Olen ajatellut että tätäkin mahdollisuutta voisi ruveta käyttämään hyväksi. Eikös maksu sisälly uintihintaan? sääseekö myös sarjakortilla. Missäpäin uimahallia sali sijaitsee?
Nokian uimahallin kuntosali
17
3923
Vastaukset
- Perrkele!
Ihan sama. Aikaanipa vaan kuluttelen nalle kainalossa. pullo. NALLE. Tuu saunaan.
- Kysymys!
Niiiiiiiiiiiin kyllä nämä keskustelufoorumin kysymykset alkaa olla ihan oikeaa huvia. Missä päin kuntosali sijaitsee. Eiköhän se selviä sillä, kun menee ovesta sisään ja tiedustelee.
- mutta kun se
kuntosali on suurimman osan ajasta varattu eri ryhmien käyttöön tai oli ainakin silloin kun itse ajattelin samaa.
- omilta sivuilta
tai mene hyvä mies paikan päälle ja kysy henkilökunnalta! Saattas Nieminenkin jotain tietää...
- Veikko Hopea
homo
- Joopa joo!
Juupa juu! kyllä vain kyllä vain semmosta ja tämmöstä. Niin!
- ddf443
Nokian kaupungin sivuilta näke uimahallin kuntosalin varaukset. Vapaina aikoina on ns. yleisövuoro, jolloin sinne voi ostaa lipun kassalta. Kyllä ne sieltä neuvoo.
Ihan OK sali, mutta vähän umpio tietysti siellä kellarissa. - jps772
Iltaisin neljästä eteenpäin on suht hyvin vapaana, kiva sali kyllä, pääsee samalla hinnalla kuitenkin myös uimaan ja saunaan. Kannattaa
tsekata tosiaan kgin sivuilta toi tilanne.- kysymyst
Tiedätkö minkä ikäiset sinne pääsee
- elä tuu
me podataa siel
- mm m
tiekkö mikä ikärajoitus siellä on
- senior
aika vähä on alle 50 siä
- ?????
eli sinne ei oo ikä rajoituksia
- Salinsan
Hauskinta ko salilla ovat kaksi todellista "ikä-leidiä", jotka käyttävät vesipullona tyhjää kossupulloa. (Oletan että siellä on vettä, vaikka jutut on aika rempseitä vierestä kuunneltuna).
- 9+12
Minä olen ainakin joutunut maksamaan erikseen siitä kuntosalista ennen uimahallia.
- uskon sen
sen nimi on tyhmyysvero
- Sauna kyttä
Terve tule saunomaan olen gay ja tykkään olla täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781