Miksi kaikissa calibereissä ei ole raitisilma suodatinta,ainakaan minun 2.0 sxt:ssä ei ole ja muistan aikaisemmin lukeneeni jostain että siinä olisi.Taitaa maahantuojakin mainostaa esitteessään suodattimen olevan.
Suo datus
5
777
Vastaukset
- ...---
autokeskus väittää sellaisen olevan uusissa calibereissa vakiona. Oliko silloin kun ostit mainittu esitteessä vakio vai lisävarusteena. Ei muuta kuin liikkeeseen vaatimaan/ostamaan se suodatin. Mistä muuten tiedät ettei sitä ole? Onko paikka näytetty käsikirjassa?
- Bezez
Käyttöohje kirjassa sanotaan sen olevan lisävaruste,kävin huollossa kysymässä missä sen pitäisi olla ja sanoivat sen olevan apukuskin puolella hanskalokeron takana.Mutta sukelsin jalkatilaan selälleni lampun kanssa ja ei siellä ole edes paikkaa sille tai sitten olen optikon tarpeessa.Täytyy ensi huollossa selvittää asia.
- ...---
Bezez kirjoitti:
Käyttöohje kirjassa sanotaan sen olevan lisävaruste,kävin huollossa kysymässä missä sen pitäisi olla ja sanoivat sen olevan apukuskin puolella hanskalokeron takana.Mutta sukelsin jalkatilaan selälleni lampun kanssa ja ei siellä ole edes paikkaa sille tai sitten olen optikon tarpeessa.Täytyy ensi huollossa selvittää asia.
vain sen suodattimen. Ovat yleensä siellä huollossa kovakalloista porukkaa ja yrittävät laistaa tällaisista töistä. Suurin kate kun huollolle tulee niistä määräaikaishuollon valohoitotunneista. Ihan oikeat työt kun eivät paljon taida kiinnostaa huoltoa.
Aikanaan kun kyselin sebringiin raitisilmasuodatinta AK.sta vastaus oli, että ei ole mahdollista. Olin jo kuitenkin selvittänyt maahantuojalta, että sellaisen saa ja oli varaosanumerokin antaa. Vaivautunut selitys varaosamyyjällä oli, että "niin sehän ei ole MoParin omia vaan tarvikevalmistajan tekemä". Kysyin, että mitä se tähän kuuluu, niin väitti ettei muka näy tietokoneella kuin alkuperäiset varaosat. Mistähän se maahantuoja sen varaosanumeron ja tiedon kaivoi. - Omistaja.
...--- kirjoitti:
vain sen suodattimen. Ovat yleensä siellä huollossa kovakalloista porukkaa ja yrittävät laistaa tällaisista töistä. Suurin kate kun huollolle tulee niistä määräaikaishuollon valohoitotunneista. Ihan oikeat työt kun eivät paljon taida kiinnostaa huoltoa.
Aikanaan kun kyselin sebringiin raitisilmasuodatinta AK.sta vastaus oli, että ei ole mahdollista. Olin jo kuitenkin selvittänyt maahantuojalta, että sellaisen saa ja oli varaosanumerokin antaa. Vaivautunut selitys varaosamyyjällä oli, että "niin sehän ei ole MoParin omia vaan tarvikevalmistajan tekemä". Kysyin, että mitä se tähän kuuluu, niin väitti ettei muka näy tietokoneella kuin alkuperäiset varaosat. Mistähän se maahantuoja sen varaosanumeron ja tiedon kaivoi.Omassani oli raitisilmasuodatin jota EI oltu vaihdettu 2:ssa ensimmäisessä huollossa!!
Nyt tänään huollatin niin se vaihdettiin. Kaveri sanoi että ihme että päässyt ilma edes läpi kun oli niin täynnä pa..aa... - Bezez
Omistaja. kirjoitti:
Omassani oli raitisilmasuodatin jota EI oltu vaihdettu 2:ssa ensimmäisessä huollossa!!
Nyt tänään huollatin niin se vaihdettiin. Kaveri sanoi että ihme että päässyt ilma edes läpi kun oli niin täynnä pa..aa...Raitisilmasuodatin löytyi minunkin Caliberista kun osasin etsiä Caliberforumin sivuilta kuvitetun ohjeen.Hanskalokero piti ensin laskea täysin alas ja sen takaa sitten löytyi helposti tuo suodatin,ei varmasti ole vaihdettu kertaakaan vaikka olen käynyt jo kolme kertaa määräaikaishuollossa ja viimeksi pyysin vaihtamaan jos sellainen löytyy.Nyt kun katsoin huoltokertomusta niin ei sitä ole kyllä veloitettukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833