Onneksi olkoon Koop!

meeee

Onneksi olkoon Koopille voiton johdosta. Kaikkea hyvää molemmille finalisteille jatkossakin. Paras voitti!

120

26479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ählä

paras voitti!

• ja menestystä

• passiivinen katsoja

oikea voitti. GO

• rietu62

Tasainen oli mutta paras varmaan voitti tai?

• EVVK...

HANKKIKAA ELÄMÄ PELLET!

• elämäää

ja sulla on enemmän elämää kun tuollaista kirjoitat! :D ;D :D =D ;D BBBUUUUAAAAHAHAHAHAHAA

• Terppa

Mä onnittelen myös Koopia koko sydämen pohjasta, vaikka Annasta tykkään enemmän...Mut sun kaltaiset imbesillit vois painuu maan alle...kato tätä ei ole pakko lukea ja koko netinkin saa kiinni tarvittaessa :)

• Nimetön

ON SUA KUITESKI NIIN PALJON KIINNOSTANUT, KUN OTAT KANTAA PELLE!!!

• Onnea Koop

Omituinen kehotus tuo elmän hankkiminen. Kilpailuja on maailma täynnä. On urheilua, autoilua, laulua ym Siis likimain kaikkien ihmisten tulisi hankkia elämä, koska ovat pelkkiä pellejä kun pitävät kilpailujen seuraamisesta ja omista suosikeista!. Tuntuu vahvasti siltä, että sinun, kateellinen idiootti, pitäisi hankkia elämä!

• hihhuli

väärälle "ukolle" voitto,Pete ja Anna paremmmat,niinhän se on että kakkoseksi tullut on parempi ja kansa tykkää.

• PELLE!
        Terppa kirjoitti:

Mä onnittelen myös Koopia koko sydämen pohjasta, vaikka Annasta tykkään enemmän...Mut sun kaltaiset imbesillit vois painuu maan alle...kato tätä ei ole pakko lukea ja koko netinkin saa kiinni tarvittaessa :)

SAATANA JOKU VITUN ISO KUVALINKKI PISTETÄÄN HETI ETUSIVULLE! TULIN TÄNNE KERTOMAAN MIELIPITEENI ENKÄ KESKUSTELEMAAN ÄLYPÄÄ!

• henkilö X
        PELLE! kirjoitti:

SAATANA JOKU VITUN ISO KUVALINKKI PISTETÄÄN HETI ETUSIVULLE! TULIN TÄNNE KERTOMAAN MIELIPITEENI ENKÄ KESKUSTELEMAAN ÄLYPÄÄ!

Et taida olla ihan viisaimmasta päästä. Voit kertoa enemmän elämästäsi ja lapsuudestasi jossain muualla. :)

• voisi sitten
        PELLE! kirjoitti:

vaihtaa aloitussivua....ei tarttis niin paljon stressata!

• näittekö

Näittekö kun lopussa Ibi Love hyppäsi Coopin eteen tuulettamaan?:)

• Töllän katsoja Hämeestä

...Joo, Ibi taas pääsi yllättämään. Oli blondannut tukkansa....ettei tunnistettaisi ja pysäytettäisi...

• Todistaja tyttö

• Miinaaa
        Todistaja tyttö kirjoitti:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/764237?idols Tossa on todiste että se oli IBI LOVE

Helvettiäkö ne päästää sitä häirikköä koko lähetykseen! Ainahan se on Idolsissa häiriköinnyt,ku ei ite päässyt jatkoon!!! Ei muuten pääse julkisuuteen,nii täytyy antaa huono kuva ittestään tolla tyylillä!!

• muuminmummo

koop aika hyvä laulaja.

• mahdollistaaa

Että huonoin ja surkein voittaa?? Kooppi jää erittäin lyhytaikaiseksi tähdenlennoksi.

• Toisinaan täällä

huono ja surkea kansa äänestää!

• tuskinpa

Tuskin jää niin lyhyeksi tähdenlennoksi kuin joku Ilkka Jääskeläinen!! Piti jopa hetken miettii et kuka se oikeen oli.

• jää ää
        tuskinpa kirjoitti:

Tuskin jää niin lyhyeksi tähdenlennoksi kuin joku Ilkka Jääskeläinen!! Piti jopa hetken miettii et kuka se oikeen oli.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä jaa lyhytaikaiseksi ilmiöksi,tekee yhden levyn ja siinä kaikki,kuka jaksaisi kuunnella tosissaan tuollaista väkisinlaulajaa (karjui kun ääni ei riittänyt)pitempään.On se jännä kun parhaimmat tippuvat alkuunsa,ja huonoin voittaa käsitytämätöntä.

• jää ää kirjoitti:

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä jaa lyhytaikaiseksi ilmiöksi,tekee yhden levyn ja siinä kaikki,kuka jaksaisi kuunnella tosissaan tuollaista väkisinlaulajaa (karjui kun ääni ei riittänyt)pitempään.On se jännä kun parhaimmat tippuvat alkuunsa,ja huonoin voittaa käsitytämätöntä.

Olen kanssasi samaa mieltä taitaa jäädä lyhyeksi tähdenlennoksi tekee Ilkka Jääskeläiset.

• Koop,Koop....
        Leijona.38 kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä taitaa jäädä lyhyeksi tähdenlennoksi tekee Ilkka Jääskeläiset.

peruna kurkku-Pete vai oliko se pulla-kurkku Pete.
        Ei haitta vaikka Koop jää tähdenlennoksi siitä huolimatta hänet tullaan muistamaan idols voittajana.

• jäämään
        Koop,Koop.... kirjoitti:

peruna kurkku-Pete vai oliko se pulla-kurkku Pete.
        Ei haitta vaikka Koop jää tähdenlennoksi siitä huolimatta hänet tullaan muistamaan idols voittajana.

tähdenlennoksi

• kooppi:))

Onnea kuupille todella paljon odotan innolla levyäsi!oliko ibilove vai mikä onkaan tuossa lopussa hillumassa?vai?se kyllä näytti siltä..

• Sesads

Oikea voittaja oli. Paras lauluääni finalisteista ja karsimaattinen esiintyminen. Parempi finaali olisi ollut , jos Pete ja Koop finaalissa. Anna lauloi aika yliviresesti.

• Toisinaan täällä

molemmat oli hyviä- On makuasia, kummantyylisestä musasta tykkää. Anna oli oli hyvä ja herkkä, mutta itse tykkään vähän ruosteisemmasta.

• ???

JESS...KOOP!!!

Koop todella miehekäs. Ei liika kiiltokuvapoika (kuten esim. Pete) vaan sopivan raamikas.

Anna osaa myös laulaa, mutta sen valitseman biisit ei hirveesti mua herkistä...turhan hippimäistä. Heti parempi, kun Annalle joku muu määräsi biisit, eikä päässyt itse vaikuttamaan.

Täytyy vain toivoa, ettei levy-yhtiö pilaa Koop:a. Vääntämällä Koopille vääränlaista musaa laulettavaksi. No, nähtäväksi jää.

• Eeevatar

Onnitteut ja Halaus,olit paras..Olet voittosi ansainnut!!;)

• hienoa tulkintaa...

Sinä olit paras kokoajan!!

Kasvoit ja kehityit!!

Miehekästä energiaa kerrankin!!

ONNEA JA HYVÄÄ JATKOA ELÄMÄSSÄSI ETEENPÄIN!!

VOITTO TULI SELVÄLLÄ EROLLA JA SE OLI OIKEUS!

• Pete oli paras.....

Mutta näin tällä kertaa......

• jovis

petestä olis ollu vastusta,,, mut hyvä anna myös :)

• EAR

Voitto meni OIKEESTI oikealle ihmiselle. Sinä Koop olet sen ansainnut.

• oikea mies voitti

Koop on TOSI MIES!!!

• jööp

tuohitorvi on paras !

• IHANAA :) :) :)

Koop todella antsaitsi voiton! :) äänestys ei menny hukkaan, jes :) Eikun keikkoja odottelemaan

• Ylivieskalainen fani

Onneksi olkoon. Hyvä että voitit!
      Annakin oli kyl ihan pirun hyvä!

• njoo

Finalistit sumplittu, sillä aina ollut kumpaakin sukupuolta olevat henkilöt finaalissa ja tulee varmaan olemaankin. Syy koopin voittoon on selvä: naiset ovat tunnetusti kovia törsäämään rahaa humpuukiin ja niin kävi nytkin xD(suurin osa naisista äänestää yleensä mieshenkilöä ja miehet naishenkilöä tällaisissa skaboissa)

• mamma-1985

Kyllä voitto meni oikeaan osoitteeseen!Ohjelman alusta lähtien olen pitänyt Kooppia parhaana!:)Mahtava äänisaalis;taisi hurmata muutkin kuin keski-ikäiset:)Omalla musiikkimaullaan kun mies jatkaa niin homma pelaa.Onnittelut!

• perusteilla

Miten perusteleisit väitteesi paras???????

• voitti

Niinhä kirjoteltii, et mummot äänestää Koopin voittoo.. hittovie:)

• ONNEKSI OLKOON KOOP ARPONEN, OLET SUOMEN ENSIMMÄINEN, PARAS IDOLI.

*PARAS VOITTI, OLET ESIMERKILLINEN NUORI*

ONNEA JA MENESTYSTÄ:)

Nyt on syytä juhlaan,
      älä siis hetkeä tuhlaa.
      Onnea ja menestystä
      uudelle IDOLS VOITTAJALLE:)

• olet..

tosi symppis persoona, aivan ihana:)

• totuuuus

Koop ja Anna ovat hyviä laulajia... Pete on TÄHTI!!!

Koop ja Anna kilpailivat semifinaalissa keskenään (äänestäjät). Ja Pete, joka oli selvä finalisti sai tämän takia vähemmän ääniä.

• tk66

Pete ON PARAS vaikka ei pääsytkään finaaliin ja sillä siisti

• tk66 kirjoitti:

Pete on ehdottomasti näistä finalisteista PARAS ja on jo TÄHTI vaikkei voittanutkaan tulee pärjäämään musiikkialalla varmasti paremmin kuin IDOLSSIN voittaja Koop.

• tavalla

Pete olikin hyvä, mutta vaan tietyllä tavalla, rokkia laulaessaan. Joa ois määrätty kaikkien laulamaan joku ballaadi, senkin Pete ois varmaan rääkynyt. Ei siis kuitenkaan kovin monipuolinen laulaja mun mielestä ja huom... vain mun mielestä :)

• höpönpöppö
        tk66 kirjoitti:

Niinhän se on että kansa kyllä tietää, varsinkin sillä ääni erolla.

Ja toisekseen, ei ole lupa itkeä jos ei ole äänestänyt...

minun mielestäni lahjakkaampi voitti ja ja anna tulee varmasti muutenkib, että älkää siitä stressatko:)

• Kaikkea kanssa

Tähti? Eikö ois jo aika heittää roskiin tolaset vauvankasvoiset ällöt?

• Kuka lienetkin

Mitä helvetin massapostitusta? Häpeäisit. En ole lähettänyt kuin yhden viestin ennen ja se koski ihan muita henkilöitäkin. Vilasehan mitä niissä oli muka samaa, saatanan paskaläjä!

• hupsis :)
        Kuka lienetkin kirjoitti:

Mitä helvetin massapostitusta? Häpeäisit. En ole lähettänyt kuin yhden viestin ennen ja se koski ihan muita henkilöitäkin. Vilasehan mitä niissä oli muka samaa, saatanan paskaläjä!

Mukava kun tulit tänne parantamaan palstan sisältöä :) DAIJU!!

• Paljon Onnea tuoreelle, Suomen 2008 Idolille!!! Toivon Sulle piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkää uraa musiikin parissa!!! Niinkuin vanha sanonta kuuluu: KYLLÄ KANSA TIETÄÄ!!!
      Ehdottomasti paras voitti ♥♥♥!!!

• Voitti...

Onnea Koop, we love you

• tk66

Kyllähän koopop osaa englanniksi laulaa mutta mitens onnistuu suomeksi laulaminen?????

• kuka???
        tk66 kirjoitti:

Kyllähän koopop osaa englanniksi laulaa mutta mitens onnistuu suomeksi laulaminen?????

Kuka nyt haluais että hän laulaisi suomeksi!!?? Ruma ja juntti kieli!!

• katsoja

Pete oli paras mutta ehkä parempi näin...saa tehdän omanlaisensa levyn ...!!!!

• mies 34

Pete oli paras ......onnea kooopille

• idoli.

Onnea Koopille!
      Sä teit sen. Moista murskavoittoa ei ole aikaisemmin nähty.

Nyt vaan keikkoja odottelemaan ja se levy jänskättää.

• Paljon onnea!

Mahtava Koop, mahtava ääni, hienoa.

Hyvä, että joutui esittämään tuomarien valitseman: The Killers: Somebody Told Me
        pelkäsin, että kuinka käy, kuuntelin kappaletta etukäteen YouTubesta ja mielestäni se oli kamala.

Koop veti sen todella hienosti - suuri kiitos kuuluu myös Leri Lehtiselle sovituksesta, ja tietty koko orkesterille.

Eka kertaa kuultu voittajabiisi oli myös hieno - molemmilta - Koop teki siitä omansa ja onnistui.

Koop pystyy esittämään monenlaista musiikkia, se on nyt nähty. Uskon, että levystä tulee todella hyvä, en malta odottaa -- haluan DVD-version :-)

Koopille oikein paljon onnea ja menestystä uralle!

• ..on syntynyt

Lyön vaikka pääni pantiksi että Koopin suosio loppuu yhtä nopeasti kuin alkoi.Peten olisi pitänyt voittaa ja olla Annan kanssa finaalissa.Odotan innolla Peten ja Annan levyjä,Koopilla kiva ääni ja lavakarismaa,mutta koko jätkä tossukka ja särmätön muuten.

• koop/ jääskeläinen

Koop on mukava ja ihastuttava ihminen.
        Jääskeläinen oli outo ja epämielyttävän oloinen. Vaikka osasikin vastata ihan hyvin haastatteluissa...

• niin on

Olen kanssasi samaa mieltä,siis Ilkkoja on nyt kaksi.

• miekin

Koop oli jo alust alkaen suvereeni, kasvo kisan aikan oikeisii mittoihi.. Tehkääpä peräs sama. Onnee Koopille, en usko et Jääskeläist toisii.. Toivon tosissaa.

• shelena
        niin on kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä,siis Ilkkoja on nyt kaksi.

EI todellakaan ole uusi ILKKA,höpö höpö,laulaja mitä parhaammasta päästä.

• tietoa

Siinä taas yksi pessimisti suomalainen joka olettaa tietävänsä jotakin.

• karaoke biisi

Voisko olla enemmän KARAOKE BIISI!!!?? :)

• hieno esitys

Todella onnistunut esitys, Koopilla mahtava ääni.
        Jotkut suomalaiset eivät selvästi tajua hyvää musiikkia, eivätkä osaa arvostaa mahtavaa artistia.

• Musaa
        hieno esitys kirjoitti:

Todella onnistunut esitys, Koopilla mahtava ääni.
        Jotkut suomalaiset eivät selvästi tajua hyvää musiikkia, eivätkä osaa arvostaa mahtavaa artistia.

CCR:lla on hyvää musiikkia.. Mutta ei kovin vaativa laulaa. Tuon biisin on kuultu jo 10 000 kertaa. Se on tyypillinen karaoke biisi juuri sen takia kun sitä on niin helpo laulaa.

• ikifani

Ei voi ymmärtää, ellei diggaa CCR:ää, kuunnelkaa niien biisei, iha sika hyvii on..

• huupuuti
        Musaa kirjoitti:

CCR:lla on hyvää musiikkia.. Mutta ei kovin vaativa laulaa. Tuon biisin on kuultu jo 10 000 kertaa. Se on tyypillinen karaoke biisi juuri sen takia kun sitä on niin helpo laulaa.

sinähän olisit voinut vaikka voittaa.....mutta eihän noita kisojä jänöt voita....se on aivan sama mitä laulaa jos kansa äänestää...eikä tainnut voitto tulla yhdellä kappaleella....onneksi netissä nimittelystä saa jo tuomion

• olen
        huupuuti kirjoitti:

sinähän olisit voinut vaikka voittaa.....mutta eihän noita kisojä jänöt voita....se on aivan sama mitä laulaa jos kansa äänestää...eikä tainnut voitto tulla yhdellä kappaleella....onneksi netissä nimittelystä saa jo tuomion

olen jo liian vanha Idolssiin

• koopinnainen

KOOP ON MUN MIES !

• Metsämökin tonttu

Mikä vitun "koop" ??? Mistä te ihmiset hölisette?
      0-julkkiksia tulee ja menee koko ajan. Kuka moisiin ja niitä esiintuoviin medioihin viitsii edes kiinnittää huomiota?

t: Tonttu....ja vierailen ahkeraan akkunoittenne alla......

• mökkiisi

keskity ikkuna"vierailuihin", jätä musiikki muille.

• coveri

Koop on Elton, homoikoni, jeeeee!!!!!

• etse

Koop on NIIN koopee = KP! *wirn*

• Pete-fani

Peten ois ehdottomasti pitänyt voittaa, mut se tulee varmasti tekemään enemmän rahaa, ku Koop!

• eyeyeyeyyeye

Niin niin. Et sitten varmaankaan huomannut miten paska kunto petellä kun jakso just ja just vetää sen yhden rocki kappaleen tossa pari viikkoa sitten? Muutenkin peten ääni "hajoilee". Koop on ihan jees voittaja. Ainakin hänellä on sentään jalat maassa.

• tekee mitä haluu

Mut keskustelu oli nyt tän kisan voitosta. Ja mun mielest Koop ansaitsi sen. Kaikkee oonnee sen musiikkialalle:)

• Hightech

kyllä oikea voitti tällä kertaa.Koopilta löytyy taitoa ja ääntä. Loistava tulkitsija. Koop on todellakin PARAS!Onhan hän sentään Keuruun (Pihlajaveden)poikia.

• 54321

Ei mitään Koopia vastaan, on vain huvittava sattuma tuo etusivun toinen (enteellinen vaiko eikö?) otsikko "Viikonloppuna tulossa vuoden parhaat tähdenlennot". Hihhih... ;)

P.S. Jos et tajua niin unohda ;P

• Koop!

Toivottavasti menestyt ja teet suomalaisille kunniaa ja onnittelut myös Annalle ja kaikkea hyvää sinulle. =)

• minä-

No täytyy kyllä tosiaan sanoo, että molemmat oli aika tylsiä, vaikka sinänsä henkilöinä ihan ok mielenkiintoisia, mutta saa kyllä alkaa tehdä suht hyvää musiikkia, jos meinaa kartalla pysyä.

Oisivat nyt hemmetti ees vähän yrittäny revittää jossain välissä.

• menoa

Olen kanssa ihmetellyt mikä älytön tarve niillä on valita aina kappaleiksi jotakin nyyhkybiisejä.
        Olisi ihan kiva kuulla osaako ne saada porukan pitään hauskaakin, vai haluuks ne et kaikki vaan aina hiljentyis ja tuntisi sen tuskan.

• minä-
        menoa kirjoitti:

Olen kanssa ihmetellyt mikä älytön tarve niillä on valita aina kappaleiksi jotakin nyyhkybiisejä.
        Olisi ihan kiva kuulla osaako ne saada porukan pitään hauskaakin, vai haluuks ne et kaikki vaan aina hiljentyis ja tuntisi sen tuskan.

Totta, juurikin totta. Ei tuolla pitkälle pötkitä.

• on selkeesti

PARASSS!!!!

• koopille

Tänä vuonna oli hyviä kilpailijoita..finaaliin pääs Koop ja Anna.Tällä kertaa voitti kuitenkin Koop.Ja sen takia,ett Koopilla on sellasta karismaa,jota voittajalta vaaditaan!
      Kuitenkaan Koop ei ehkä ollut kisan paras laulaja.Hän kasvoi voittajaksi pikkuhiljaa,ja rakensi imagonsa oikein.
      Minusta kahdesta finalistista oikea voitti.Kuitenkin kisan olis voinu voittaa moni muukin..äänestäjäthän sen loppupeleis päätti.
      Luulen,ett Pete Parkkonen on tuleva Anna Abreu,ja hän korjaa potin.Yhtään väheksymättä Koopiakaan,josta pidän paljon...
      Koop on mies isolla M kirjaimella,ja kerrankin sellanen voittaja joka istuu monen ikäsen sydämeen!!
      HYVÄ KOOP!!!

• voitti

juntti einareille kikkelii...

• QUUP

ONNEA KOOP!! Olet ihana ja äänesi on enemmän kuin mahtava!! ONNEA!

• Rinna&Maria

Onneksi olkoon Koop! Sinun laulua kuuntelee mielellään enämmänkin. Ostan kyllä levysi, kunhan se ilmestyy. Toivottavasti pian! Hyvää jatkoa sinulle.

• Helsingistä

En ole musiikki-ihmisiä, mutta Idolsia kuuntelin muutamia kertoja "olosuhteiden pakosta".
      Koop nk. meni läpi ja ihastuin tavattomasti hänen ääneensä, esiintymistyyliinsä ja persoonaansa, mitä sitä nyt tuon ohjelman puitteissa esiin tuli. Äänessä on samaan aikaan karheutta ja herkkyyttä.
      Joten kyllä se PARAS voitti.
      Sudämellisesti onnea.

• köl

miks kaikki mummot fanittaa jotai "KAAPPIA" eli KOOPPIA

• KOOPISTI

Kerrankin saatiin kunnon idols-voittaja,ei mikään rääkyjä niinkuin viime vuonna tai se nainen joka edusti Suomea Euroviisuissa...se variksenpelättimen näköinen.Koopissa on miestä,tässä mummolta kastuu taas pöksyt kun ajattelenkin.Lihaksikas,karvainen,oikea uros eikä mikään rääpäle ja parasta osaa jopa laulaa eikä rääkyä niinkuin viimevuotinen voittaja.Onnea Koop!!!

• MUMMO JO

Olen kanssasi samaa mieltä paras voitti tällä kertaa ONNEA KOOP

• onhan

se Koop ihan ok laulaja, mutta ei sentään viimevuotisen voittajan tasoa missään mielessä!

• meni

Aivan oikealle ja onneksi olkoon siitä
      KOOP

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Voitto meni oikealle henkilölle! Onnea Koop!

• jispe

milloin tulee tää viiminen finaali uusintana telkkarista kun en kerenny nähä ja harmittaa :(

• Nimetön

tälläinen pelkkä tähdenlento joka tekee yhden hitin ja menee sit alas ei tollasten pitäs voittaa menestyjii tarvitaan

• Anyway2

... menestyjiä tulee kyllä Koopin voitosta huolimatta.

• hfcjvhbökj

Mutta missä oli Arska? Eipä näkynyt katsomossa taaskaan. Anna Abreu näköjään on käytännössä se edelliskauden voittaja.

• oliko?

Jos sitä ei vaan näytetty? Ja miksi sen siellä olisi edes pitänyt olla? Jätkällä on mun käsittääkseni ainakin kolme yhtäaikaista isoa musaprojektia meneillään, joten eiköhän ne mene yhden idolsfinaalin ohitse..

• rgdgdrg
        oliko? kirjoitti:

Jos sitä ei vaan näytetty? Ja miksi sen siellä olisi edes pitänyt olla? Jätkällä on mun käsittääkseni ainakin kolme yhtäaikaista isoa musaprojektia meneillään, joten eiköhän ne mene yhden idolsfinaalin ohitse..

...kun empä tiedäkkään!! Mutta varmasti voit itsekkin päätellä, että häntä olisi näytetty telkkarissa kuten esim. anna abreuta ja muita näytettiin moneen kertaan. Ja varmasti myös olet huomannut, että koivus arskasta ei ole muutenkaan kuulunut enää mitään.

• tarkoitat
        rgdgdrg kirjoitti:

...kun empä tiedäkkään!! Mutta varmasti voit itsekkin päätellä, että häntä olisi näytetty telkkarissa kuten esim. anna abreuta ja muita näytettiin moneen kertaan. Ja varmasti myös olet huomannut, että koivus arskasta ei ole muutenkaan kuulunut enää mitään.

tuolla "Arista ei ole kuulunut mitään"- kommentilla. Juu ei sitä ole sensaatiolehtien lööpeissä näkynyt ja hyvä niin. Hoitakoot muut nuo "turhien julkkisten" hommat.

Sen sijaan Arista on kyllä kuulunut siellä missä pitääkin, eli keikoilla ja niitä onkin riittänyt mukavasti ja ensi vuonna peräti kahden bändin voimin.

• //*\\

...VÄÄRÄ VOITTAJA!!!

Koopin olis kuulunut pudota jo välierissä.
      Kai tämä Idols kuitenkin perusidealtaan on jonkinmoinen LAULUKILPAILU!

• musmuska

Oisin kyllä halunnut, että Anna voittaa... Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä Suomen Idolsin kuuluis osata myös suomea. Oishan se Koop voinu mennä sinne Brittien kisaan, mutta ei varmaan ois siellä pärjänny.
      Annassa on enemmän karismaa, Koop laulaa noita ikivihreitä, joita kuulee aina ruotsinlaivalla...
      Varmaan se sitten keikkailee siellä :D

• Susuru

mies voitti :(

miks kukaan ei äänestä välillä naisia! aina mies toinen tai jo kolmas ku mies voittaa..tosi peestä koko homma ja idols on tosi surkee ei sitä ees viitti katella...

• VOITTI

On se kumma,miten voi olla mahdollista että huonoin voittaa,koopin laulanta väkinäistä tosin loppua kohti hieman parani.Tekee yhden levyn ja jää nopeasti unholaan.Huono laulaja kaikin puolin vai voiko joku tosissaan väittää että kooppi olisi oikea ja hyvä laulaja? Se että huonoin vopittaa ei voi olla mahdollista kuin junttien suomessa.KÄSITTÄMÄTÖNTÄ.

• Pihlajavesi rulaa

Miksi et hyväksy äänestyksen tulosta? Aika sitten näyttää miten tulee käymään, turha sitä on etukäteen pähkäillä.

• noin se on

puhut asiaa...

• haapuuti

Onneksi netissä nimittelystä saa jo rankkoja tuomioita eikä ton "ip" ositteen selvittäminen ole edes vaikeaa... jos kansa sanoo että paras voitti niin se voitti....eikä varmaankaan yhdellä kappaleella.....

• myiuiui

koop voitti niinku pitikin...ei se neiti tähtituikku pärjänny siis alkuunkaan...heh heh kiitos koop oot muute syötävän söpö..nam nam

• pete ja anna

olivat parempia kuin koop, mutta anna ei edes halunnut voittaa ja parempi petellekin että tippui ennen finaalia. Koop saa voitolla nostetta ensimmäisen levyn myyntiin, mutta vaipunee unholaan sen jälkeen.

• Penamies

Setä oli huononpi. Mutta tätistä tulee sitten suositumpi ku setästä, koska pistää levylle qutaa musaa :-)

• Chocola245

Onnea Koopille voiton johdosta!!!Itse kannatin kyllä Annaa,mutta Anna voi olla nyt hyvä kakkonen...En ota Idols-kisoja kuoleman vakavasti joten onnea Koopille vielä kerran!!!!

• entunne...........

Mistä ihmeen kooffista kerrotaan? En ole koskaan kuullutkaan ja mikä finaali?

Onko taas joku katujätkä josta tehty idoli jossakin biggi brotterissa tai idolissa?

Onko joku tuntematon taas noussut tähtiin ja kakarat kirkuu tavallista juippia?

• - - -

Puolivuotta korkeintaan,tämä. En usko moiseen, koska eipä ne ole kestäneet,kun aivan aidot esiintyjät listoilla,ilman idolseja... Oma yritys ja todelliset taidot ratkaisevat menestyksen yleensäkin aina musiikkimaailmassa.. Tämä varmaan on tosi.. KS" Kokemusta on.. Katri-helena,ym, ja ns..Korisevat pysyvät aina listoilla ja syytä ottaa mallia siitä ja ihan omasta itsestä..Aikansa kutakin ja hetkellisesti...

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe