Siis kristillinen TV kanava!
TV7:n tarjonta kristinuskoa?
4
525
Vastaukset
- vika?
En ole seurannut TV-seiskaa. Mikä siinä on vikana, kun kommentoit kanavaa huutomerkin kanssa?
- joskus sitä katsonut
Katsoin sitä. Monenlaista oppia siellä julistetaan. Saa ihmiset ihan sekaisin. Etenkin hurmoshenkiset julistukset. Katson mieluummin telekkarista ev.lut kirkon jumalanpalveluksia.
- Kaupallista
Silkkaa paskaa,dollareita kerääviä sliipattuja puolvillaisia miltei rikollisia, jotka uunottavat hyväuskoisia.
Hunoa viihteeksikin! Teutateksen jututkin ovat parempaa ajanvietettä. - vastaamaan
Kaupallista kirjoitti:
Silkkaa paskaa,dollareita kerääviä sliipattuja puolvillaisia miltei rikollisia, jotka uunottavat hyväuskoisia.
Hunoa viihteeksikin! Teutateksen jututkin ovat parempaa ajanvietettä.Jumalalle jokaisesta sanasta mitä olemme sanoneet.
Muista se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026