Patrik Lostedt

hockey 65

Ei millää pahalla mut kyseinen heppu on oikeesti kyllä suomalaisen jääkiekon häpeä pilkku,ei mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Keskittyis pelaamiseen eikä muiden "oikeiden pelaajien" pelin pilaamiseen. Haittaa aiheuttaa enempi omille pelaajille sekä juniori ikäisille lätkä faneille. Jotenkin säälittävä ja surkuhupaisa tapaus.

10

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukko.

      Kyllä noita Lostedttejäkin tarvitaan toisinaan!!

      • Kauhupää

        Mutta miten voi jollain olla kyky hävitä kaikki tappelunsa???
        Lostedt konttas nytkin alimmaisena vaikka Pikkarainen ei edes yrittänyt tapella. Mutta minkäs tekee kun Lostedt on niin avuton, ei helvetti tekis niin kun Mäkkäri että etsis tappelukaveriksi jonkun Jypin tai Kalpan a-junnarin. Ja nykyisin siellä ois jopa b-junnari jossain joukkueessa, jsopa sellaiselle pärjäis, hähhähäää!


      • on täysi nolla
        Kauhupää kirjoitti:

        Mutta miten voi jollain olla kyky hävitä kaikki tappelunsa???
        Lostedt konttas nytkin alimmaisena vaikka Pikkarainen ei edes yrittänyt tapella. Mutta minkäs tekee kun Lostedt on niin avuton, ei helvetti tekis niin kun Mäkkäri että etsis tappelukaveriksi jonkun Jypin tai Kalpan a-junnarin. Ja nykyisin siellä ois jopa b-junnari jossain joukkueessa, jsopa sellaiselle pärjäis, hähhähäää!

        mutta ei samanlainen ROTTA KUIN PIKKARAINEN!
        ELI USKALTAA HAASTAA MYÖS VAIKKA HELEN.
        Pikkarainen taklaa selkään ja luikkii sitten Mamma Rosan luo nyyh..ja maksaa itse


    • Taitokiekko jyrää

      Asia on juuri näin, surkuhupaisa tapaus, ihmettelen vaan suuresti mitä joukkue joka osaa pelata, tekee moisella äijällä?

      Jos nyt jotain positiivista haetaan niin, on Bluesin etu ettei Losted(kadonnut) pelaa Jypiä vastaan, alivoima niitä vastaan voisi koitua pelin ratkaisuksi, liekö tarkoituksella ottanut pelikiellon :)

    • -78-

      Ottakaahan se silmä käteen ja alkakaa seuraamaan jääkiekkoa, teillä kun ei näytä olevan minkäänlaista ymmärrystä koko lajista. Patrik Lostedt on esimerkillinen joukkuepelaaja eikä millään mittapuulla mitattuna mikään häpeäpilkku.

      Eilinen tanssi oli seurausta Pikkaraisen aiemmista sikailuista.

      • Kauhupää

        No kylläpä konttaaja-Lostedt sitten hoiti hommansa aika huonosti, itse suihkuun, itse jäi alakynteen ja lisäksi vielä "uhri" sai pelata pelin loppuun asti ja oli aika ratkaievassa roolissa hoitamaan pisteet Hifkille!
        Että se siitä "ymmärryksestä", buahahhahhaa!
        Kuule, lue sä poju vaan lisää niitä Sihvosen v-koodi juttuja js usko kaikki, buahahhahhaaaa!!!


      • katsoja
        Kauhupää kirjoitti:

        No kylläpä konttaaja-Lostedt sitten hoiti hommansa aika huonosti, itse suihkuun, itse jäi alakynteen ja lisäksi vielä "uhri" sai pelata pelin loppuun asti ja oli aika ratkaievassa roolissa hoitamaan pisteet Hifkille!
        Että se siitä "ymmärryksestä", buahahhahhaa!
        Kuule, lue sä poju vaan lisää niitä Sihvosen v-koodi juttuja js usko kaikki, buahahhahhaaaa!!!

        Toivoa sopii, että päälle lätkäistään 20 peliä pelikieltoa ja joukkueelle 100 000 euron sakot.


      • lehkonen

        Tulee heti mieleen pari "muka" käskytystä, ja niissä kaikissa on ollut osallisena hifk.Ika Lehkonen "pesoselle noutaja".Shedden "head off".Toporowski pudotti raumalla yhden hifk:n goonin muutama vuosi sitten.Loppuisi jo se jeesustelu käskyttämisestä ja sanottaisi asiat suoraan.Matikainen käskytti.


    • <<<<

      samaa mieltä..Lostedt ei Hifkissäkään ollut Mikään Maalintekijä

      • juha82

        tappelijan roolissa mikä on OK.
        Tappelu ei oo huono asia jos siihen on joku järkevä syy.,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe