Muutama kysymys

Big Gun

Tere,

en oo ennen vastaavissa konserteissa aikaisemmin ollut. Siksipä mulla ois muutama kysymys aiheeseen liittyen:

1) Lippujen hinnat taisivat olla 70 - 80 euron tienoilla, jos oikein muistan. Ovatko kenttäpaikat siis kalliimpia kuin nuo katsomopaikat? Eikös niihin joudu jonottamaan aika kauan?

2) Miten itse meinasitte lippunne saada? Tilaatteko netistä vai meettekö lippuluukulle?

9

1490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanurista!

Lippuja on lähes mahdoton saada.
      Edelliselle AC/DC:n keikalle yritin lippuja (puhelimella) 7 tuntia, silti jäin ilman.
      Lippu"palvelun" toiminta on syvältä.
      Lippujen myynti alkaa parin päivän päästä, eikä Lippu"palvelun" sivuilla ole minkäänlaista mainintaa bändistä.

• ....

niin pitääkö puhelimitse jonottaa kunnes linja vapautuu, vai soittaa koko ajan uudestaan ja uudestaan??

• lippuni..

Events clubin yritysmyynnin kautta..:-) Onnea vaan jonottamiseen!

• sitten

vielä kehuskelet, toi sun "yritysmyyntisi" vie liput fanien ulottumattomiin. Te pukumiehet saisitte pysyä ihan officeissanne silloin 17.6. ja antaa faneille edes mahdollisuuden.

• vie aina

ne fanien liput ja myy ne huutonetissä, hienoa, nytpä tuokin selvisi

• täällä sitten
        vie aina kirjoitti:

ne fanien liput ja myy ne huutonetissä, hienoa, nytpä tuokin selvisi

firman pukumiehet v...uilee meille jonottajille

• Reaaalfani
        täällä sitten kirjoitti:

firman pukumiehet v...uilee meille jonottajille

Liittykää ac/dc fanclubiin (40e) sitä kautta saa 2 lipun etuoston..on se perkele joillekki niin vaikeeta..ja en ole minä ainakaan pukumies!!!

• Cliff
        Reaaalfani kirjoitti:

Liittykää ac/dc fanclubiin (40e) sitä kautta saa 2 lipun etuoston..on se perkele joillekki niin vaikeeta..ja en ole minä ainakaan pukumies!!!

Events Clubin kiintiö on kuulkaas aika pieni. Varmin tapa on mennä kiltisti jonottamaan johonkin Lippupalvelun pisteeseen mahdollisimman kaukana Stockasta, näin voi saada hyvätkin paikat ilman että on itku kurkussa.
        Puhelimella ei pääse läpi ja netti on ihan säkäpeliä. Nää jotka huutonetissä myy lippuja on joitain nörttitrokareita, joilla on 1000 pc:tä yhtä aikaa yrittämässä läpi Lippupalvelun sivuille. PS. Pukumiehetkin kuuntelee AC/DC:tä, bändi ei ole pelkästään pitkätukkaisten, hielle haisevien teinien bändi.

• molempiin

Nyt varmaan jo olet itsekin tiedon käynyt katsomassa, mutta laitetaan nyt tännekin niille avuttomille, jotka eivät osaa muita sivuja käyttää:
      -kenttäpaikat 73 €
      -katsomopaikat 73 tai 79 € katsomosta riippuen (stadionin A-katsomo on tuo 6 € kalliimpi, muut halvempia)
      Hinnat Lippupalvelun nettihintoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe