Patrik Lostedt

hockey 65

Ei millää pahalla mut kyseinen heppu on oikeesti kyllä suomalaisen jääkiekon häpeä pilkku,ei mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Keskittyis pelaamiseen eikä muiden "oikeiden pelaajien" pelin pilaamiseen. Haittaa aiheuttaa enempi omille pelaajille sekä juniori ikäisille lätkä faneille. Jotenkin säälittävä ja surkuhupaisa tapaus.

10

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukko.

      Kyllä noita Lostedttejäkin tarvitaan toisinaan!!

      • Kauhupää

        Mutta miten voi jollain olla kyky hävitä kaikki tappelunsa???
        Lostedt konttas nytkin alimmaisena vaikka Pikkarainen ei edes yrittänyt tapella. Mutta minkäs tekee kun Lostedt on niin avuton, ei helvetti tekis niin kun Mäkkäri että etsis tappelukaveriksi jonkun Jypin tai Kalpan a-junnarin. Ja nykyisin siellä ois jopa b-junnari jossain joukkueessa, jsopa sellaiselle pärjäis, hähhähäää!


      • on täysi nolla
        Kauhupää kirjoitti:

        Mutta miten voi jollain olla kyky hävitä kaikki tappelunsa???
        Lostedt konttas nytkin alimmaisena vaikka Pikkarainen ei edes yrittänyt tapella. Mutta minkäs tekee kun Lostedt on niin avuton, ei helvetti tekis niin kun Mäkkäri että etsis tappelukaveriksi jonkun Jypin tai Kalpan a-junnarin. Ja nykyisin siellä ois jopa b-junnari jossain joukkueessa, jsopa sellaiselle pärjäis, hähhähäää!

        mutta ei samanlainen ROTTA KUIN PIKKARAINEN!
        ELI USKALTAA HAASTAA MYÖS VAIKKA HELEN.
        Pikkarainen taklaa selkään ja luikkii sitten Mamma Rosan luo nyyh..ja maksaa itse


    • Taitokiekko jyrää

      Asia on juuri näin, surkuhupaisa tapaus, ihmettelen vaan suuresti mitä joukkue joka osaa pelata, tekee moisella äijällä?

      Jos nyt jotain positiivista haetaan niin, on Bluesin etu ettei Losted(kadonnut) pelaa Jypiä vastaan, alivoima niitä vastaan voisi koitua pelin ratkaisuksi, liekö tarkoituksella ottanut pelikiellon :)

    • -78-

      Ottakaahan se silmä käteen ja alkakaa seuraamaan jääkiekkoa, teillä kun ei näytä olevan minkäänlaista ymmärrystä koko lajista. Patrik Lostedt on esimerkillinen joukkuepelaaja eikä millään mittapuulla mitattuna mikään häpeäpilkku.

      Eilinen tanssi oli seurausta Pikkaraisen aiemmista sikailuista.

      • Kauhupää

        No kylläpä konttaaja-Lostedt sitten hoiti hommansa aika huonosti, itse suihkuun, itse jäi alakynteen ja lisäksi vielä "uhri" sai pelata pelin loppuun asti ja oli aika ratkaievassa roolissa hoitamaan pisteet Hifkille!
        Että se siitä "ymmärryksestä", buahahhahhaa!
        Kuule, lue sä poju vaan lisää niitä Sihvosen v-koodi juttuja js usko kaikki, buahahhahhaaaa!!!


      • katsoja
        Kauhupää kirjoitti:

        No kylläpä konttaaja-Lostedt sitten hoiti hommansa aika huonosti, itse suihkuun, itse jäi alakynteen ja lisäksi vielä "uhri" sai pelata pelin loppuun asti ja oli aika ratkaievassa roolissa hoitamaan pisteet Hifkille!
        Että se siitä "ymmärryksestä", buahahhahhaa!
        Kuule, lue sä poju vaan lisää niitä Sihvosen v-koodi juttuja js usko kaikki, buahahhahhaaaa!!!

        Toivoa sopii, että päälle lätkäistään 20 peliä pelikieltoa ja joukkueelle 100 000 euron sakot.


      • lehkonen

        Tulee heti mieleen pari "muka" käskytystä, ja niissä kaikissa on ollut osallisena hifk.Ika Lehkonen "pesoselle noutaja".Shedden "head off".Toporowski pudotti raumalla yhden hifk:n goonin muutama vuosi sitten.Loppuisi jo se jeesustelu käskyttämisestä ja sanottaisi asiat suoraan.Matikainen käskytti.


    • <<<<

      samaa mieltä..Lostedt ei Hifkissäkään ollut Mikään Maalintekijä

      • juha82

        tappelijan roolissa mikä on OK.
        Tappelu ei oo huono asia jos siihen on joku järkevä syy.,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe