Paljonko sinä punnerrat penkistä? Siis ykkösmaksimi, paljonko jaksat nostaa enimmillään eli suurin määrä minkä jaksat nostaa yhden kerran. Teuvo Hakkarainen kuulemma on nuorempana punnertanut 135 kiloa.
Teuvo Hakkarainen on melkoinen karju. Itse jaksan nostaa vain 55 kiloa yhden kerran. 50 kilolla nousee kolme toistoa, mutta minähän olenkin laiha nörtti. Muijani pumppaa 65 kilolla viis toistoa ja ykkösmaksimi on 80 kiloa.
Paljonko punnerrat penkistä?
45
306
Vastaukset
- Netissä voi
kuka tahansa penkkipunnertaa vaikka 200 kiloa, kun ei ole todisteita. Hakkarainenkin. En luottaisi häneen.
- Okose Hakkaraisella
vielä se Suomen mestaruus käteenvedossa?
- ?
Ai kädenväännössä? Onhan se.
- käteenvedossa?
? kirjoitti:
Ai kädenväännössä? Onhan se.
En tiedä onko vääntö sallittu. Olikos se 72cm, mällin lento ja 9kertaa, 8h kipailuaika. Noin muistelen lukeneeni, mutta en ole ihan varma.
- Löytyi..
käteenvedossa? kirjoitti:
En tiedä onko vääntö sallittu. Olikos se 72cm, mällin lento ja 9kertaa, 8h kipailuaika. Noin muistelen lukeneeni, mutta en ole ihan varma.
Kertoi myös, että nuorena miehenä tuli tumputettua joskus 10 krtaa päivässä ja mälli lensi yli ½metrin päähän. Teukka on kova jäpä vieläkin.
Teukka fani Ry SS SS Tornio.
Nuo ei tietysti olleet kilpailutuloksia, vaan treeneissä mitattuja. - Hah hah!
Löytyi.. kirjoitti:
Kertoi myös, että nuorena miehenä tuli tumputettua joskus 10 krtaa päivässä ja mälli lensi yli ½metrin päähän. Teukka on kova jäpä vieläkin.
Teukka fani Ry SS SS Tornio.
Nuo ei tietysti olleet kilpailutuloksia, vaan treeneissä mitattuja.Taisit nyt sekoittaa Hakkaraisen Vesa Keskiseen, Late Lapista :D
- No huhupuheita
Hah hah! kirjoitti:
Taisit nyt sekoittaa Hakkaraisen Vesa Keskiseen, Late Lapista :D
ei tietty pitäisi uskoa. Eihän Vesku tarkoittanut omia orkkujaan, vaan (teeskenneltyjä) naisen. Media sotki mutta itse korjasi.
- mie 5 kg kerralla
paljonko punnerrat pöntöllä?
- No ei toi
ykkösmaksimi 80 kg. oo naisella mikään mahdottomuus, jos se salilla käy. Siihen pääsee jo 17-vuotiaat urheilijatytötkin aika helposti.
- Hakkarais-fani
Kyllä se aika kovan työn takana on! Muijani kävi kolme vuotta salilla ennen kuin pääsi tuohon 80 kg. ykkösmaksimiin. On se aika paljon NAISELLE!
- kumarrus ja kops
Hakkarainen kuulemma on lukenut Päätalon koko tuotannon kolmessa päivässä. Sit se on myös tehnyt Talin golfkentällä 6 hole in onea peräkkäin. Yhdessä Halla-ahon kanssa ne takavuosina puhdisti Gotham Cityn rikollisista. Kovia jätkiä perrrrkele!
- Hakkarais-fani
Höpö höpö! Miksi sinä valehtelet? Mitä se sinua hyödyttää?
- Sari K.
95 kiloa nousee penkistä.
- &&&
Siis kyllä mä uskon, että se on joskus nostanu ton 135 kg, mut mitä sitten? Hommahan menee oikeesti niin et koko ajan pitää olla sellasessa kondiksessa et nostaa 100 kg penkistä ja juoksee maratonin alle 4 tunnin ja pelaa golfradan valkosilta alle parin. Jos nyt haluaa näistä standardeista vielä nokittaa niin muistaa sen et koko ajan. Milloin vaan kun sut haastetaan niin viikon sisällä näyttö. Niin ja sit osaa vilä laskea nää kaikki Suomi24 laskutoiomitukset oikein.
Huoh! Mistä penkistä? Kirkon penkistäkö? Vaiko ruuvipenkistä?
Jos istuu kirkon penkillä vaikkapa hautajais-seremoniassa, niin muutaman kerran täytynee perse punnertaa penkistä ylös.
Ruuvipenkistä on huono punnertaa mitään ylös, jos leuat on veivattu tiukasti kiinni kapulaan. Nousee koko ruuvipenkki samalla, tai jos se on pultattu pöytään kiinni, niin nousee pöytäkin, tai jos pöytä on kiila-ankkurein pultattu betonilattiaan, niin poksahtaa betoni ankkureiden ympäriltä hajalle nostettaessa.
Sit joutuu hiukka paikkaamaan.
Oliko muuta kysyttävää?- jooo joo
Huijattiin pikkupoikina erästä kaveria, että jos olet tarpeeksi vahva niin pystyt nostamaan itsesi ilmaan, haravanvarrella. Laitat vain tekapuolen alle sen varren ja molemmilla käsillä nostat. Poika nosteli aikansa ja me nauroimme vieressä, että etpä ole kovin vahva. Yritti monta kertaa ja hauskaa oli.
- Et taida
"orientoitua aikaan etkä paikkaan", kuten me psykiatrit tapaamme sanoa. Se on ammattislangia ja tarkoittaa, että olet todella sekaisin.
Et taida kirjoitti:
"orientoitua aikaan etkä paikkaan", kuten me psykiatrit tapaamme sanoa. Se on ammattislangia ja tarkoittaa, että olet todella sekaisin.
Minulla on tapana sanoa, että sinä tollo et ainakaan tajua mistään mitään, mutta ihan kohteliaisuuttani teenkin nyt poikkeuksen ja jätän sanomatta.
Voisit tietysti hieman avautua jollekin kollegallesi...- Olipa tyhmä
jooo joo kirjoitti:
Huijattiin pikkupoikina erästä kaveria, että jos olet tarpeeksi vahva niin pystyt nostamaan itsesi ilmaan, haravanvarrella. Laitat vain tekapuolen alle sen varren ja molemmilla käsillä nostat. Poika nosteli aikansa ja me nauroimme vieressä, että etpä ole kovin vahva. Yritti monta kertaa ja hauskaa oli.
juttu.
- penkistä nousee
oma perse!
- Virka-Kaaleppi
70-kiloinen perseeni on melko haastava nostettava toimistotuolista.
- Hanki sitten
ensi kerralla sellainen tuoli, josta sen perseen PYSTYY NOSTAMAAN! Onhan niitä parempiakin tuoleja kuin se sinun...
- Tri.Sorbus-Nappo
Hanki sitten kirjoitti:
ensi kerralla sellainen tuoli, josta sen perseen PYSTYY NOSTAMAAN! Onhan niitä parempiakin tuoleja kuin se sinun...
Sähkötuoli olisi parasta Kaalepille. Vaikka tekisi sähkölaskuun piikin.
- niipä..
Hanki sitten kirjoitti:
Pyörätuoliasko tarkoitat?
- Olet oikeassa,
Tri.Sorbus-Nappo kirjoitti:
Sähkötuoli olisi parasta Kaalepille. Vaikka tekisi sähkölaskuun piikin.
sähkösäätöinen penkki olisi paras ratkaisu hänelle! :D
- Tempaaja--
Penkki on laiskojen miesten laji. Jos se tempasis ton 135 kg suorille käsille
niin sitten se olis kova jätkä.
http://www.youtube.com/watch?v=l3pEuw_zGEM&feature=related- penkki
Sanoo sellane kuka ei ite saa paljoo penkistä?
- Läski abortti
Ei tommosella saavuteta mitään, ylipaino on ylivoimaa!
- Mä saan--
Tasan sata kiloo. kyykky 110kg, maastaveto 125 kg. et sillee
- selvennä hiukka
vinopenkki?
konepenkki?
raakatyöntö kaarella?
standardi kapealla otteella ?
pusku näpeillä?
stantardi leveällä otteella? - mies..
35 Kg menee helposti.
- 33
"Whatever I want" -Brock Lesnar
- Sankareita kaikki
Terve keskikokoinen 70 kiloinen nuorimies 20v nostaa ilman harjoittelua noin 60 kiloa penkistä.
Vuoden käytyään salilla hän nostaa (jos on harjoitellut ja syönyt oikein) 90-100kg.
Kaksi vuotta salilla ja hän nostaa 120kg
Kolme vuotta salilla ja hän nostaa 140kg
Siihen se sitten tyssääkin jos ei ravinto ja harjoittelu ole todella intensiivistä sopivine palautumisineen ja ei ole lihaskasvua auttavia geenejä tai ei vedä mömmöjä.
Roteva raksamies nostaa ilman saliharjoittelua noin 100kg penkistä.
Itse nostan yhteensä noin 10 vuoden salilla käynnin (3-6 x viikossa) jälkeen 180kg penkistä, 260kg jalkakyykkyä ja 280kg maastavetoa. Painan itse 110kg ja olen 180 pitkä.
Veikkaan kuitenkin että Hakkaraisella on lapinlisää tuossa luvussa 30-40 kiloa. Äijä on aivan tavallisen näköinen jermu ja käsivartensa ovat ruumiillista työtä tehneen miehen käsivarret joissa on läskikerros päällä. Aivan maksiminosto hänen historiassaan on 110kg.
Kaikkihan me ollaan entisiä suomen mestareita ja voimamiehiä kun aikaa kuluu ja ihmiset unohtaa... - 9+13
60 kg. Olen itse mies 75 kg. Käyn salilla ja lenkkeilen.
- Kiitos nostosta,
ylläpidon edustaja. Terveisin Tiedät-kyllä-kuka.
- tosimies...
130 kg nousee helposti
- Äpaut...
350 kg.
- Teukka juo napalmia
Teukka Hakkarainen ja Chuck Norris tappeli.
Chuck Norris hävis ja joutui muuttamaan amerikkaan karkuun!
Teukka Hakkarainen kuoli kerran mutta kuolema ei ole vielä uskaltanut kertoa sitä hänelle!
Poliisi pysäytti kerran Teukan.
Poliisi pääsi varoituksella.
Teukka lähti kerran halkosavottaan.
Saharassa ei ole kasvanut puita sen jälkeen!- Ja nämähän
oli siis lainattu ja sovellettu sivustolta, jossa palvotaan Chuck Norrisia! "Ei ole olemassa evoluutiota. On vain olemassa eläinlajeja, jotka Chuck Norris suvaitsee jättää henkiin".
- fnx sgds
Sinähän uskot amerikkalaisten propagandaan!
Teukka hyppäsi kerran pituutta.
Tulosta ei tiedetä koska Teukka ei ole vielä laskeutunut!- vaaka
Vaakapuristus 120kg
- kalamies
Minä sain viime kesänä tosi ison hauen.
- Ammattikaataja
16 litraa menee heittämällä.
- kriuhnaaja
Metsistä puheenollen ,tuossa alan mies Jaakko Pessinen näyttää mallia:
http://www.youtube.com/watch?v=a8Pdq6DplSw
http://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA - pituuspunnertaja
64,2 metriä on oma enkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662348Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1791986Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.431962Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301688Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1051573Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1391293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851273Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9982- 77969