77kg ihan jees vaikka mun kokonen voisi kyl vetää paremminki..
Oon siis 17v tyttö 167cm /76 kg
- &=KG
ON! Olen TYTTÖ ja sain ekalla kerralla penkistä 60kg! Olen saman pitunen kun sä(166cm),mutta painan 52kg:).
- en leijju.com
11v 148cm 44 kg penkki 40kg.
- åååååååååå
on toi hyvä omaan painoosi nähden. penkistä nosto riippu siitä mitä lihaksia oot treenannu. ite en oo nostellu painoja ollenkaa, mutta raskaita ulkotöitä kylläki nii menee 45 kg
- Pienet painot
Lapsukaiset särette itsenne raskaita painoja nostellessa ja nostoennätyksiä tehdessänne.
- jfjfjfjfj
Reeniä vaan. Jos kerran ei oo penkkiä tullu tehtyä niin se tulos tulee nousemaan alkuun todella hurjasti. Parhaiten saat voimaa ja lihasta 4x10 setillä ja painot niin että viimeset tuntuu kuolemalta. Eli tanko tuskin nousee. Sama pätee lähes kaikkiin liikeisiin. Sitten muistat vielä lihashuollon ja ruokavalion.
Kaikki kehittyy erillailla. Itse nostin tuon 40 kg 11 vuotiaana ja nykyään meneekin jo ihan mukavasti yli sataan. Pituus 179cm, paino -80 - äöäöäö
17 v poika. menee just ja just 40 kg, petyin kyllä itteeni.. ja pahasti
- 13
kannattaa kummiskin varoo sen nostamisen kans se et vetää kerran tai kaks hirveel painol ei paljon mitn tee aloita vaikka sarjoja tekememään about 25-30kg painojen kans esim 3kertaa 5nostoo jne
- asd
13v ja 55kg
- ok??
no mä oon aika vahva ja raskasrakenteine tytöks... Penkkii en oo suoranaisest kokeillu, mut punnerrusprässissä 80.. Lähin nostaa jostai 20-30 kilost pikkuhiljaa ja 80 pääsin..En ees kokeillu isompaa...mut et sillai, enkä tosiaan oo koskaa ikinä käyny salil, se oli eka kerta, kokeiltii yhe frendi kaa kaikkee, ohjaajan kans kyl.. Oli sillo varmaa 13 ja noin 180/70 (en oo kyl iha varma mut jtn sinnepäi)mut sit taas jaksoin nostaa yhen ihmisen(kamun tuttu) joka paino noin.120 kg..
Onks normaalii... - HABA MAKE
iha paska ite nostan jonku 300kiloo
- moi vaa sullekki
mietteliäs93 ei millää pahal toi on tavallaa aika huono suoritus koska ite nostan 45kg ja oon12v
- ydfjdjdyyjyj
oon 10v ja nostan 80kg yhel kädel
- haytr
@ydfjdjdyyjy
Aika huonosti sulla nousee, Ronnie Coleman nostaa yhdellä kädellä 90 kg, vieläpä 12 kertaa, ja kummassakin kädessä se 90 kg.
http://www.youtube.com/watch?v=VKS6AYWy-1c - James-95
haytr kirjoitti:
@ydfjdjdyyjy
Aika huonosti sulla nousee, Ronnie Coleman nostaa yhdellä kädellä 90 kg, vieläpä 12 kertaa, ja kummassakin kädessä se 90 kg.
http://www.youtube.com/watch?v=VKS6AYWy-1cHelppohan se on muiden saavutuksilla kerskailla.
- Näin on
Tuon ikäisten ei pitäsi rehkiä mitään penkkipunnerrus ennätyksiä....haittaa kasvua jne...
- valoja
Eiköhän sillä oo enemmän väliä miten kovilla painoilla jaksat tehä sarjoja, kun sillä et paljon saat kerran ylös.
- josse00
ite oon koht 13.. paino: 56kg ja pituus: 161. penkistä menee 60kg.
jos saat 40kg kymmenen toistoa niin pitäisi saada ainaki yks toisto 60kilolla..- Puolvuotta salilla
Ei pidä paikkaansa. Kaveri nostaa 40kg 10-15 toiston sarjoja 3-4 per reeni, mutta sillä ei nouse kun 52.5kg.
Ennemmin väittäisin, että jos pystyt nostamaan 50kg kahesti, voit nostaa sen 52.5-55kg. Eli jos voit nostaa 55kg kahesti, pystyt luultavasti nostamaan 60kg.
Ja tämä tulee omasta kokemuksesta: Pystyn nostamaan 85kg kahesti, ja 90kg nousee juuri juuri..
Hauska nähä että tämmönen 5 vuotta vanha keskustelu on vielä käytössä.
Sanon vielä asiaan liittyen että 40kg ilman minkäänlaista reeniä on hyvä suoritus. 50kg on maksimi minkä voi nostaa ilman reeniä, tietenni riippuu myös iästä ja siitä että onko tehny paljo ruumiillistä työtä elämän aikana.
- SalillaKävijä
Itse voin sanoa jääkiekkoilijana, että kun aloitettiin penkistä painojen nostamisen ei laitettu heti liikaa painoa tankoon. Kannattaa aloittaa pienillä painoilla ja tehdä aluksi monta toistoa esim 30kg. Sitten kun menee 20 toistoa heittämällä, lisää painoa. Kun kehityt tarpeeksi, aloita tekemään välillä ns tapporeeniä. Pyydä jotakin kaveria tulla varmistamaan ja laita tankoon sen verran paljon, että jaksat kuitenkin itse nostaa edes 5 kertaa. Sen jälkeen kun et enää jaksa, kaverisi auttaa tekemään vielä toiset 5x. Tee semmoisia toistoja vaikka 3 kertaa. Sinä päivänä ei kannata enempää nostella, vaan kannaattaa venytellä ja tehdä muita harjoituksia. Ennen tota harjoitusta lämmittele kuitenkin kevyellä painolla vaikka 10 toistoa. Tuota tapporeeniä voit tehdä vaikka joka 6 kerta kun käyt salilla. Kannaattaa kuiten tehdä joku saliohjelma, mitä noudattaa. Voi myös pyytää joltakin valmentajalta apua ja mahdollisesti tulevaisuudessa hankkia personal treineri (ainakin jos haluat tehdä kaiken hyvin). Älä kuitenkaan käytä aikaasi pelkän penkin tekemiseen, vaan treena myös muita lihaksia. Jos haluat hyvän hauksen, kannaattaa vetää myös leukoja ja erillaisia punnerruksia. Meidän valmentaija oli ainakin antanut hyviä neuvoja. Tiedän joitakin ketkä kehuskelevat nostavamsa suuria painoja, mutta muuta he eivät osakkaan. Älä siis unohda muita harjoituksia :) Ps. ja on toi ensikertalaiseksi aika hyvä tulos ;)
- SalillaKävijä
Oho en huomannut että tämä oli näin vanha ketju. xDD
- welmu1
Mikäs olis hyvä paino mulle, 13v, 170cm, n. 57kg?
- Jyyyyrgen
90kg
- onko mul habaa?
13v 163cm 56kg ja nousee 68kg , onko hyvä tulos tämänikäisenä?
- penkkimies
Itse olen 16 (10pvä 17v :D) 183cm 62kg. ollut puol vuotta salil alotus paino pelkkä tanko (20kg) ja hikee 15 toistoo :D nykyään vedän 45kg 15 kertaa että hyvin tulokset noussu. Maksimia en oo kokeillut. Kun alotin salin painoin vaa 52kg ja vitun laiha :(
- poju lapissa
oon 17v. 180cm ja 60kg. en pysty henkilökohtaisista syistä nostaan penkistä, mutta ja jalkaprässissä nousee kevyesti 320kg ja leukoja menee sen pari 30.
- epäilijä123
poju lapissa vähän epäilen sun jalkaprässi tekniikkaa :D ei taida jalat olla alle 90asteen kulmassa liikkeen alussa
- saliboi
Ite kävin ekaa kertaa n. 2 vuotta sitte kesällä salilla ja sain 37,5kg olin sillon siis 13 nyt oon 15 ja menee 70kg ku oon sen jälkeen käyny 3x viikossa säännöllisesti salilla että eiköhän se siitä ku vain ahkerasti käy salilla! =)
- lifemocker
jostainhan se pitää aloittaa
- voimistelija3
Ite oon 14v poika ja mulla nousee 60 kiloa.. Ei siinä muutako ahkerasti salille:))
- kiekkomies99
Ite oon 13 pituus 158cm paino 53kg nousee se 40kg keposeen penkistä.
- Penkki85
Se oma painoki vaikuttaa asiaan tosi paljon ja lyhyydestä on etua penkistänostossa ja mitä painavampi on niin luonnollisesti jaksaa nostaa enemmän
- Penkki85
Kaikki ketkä on kiinnostuneita puntilla käymisestä ja haluaa tuloksia niin suosittelen pakkotoisto.com sivustoa jos siellä ei ole vielä käynyt. Muistakaa Lepo, treeni ja ravinto ja treenatkaa tasapuolisesti kroppaanne
- 15 vuotias juu
Ite nostelin viimeksi 12/13 vuotiaana ja sillon meni jtn 30kg. Sen jälkeen en oo nostellu pistäs kokeilla!
50 pintaan kai vois mennä, etunojia saan jtn 40 vatsoja tuplasti.- 15 vuotias juu
Pituus oli 13 veenä jtn 140 :O ja nyt 165 tai jtn...
- jutiwot
mun kaverin isän tutun koiran isän tytön kaveri nostaa 300kg eli haistakaa vaa kulli
- fffrtgft
Onko tää koiran isän tytön kaveri minkä rotuinen? Varmaan bernhardilainen tai joku mastiffi.
- randomf
mul menee 35
- se samaaaaaa
vitun 9.8 paska numero päivämäärä
- randomi2
Itse olen 12 vuotta nousee penkistä 37 kg minun pappa on penkkipunneruksen 2x mailmanmestari niin hän on opettanut minulle taktiikan :)
- fq6,,,h
Hyvä taktiikka onkin.
- kivesmätä
oot vitun naru homo runkku vittu seksuaalinen perseen nuolija karvaine ilkelli
- fw14n6
13v ja nostaa 113kg
/watch?v=DdQ7YVDp_2E - gtrtt4
fw14n6 kirjoitti:
13v ja nostaa 113kg
/watch?v=DdQ7YVDp_2E
- eseses1
ite oon 11v poika ja nostan 35kg penkistä harjotellut ehk 1v mutta kyllä ne lihakset kasvaa ku tuut isommaks jos vaan pumppaat rautaa ja syöt proteini pitoisesti
- natu-niko
ei kannatta sekaantua niihin proteiineihin,kaveri käytti 10v proteiinia ja kuoli sydänkohtaukseen....muutenkin laittomia doping aineita nuo proteiinit.
- ecc__
Proteiini on ravintoaine, ei dopingia, idiootti. Ja ne proteiinijauheet on ihan samaa tavaraa kuin ruoassa oleva proteiini, kätevämmässä muodossa vain.
Pihvin syöminen tai maidon juominen esimerkiksi on sun mielestä dopingin käyttöä? Mitä vittua?
- natu-niko
Kyllä tiedän ,että liha ja maito niitä sisältävät .Sen takia kasvatankin lihaksia salaatilla ja vedellä. terveisin : tyyppi jonka hauis on 17cm ympärysmitaltaan
- kokdkdn
Oon 12 v ja penkist menee 20kg oks normaalii
- oipuftvbou
siima, eihä noin naurettavaa tulosta viiti ees saatana äänee sanoo
- vittukusätii
oon 13 ja vedän 60 kg joten 40 kg 15 veeltä on paska suoritus.
- Etuo
HYVÄ TULOS,MUTTA JOS SULLA ON ALLE 18 SENTTINEN KIKKELI, TYTÖT HAISTAVAT SINUSSA LÄHINNÄ PASKAN.
- mieoonjullehahaha
On se ! Ite oon 13v tyttö, 166cm/58kg nostan samat 40kg.
- uryururur
En muista paljonko sain, mutta toistoja toistoja, niin nousee lisää ja lisää
- hyvinnousee
14v poika, pituus 170cm, paino 65kg ja penkistä 75kg
- Laiskaa-Jormasson
Sen tährentäisihin notta alle kaksmetrihiset ei oo pituutta lain ja jormallakin on kannettu täyttä vesisankohoa peräkammarihin iltapesutarpehiks.
- Yaasbitchees
Ite Oon 13 ja penkist menee sellaiset 52,5kg Oon 180 cm ja paino jotain 65kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711490Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221484Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.791186Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922