Korvien suutelu?

uus juttu mulle

Mulla on ihan uusi mies kuvioissa. Vielä ei olla rakasteltu, mutta kyllä se ajatuksissa molemmilla on :-)) Meillä toimii kemia aivan ihanasti. Hän saa mut tosi kuumaksi suutelemalla ja olen jo nyt huomannut, että mies menee "ihan sekaisin" kun huokailen hänen korvaansa, näykin korvannipukkaa, nuolen kielenpäällä korvan reunaa ym. Uuden suhteen alussahan on aivan ihanaa kun opettelee tekemään mahdollisimman paljon hyvää toiselle, saada hänet hulluksi himosta ja räjähtämään nautintoon.. :-)

Siksipä kysyin teiltä, jotka nautitte siitä, että partnerinen suutelee/pussailee teitä korvaan, miehet erityisesti, kertokaapa mikä on korvien suutelemisessa ja näykkimisessä erityisen ihanaa? Itsellä ei oikein mielikuvitus riitä, kun en tykkää yhtään siitä että joku mun korviin kajoaa.. Mutta kiinnostaisi tietää mikä muu voisi tästä miehestä tuntua hyvältä? Ideoita ja omia kokemuksia kehiin! :-)


Kiitos!

4

3029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

      Nännien kanssa pitää kai yleensä olla hellempi
      kuin korvien, itsellä ainakin näin.

    • Poromies

      Minusta on kiihoittavaa jos nainen suutelee korvaa. Kerran naiseni pyysi tekemään korvamerkin hänelle. No hampailla pienen teinkin, merkattua tuli, ei tatuointi ole mitään sen rinnalla. Mutta se merkkaaminen on miehen, ei naisen homma.
      Tervetuloa tytöt tänne vaikkapa lomalla ja sitten vaan peltipailakan kyytiin. Jos nätisti pyytää niin kyllä merkataan, ja on kotipuolessa likkakavereille näytettävää.

      • lekfopkp

        musta on ihanaa, ku suudellaan korvaa, se kutittaa ja muutenki. ite en oo koskaan kokeillu, ja vähän jänskättää kokeilla, ku oon niin aloittelija...:D:D:D
        millaisia neuvoja olis? :D:D:D


    • pesu samalla

      Parasta se on kun ottaa korvista kii ja nuolee koko naaman. Tulee pesukin samalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe