Ei enää koskaan leijonamiestä

rakastava skopu

Suhde leijonamiehen kanssa oli aluksi OK.Teki mukamas kaiken eestä ja takaa kunnes väsyi roolinvetoon ja antoi oikean minänsä näkyä ja kuulua.Suhde täyttä vuoristorataa ja vaikka kuinka olisi yrittänyt rakentaa harmoniaa(skorpioni),niin viikon kuluttua hän sai elämän risaseksi viimeistään.Kun oli hyvä kausi kaikki oli ylitsevuotavan ihanaa sängyssä ja arjessa,kunnes taas pommi putos!Haluaisin kommentteja,koska kuitenkin pohjimmiltaan hyvä ihminen(ehkä muulle merkille)

10

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zodiac-Guru

Se on ihan perusvirhe, että vesimerkki ja tulimerkki sekaantuvat toisiinsa. Skopulle ei missään nimessä leijonaa, ravulle ei ikinä oinasta, kalalle ei koskaan jousimiestä jne.

Skorpioni löytää parhaan kumppanin nelikosta rapu, härkä, kauris ja neitsyt. Kaikki muut kombinaatiot ovat enemmän tai vähemmän tuhoon tuomittuja.

Astrologian perusjuttuja =)

• anniinaaamu

miten on kun nyt tällä haavaa olen alkanut seurustella saman merkin kaa(skopu).Onko tälle suhteelle toivoa?

• skorpioni nainen

En suosittele edes neitsyttä. Kokemusta on. Pitää itseään parempana kun toiset.Henkisesti vaarallinen. Rapu taas petturi. Senkin olen kokenut. Kauris taas liian ärhäkkä ja ei tahdo uskoa puhetta. Härkä taas kiva mut liian suulas. Tunnen yhden leijonamerkkisen ja meille meinas tulla jo riitaa pikku asiasta kun tuli väärin ymmärretyksi minun vastauksesta. Jouduin pyytään anteeksi, mut hän myönsi teheen oman mokan. Ystäviä ollaan kuitenkin.

• tyypillistä

leijonaa.. se on just tuollasta koko suhde. Ja jos ei olis, leijona kyllästyis. Mulla oli Täysin samanlainen suhde leijonamieheen.. huh huh.

• kertoisitko

tarkemmin tuosta "pommi putosi"? miten siis käytännössä ilmeni ja miten suhde päättyi. Mielenkiintoista siksi, että olen aikas lailla just nyt samas tilanteessa.

• pommin putous

Riidanhalu iski tasaisin väliajoin ja sen tukemana sai ottaa tikkuviinan esille.Mustasukkaisuus ryyditti matkaa riitelyyn.Ei auttanut harmonian ja sovinnon rakentelu,kun yhdellä tassun huitaisulla koko rauha pyhkäistiin lattialle.Mielestäni epäsopivat merkit ehkä?Mieti tarkkaan kannattaako suhde,paljon hyvää mutta, vuoristoradalla pakkaa päätä huimaamaan!t.lapintyttö

• eikä toiminut, ei millään

Tuo suhde ei tule juu ikinä toimimaan, skorpparinainen ja leijonamies. Ei yhtään tasaista vaan jatkuvaa vääntöä ja pahaa mieltä, puolin ja toisin. Kumpikaan ei voi hyvin ja molemmat vaan odottaa että toinen tajuaisi muuttua.

Meilläkin viina ja kaveripiiri olivat vahvasti mukana koko ajan. Mies oli vielä nousevalta merkiltäänkin leijona (siis leijona-leijona) ja minä olin skorpioni-rapu(nouseva merkki).

Leijonamies on kuiten ihan hyvä tyyppi, mutta ei skorpionille.

• tomaattimurska

Rakastuin noin 10 vuotta sitten päätäpahkaa leijonamieheen. Nyt meillä on 8-vuotias poika. En olisi ikinä uskonut kuinka vaikeaa on leijona miehen kanssa. Elämä on todellakin yhtä vuoristorataa; minä rauhaa rakastava ja toinen räjähtelee. Haukkuu väliin ihan kauheasti eikä mieti yhtään mitä sanoo. Joulukin meni keturalleen; jouluaattoiltana piti lähteä pois kun ei miellyttänyt. Sen jälkeen ei ole näkynyt. En jaksa enää tällaista. Ei tiedä ollenkaan mitä tunnin päästä tapahtuu.

• sivusta seurannut
        tomaattimurska kirjoitti:

Rakastuin noin 10 vuotta sitten päätäpahkaa leijonamieheen. Nyt meillä on 8-vuotias poika. En olisi ikinä uskonut kuinka vaikeaa on leijona miehen kanssa. Elämä on todellakin yhtä vuoristorataa; minä rauhaa rakastava ja toinen räjähtelee. Haukkuu väliin ihan kauheasti eikä mieti yhtään mitä sanoo. Joulukin meni keturalleen; jouluaattoiltana piti lähteä pois kun ei miellyttänyt. Sen jälkeen ei ole näkynyt. En jaksa enää tällaista. Ei tiedä ollenkaan mitä tunnin päästä tapahtuu.

leijonamieheen. Kalalle sopivampia puolisoksi ovat rapu, härkä, kauris, neitsyt.

• skorp76
        sivusta seurannut kirjoitti:

leijonamieheen. Kalalle sopivampia puolisoksi ovat rapu, härkä, kauris, neitsyt.

No hohhoijaa, ei todellakaan räjähtele leijonamies tai sekoile, ehkä ei pitäis ihan kirjaimellisesti ottaa noita horoskooppeja. Jos joku räjähtelee niin skorpparinainen.Tasainen hyvä suhde on ollut yli 10 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe