Olen ajatellut että tätäkin mahdollisuutta voisi ruveta käyttämään hyväksi. Eikös maksu sisälly uintihintaan? sääseekö myös sarjakortilla. Missäpäin uimahallia sali sijaitsee?
Nokian uimahallin kuntosali
17
3989
Vastaukset
- Perrkele!
Ihan sama. Aikaanipa vaan kuluttelen nalle kainalossa. pullo. NALLE. Tuu saunaan.
- Kysymys!
Niiiiiiiiiiiin kyllä nämä keskustelufoorumin kysymykset alkaa olla ihan oikeaa huvia. Missä päin kuntosali sijaitsee. Eiköhän se selviä sillä, kun menee ovesta sisään ja tiedustelee.
- mutta kun se
kuntosali on suurimman osan ajasta varattu eri ryhmien käyttöön tai oli ainakin silloin kun itse ajattelin samaa.
- omilta sivuilta
tai mene hyvä mies paikan päälle ja kysy henkilökunnalta! Saattas Nieminenkin jotain tietää...
- Veikko Hopea
homo
- Joopa joo!
Juupa juu! kyllä vain kyllä vain semmosta ja tämmöstä. Niin!
- ddf443
Nokian kaupungin sivuilta näke uimahallin kuntosalin varaukset. Vapaina aikoina on ns. yleisövuoro, jolloin sinne voi ostaa lipun kassalta. Kyllä ne sieltä neuvoo.
Ihan OK sali, mutta vähän umpio tietysti siellä kellarissa. - jps772
Iltaisin neljästä eteenpäin on suht hyvin vapaana, kiva sali kyllä, pääsee samalla hinnalla kuitenkin myös uimaan ja saunaan. Kannattaa
tsekata tosiaan kgin sivuilta toi tilanne.- kysymyst
Tiedätkö minkä ikäiset sinne pääsee
- elä tuu
me podataa siel
- mm m
tiekkö mikä ikärajoitus siellä on
- senior
aika vähä on alle 50 siä
- ?????
eli sinne ei oo ikä rajoituksia
- Salinsan
Hauskinta ko salilla ovat kaksi todellista "ikä-leidiä", jotka käyttävät vesipullona tyhjää kossupulloa. (Oletan että siellä on vettä, vaikka jutut on aika rempseitä vierestä kuunneltuna).
- 9+12
Minä olen ainakin joutunut maksamaan erikseen siitä kuntosalista ennen uimahallia.
- uskon sen
sen nimi on tyhmyysvero
- Sauna kyttä
Terve tule saunomaan olen gay ja tykkään olla täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757