Lahjaksi Anopille

Kiva antaa mukavia lahjoja

Jos et tiedä mitä antaisit lahjaksi anopille jolla on jo lähes kaikkea, tässä vinkki;
Kettiöön Iida sarja tai osa siitä. Itse annan näitä. Löytyy sivulta; http://www.homedeco.fi/fi/content/iida-sarja
Jouluniloa!

5

4564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boksiton

Riittävän tilavaa suksiboksiakin oon kuullut suositeltavan. Helpottaahan boksi huomattavasti matkustamista anopin kanssa.

• Hullu anoppi

kyllä nyt heti huomnenna haen lähestymiskiellon lahjanantajaa vastaan, elä sie enää tule S24 sivuille tai joudut vastaamaan oikeuessa tekosistas ai että anopille lahja stanas haen samalla lähestymiskieltoa anopille ja miksen muijjalenikin prkl akat ja lahjat.
      Vttu kyllä hävettää olla mies kun joku anopille lahjaa ehottelee pkles juu nyt riitti pelleily

• Nimetön

Erinomainen lahja anopille, muulle sukulaiselle tai ystävälle on myös uusi tyyny! Itse olin matkamessuilla, jossa tutustuin uudenlaiseen tyynyyn. Oli ihan mahtava!! Kannattaa kokeilla!! Löytyy ainakin sivuilta: www.nekoshop.fi

P.S. Mulla itselläni on niitä niin nukkumiseen kuin sohvalla löhöilyyn ja automatkailuun ja olen ollut tosi tyytyväinen! Vinkki!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Anopille kannattaa antaa kunnollisia lahjoja, siis sellaisia mitä itsekin haluaisi. Sillä itsellehän ne aikanaan tulevat takaisin.

• Parempi uni

Törmäsin tuohon tyynyideaan viikonloppuna Jyväskylän messuilla. Älyttömän ihana tyyny! Meni heti lapsille käyttöön auton turvaistuimiin. Itse olen kokeillut unityynyä ja toimii hienosti. Olen kokeillut monia terveystyynyjä, mutta aina ovat kovia tai muuten sopimattomia. Suosittelen niin anopille lahjaksi kuin muillekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      7953
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      91
      6188
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2177
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2086
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2053
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196