Olen huomannut, että vaikka kuinka asiallisesti ja korrektisti yrittäisi kritisoida islamia, Aabra-ham leimaa sen välittömästi natsismiksi tai vastaavaksi ja alkaa haukkumaan kritiikin esittäjää sekä syyttelemään todella törkeällä ja sivistymättömällä tavalla.
Siksi minulle heräsi kysymys, että millaista islamkeskustelua Aapo tälle palstalle oikein haluaa?
Kenties sellaista, jossa Aapo ja aapon aatetoverit (submitterit, alandalukset, karim kait jne) yhdessä hymistelevä, kuinka islam on rauhanuskonto(tm) ???
Millaistakohan islamkeskustelua Aapo
14
432
Vastaukset
...mutta itse olen muissa yhteyjsissä huomannut, että uskonnoista on mahdollista keskustella yrittämättä jatkuvasti herjata uskontoja ja uskontokuntia. Että joku kutsuu uskonnon ja uskontokunnan jatkuvaa herjaamista "asialliseksi ja korrektiksi kritiikiksi", kertonee asianomaisesta.
- kertaa leimannut
asiallisen kritiikin natsismiksi. Tämän voi jokainen todeta hakemalla viestejäsi.
kertaa leimannut kirjoitti:
asiallisen kritiikin natsismiksi. Tämän voi jokainen todeta hakemalla viestejäsi.
"Että joku kutsuu uskonnon ja uskontokunnan jatkuvaa herjaamista "asialliseksi ja korrektiksi kritiikiksi", kertonee asianomaisesta."
- "Sinä olet monta
Aabra-ham kirjoitti:
"Että joku kutsuu uskonnon ja uskontokunnan jatkuvaa herjaamista "asialliseksi ja korrektiksi kritiikiksi", kertonee asianomaisesta."
kertaa leimannut asiallisen kritiikin natsismiksi. Tämän voi jokainen todeta hakemalla viestejäsi."
- öklfgöfgjöfkl
Minä olen huomannut, että kanssasi on mahdotonta keskustella ilman, että leimaat natsiksi, rasistiksi, vihanlietsojaksi jne.. Jos joku kutsuu jatkuvaa kanssaan eri mieltä olevien herjaamista "humanismiksi", kertonee asianomaisesta kaiken tarpeellisen.
pyörimään: natsi- ja rasismi-syyttelyn sijaan syytät islam-kritiikin esittäjiä siitä, että he aikaansaavat muslimien väkivallantekoja. Kiva, että olet uudistanut ohjelmistoasi.
Työmies2 kirjoitti:
pyörimään: natsi- ja rasismi-syyttelyn sijaan syytät islam-kritiikin esittäjiä siitä, että he aikaansaavat muslimien väkivallantekoja. Kiva, että olet uudistanut ohjelmistoasi.
...niin ehkä opit ajattelemaankin.
- niin ehkä aapo
Aabra-ham kirjoitti:
...niin ehkä opit ajattelemaankin.
oppii samalla kirjoittelemaan.
- on ihan
Työmies2 kirjoitti:
totta! Aapo on kyllä viime aikoina vaihtanut levyään kiitettävän usein. Noin kuukausi sitten hän postasi about 10 viestiä joissa kaikissa luki rikoslain 11. luvun 8. §. Sen jälkeen hän on vaihtanut levyään mainitsemaasi.
Ehkäpä yli 5 vuotta soinut "natsisti, rasisti, vihakristitty, vihanlietsoja" levy alkoi kyllästyttämään Aapoakin :D - kuvastanee se, että
Työmies2 kirjoitti:
kauhajoen koulusurmien jälkeen hän rinnasti palstalaisten toiminnan koulumurhiin... miten kukaan tervejärkinen voisi rinnastaa uskonnon kritisoimisen tai edes haukkumisen järkyttävään tragediaan ?!
- .....
kuvastanee se, että kirjoitti:
kauhajoen koulusurmien jälkeen hän rinnasti palstalaisten toiminnan koulumurhiin... miten kukaan tervejärkinen voisi rinnastaa uskonnon kritisoimisen tai edes haukkumisen järkyttävään tragediaan ?!
- dasfhjsfdgjfg
eli mukaasi kaikista ihmisoikeuksia polkevista aatteista pitäisi mielestäsi keskustella "herjaamatta", mitä se ikinä tarkoittaakin..?
Vaatii nyt aika hyvää määritelmää, meinaan, ainakaan totuuden kertominen ei voi olla herjaamista?
Jos oletetaan että kokonainen yhteisö pitää yllä jatkuvaa terroria suosivia arvoja naisia, käännynnäisiä, seksuaalivähemmistöjä ja vääräuskoisia kohtaan, niin eikö ole sitten ihan hyvä syy kritisoida jossain määrin yleistävästikin jo kyseistä yhteisöä? dasfhjsfdgjfg kirjoitti:
eli mukaasi kaikista ihmisoikeuksia polkevista aatteista pitäisi mielestäsi keskustella "herjaamatta", mitä se ikinä tarkoittaakin..?
Vaatii nyt aika hyvää määritelmää, meinaan, ainakaan totuuden kertominen ei voi olla herjaamista?
Jos oletetaan että kokonainen yhteisö pitää yllä jatkuvaa terroria suosivia arvoja naisia, käännynnäisiä, seksuaalivähemmistöjä ja vääräuskoisia kohtaan, niin eikö ole sitten ihan hyvä syy kritisoida jossain määrin yleistävästikin jo kyseistä yhteisöä?ei oleteta...
- ..............................
karvapää kirjoitti:
ei oleteta...
nyt vain aivan perustellusti oletetaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909