Lahjaksi Anopille

Kiva antaa mukavia lahjoja

Jos et tiedä mitä antaisit lahjaksi anopille jolla on jo lähes kaikkea, tässä vinkki;
Kettiöön Iida sarja tai osa siitä. Itse annan näitä. Löytyy sivulta; http://www.homedeco.fi/fi/content/iida-sarja
Jouluniloa!

5

4630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boksiton

Riittävän tilavaa suksiboksiakin oon kuullut suositeltavan. Helpottaahan boksi huomattavasti matkustamista anopin kanssa.

• Hullu anoppi

kyllä nyt heti huomnenna haen lähestymiskiellon lahjanantajaa vastaan, elä sie enää tule S24 sivuille tai joudut vastaamaan oikeuessa tekosistas ai että anopille lahja stanas haen samalla lähestymiskieltoa anopille ja miksen muijjalenikin prkl akat ja lahjat.
      Vttu kyllä hävettää olla mies kun joku anopille lahjaa ehottelee pkles juu nyt riitti pelleily

• Nimetön

Erinomainen lahja anopille, muulle sukulaiselle tai ystävälle on myös uusi tyyny! Itse olin matkamessuilla, jossa tutustuin uudenlaiseen tyynyyn. Oli ihan mahtava!! Kannattaa kokeilla!! Löytyy ainakin sivuilta: www.nekoshop.fi

P.S. Mulla itselläni on niitä niin nukkumiseen kuin sohvalla löhöilyyn ja automatkailuun ja olen ollut tosi tyytyväinen! Vinkki!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Anopille kannattaa antaa kunnollisia lahjoja, siis sellaisia mitä itsekin haluaisi. Sillä itsellehän ne aikanaan tulevat takaisin.

• Parempi uni

Törmäsin tuohon tyynyideaan viikonloppuna Jyväskylän messuilla. Älyttömän ihana tyyny! Meni heti lapsille käyttöön auton turvaistuimiin. Itse olen kokeillut unityynyä ja toimii hienosti. Olen kokeillut monia terveystyynyjä, mutta aina ovat kovia tai muuten sopimattomia. Suosittelen niin anopille lahjaksi kuin muillekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      26
      3204
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2349
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      75
      2242
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1981
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1633
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      45
      1489
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1396
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      119
      1159
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1116
    Aihe