eräs

ystäväni

on jo vuosien ajan käyttänyt miestään surutta hyväkseen ja pettänyt tätä useammankin kerran. Ystäväni puolustelee käytöstään huonolla itsetunnolla ym.lla ja saa jatkuvasti anteeksi. Mies yrittää kirjaimellisesti ostaa hänet takaisin ja hyvittää tekonsa, vaikkei edes ole tehnyt mitään, mikä ainakaan ansaitsisi pettämistä "kostoksi." Ja eniten harmittaa se, että muutkin puolustelevat ystäväni käytöstä. Häntä paapotaan joka paikassa suorastaan kusipäisestä käytöksestä. Häntä kehutaan niin järkeväksi ja älykkääksi mm. myös vaativan ammattinsa takia. Esimerkiksi minun ongelmia ei noteerata juuri mitenkään, vaikka en kyllä kerjääkään sääliä. Minulla on myös ihan tavis työ. Jotenkin tulee vaan semmonen turhautunut olo. Ystäväni on kyllä ihana ystävänä, mutta tämä asia kiukuttaa. Pitäisikö itsekin ryhtyä kusipääksi parisuhteessa.

1

585

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen mies

Iske inhottavan kadehdittavan ja niin rakkaan ystäväsi mies. Sitten vaan adoptoitte norsun ja muutatte naapuriin asumaan. Ota myös lopputili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      171
      1482
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      715
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      687
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      526
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      123
      513
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe