Korvien suutelu?

uus juttu mulle

Mulla on ihan uusi mies kuvioissa. Vielä ei olla rakasteltu, mutta kyllä se ajatuksissa molemmilla on :-)) Meillä toimii kemia aivan ihanasti. Hän saa mut tosi kuumaksi suutelemalla ja olen jo nyt huomannut, että mies menee "ihan sekaisin" kun huokailen hänen korvaansa, näykin korvannipukkaa, nuolen kielenpäällä korvan reunaa ym. Uuden suhteen alussahan on aivan ihanaa kun opettelee tekemään mahdollisimman paljon hyvää toiselle, saada hänet hulluksi himosta ja räjähtämään nautintoon.. :-)

Siksipä kysyin teiltä, jotka nautitte siitä, että partnerinen suutelee/pussailee teitä korvaan, miehet erityisesti, kertokaapa mikä on korvien suutelemisessa ja näykkimisessä erityisen ihanaa? Itsellä ei oikein mielikuvitus riitä, kun en tykkää yhtään siitä että joku mun korviin kajoaa.. Mutta kiinnostaisi tietää mikä muu voisi tästä miehestä tuntua hyvältä? Ideoita ja omia kokemuksia kehiin! :-)

Kiitos!

4

3105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

Nännien kanssa pitää kai yleensä olla hellempi
      kuin korvien, itsellä ainakin näin.

• Poromies

Minusta on kiihoittavaa jos nainen suutelee korvaa. Kerran naiseni pyysi tekemään korvamerkin hänelle. No hampailla pienen teinkin, merkattua tuli, ei tatuointi ole mitään sen rinnalla. Mutta se merkkaaminen on miehen, ei naisen homma.
      Tervetuloa tytöt tänne vaikkapa lomalla ja sitten vaan peltipailakan kyytiin. Jos nätisti pyytää niin kyllä merkataan, ja on kotipuolessa likkakavereille näytettävää.

• lekfopkp

musta on ihanaa, ku suudellaan korvaa, se kutittaa ja muutenki. ite en oo koskaan kokeillu, ja vähän jänskättää kokeilla, ku oon niin aloittelija...:D:D:D
        millaisia neuvoja olis? :D:D:D

• pesu samalla

Parasta se on kun ottaa korvista kii ja nuolee koko naaman. Tulee pesukin samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      32
      2790
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      133
      2461
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2041
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1863
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1376
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1007
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      985
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe