Olen ajatellut että tätäkin mahdollisuutta voisi ruveta käyttämään hyväksi. Eikös maksu sisälly uintihintaan? sääseekö myös sarjakortilla. Missäpäin uimahallia sali sijaitsee?
Nokian uimahallin kuntosali
17
3979
Vastaukset
- Perrkele!
Ihan sama. Aikaanipa vaan kuluttelen nalle kainalossa. pullo. NALLE. Tuu saunaan.
- Kysymys!
Niiiiiiiiiiiin kyllä nämä keskustelufoorumin kysymykset alkaa olla ihan oikeaa huvia. Missä päin kuntosali sijaitsee. Eiköhän se selviä sillä, kun menee ovesta sisään ja tiedustelee.
- mutta kun se
kuntosali on suurimman osan ajasta varattu eri ryhmien käyttöön tai oli ainakin silloin kun itse ajattelin samaa.
- omilta sivuilta
tai mene hyvä mies paikan päälle ja kysy henkilökunnalta! Saattas Nieminenkin jotain tietää...
- Veikko Hopea
homo
- Joopa joo!
Juupa juu! kyllä vain kyllä vain semmosta ja tämmöstä. Niin!
- ddf443
Nokian kaupungin sivuilta näke uimahallin kuntosalin varaukset. Vapaina aikoina on ns. yleisövuoro, jolloin sinne voi ostaa lipun kassalta. Kyllä ne sieltä neuvoo.
Ihan OK sali, mutta vähän umpio tietysti siellä kellarissa. - jps772
Iltaisin neljästä eteenpäin on suht hyvin vapaana, kiva sali kyllä, pääsee samalla hinnalla kuitenkin myös uimaan ja saunaan. Kannattaa
tsekata tosiaan kgin sivuilta toi tilanne.- kysymyst
Tiedätkö minkä ikäiset sinne pääsee
- elä tuu
me podataa siel
- mm m
tiekkö mikä ikärajoitus siellä on
- senior
aika vähä on alle 50 siä
- ?????
eli sinne ei oo ikä rajoituksia
- Salinsan
Hauskinta ko salilla ovat kaksi todellista "ikä-leidiä", jotka käyttävät vesipullona tyhjää kossupulloa. (Oletan että siellä on vettä, vaikka jutut on aika rempseitä vierestä kuunneltuna).
- 9+12
Minä olen ainakin joutunut maksamaan erikseen siitä kuntosalista ennen uimahallia.
- uskon sen
sen nimi on tyhmyysvero
- Sauna kyttä
Terve tule saunomaan olen gay ja tykkään olla täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968