Korvien suutelu?

uus juttu mulle

Mulla on ihan uusi mies kuvioissa. Vielä ei olla rakasteltu, mutta kyllä se ajatuksissa molemmilla on :-)) Meillä toimii kemia aivan ihanasti. Hän saa mut tosi kuumaksi suutelemalla ja olen jo nyt huomannut, että mies menee "ihan sekaisin" kun huokailen hänen korvaansa, näykin korvannipukkaa, nuolen kielenpäällä korvan reunaa ym. Uuden suhteen alussahan on aivan ihanaa kun opettelee tekemään mahdollisimman paljon hyvää toiselle, saada hänet hulluksi himosta ja räjähtämään nautintoon.. :-)

Siksipä kysyin teiltä, jotka nautitte siitä, että partnerinen suutelee/pussailee teitä korvaan, miehet erityisesti, kertokaapa mikä on korvien suutelemisessa ja näykkimisessä erityisen ihanaa? Itsellä ei oikein mielikuvitus riitä, kun en tykkää yhtään siitä että joku mun korviin kajoaa.. Mutta kiinnostaisi tietää mikä muu voisi tästä miehestä tuntua hyvältä? Ideoita ja omia kokemuksia kehiin! :-)

Kiitos!

4

3128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

Nännien kanssa pitää kai yleensä olla hellempi
      kuin korvien, itsellä ainakin näin.

• Poromies

Minusta on kiihoittavaa jos nainen suutelee korvaa. Kerran naiseni pyysi tekemään korvamerkin hänelle. No hampailla pienen teinkin, merkattua tuli, ei tatuointi ole mitään sen rinnalla. Mutta se merkkaaminen on miehen, ei naisen homma.
      Tervetuloa tytöt tänne vaikkapa lomalla ja sitten vaan peltipailakan kyytiin. Jos nätisti pyytää niin kyllä merkataan, ja on kotipuolessa likkakavereille näytettävää.

• lekfopkp

musta on ihanaa, ku suudellaan korvaa, se kutittaa ja muutenki. ite en oo koskaan kokeillu, ja vähän jänskättää kokeilla, ku oon niin aloittelija...:D:D:D
        millaisia neuvoja olis? :D:D:D

• pesu samalla

Parasta se on kun ottaa korvista kii ja nuolee koko naaman. Tulee pesukin samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      40
      4231
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4042
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3158
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      17
      3071
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3014
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2736
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2473
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      120
      2115
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      45
      2035
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24